מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

זוגות מספרים: כך בחרנו את הספקים לחתונה שלנו

חיפוש אחר הספקים הנכונים לחתונה מעלה לא מעט שאלות ותהיות; איך להגיע לספקים הרלוונטים עבורנו? מה יותר חשוב - מחיר או מוניטין? ומהם בכלל הפרמטרים העיקריים שחשוב לבחון לפני בחירת ספק לחתונה?בשאלות אלו ועוד, זוגות רבים מתחבטים בתקופת תכנון חתונתם ומוסיפים עוד שמן למדורת הלחץ. אנחנו כאן כדי לא לתת לכם להתבוסס בקושי ולשקוע מול נטפליקס מתחת לשמיכה! אנחנו כאן כדי לעזור. 

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
28.9K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
זוגות מספרים: כך בחרנו את הספקים לחתונה שלנו
15
15
מהירות:
אין חכם כבעל ניסיון אז שוחחנו עם 4 זוגות שהתחתנו לאחרונה ששיתפו אותנו בתהליך בחירת הספקים המועדפים עליהם, ולקינוח נתנו גם כמה טיפים מצויינים לבחירת נותני השירות האידיאליים עבורכם.

בחירת מקום לאירוע

שוחחנו עם רחל שנישאה לבחיר ליבה ב"בית - חלל אירועים אורבני". מסתבר שהזוג הטרי יצא מרוצה מעל הגג ורחל סיפרה בשמחה מה עזר להם לבחור נכון.
"אנחנו בני זוג המגיעים מתרבויות שונות ובמשך הרבה זמן התלבטנו מה יהיה אופי האירוע. לבסוף בחרנו לערוך אירוע קטן עם 160 אורחים וניגשנו לבדוק מספר מקומות שהתאימו לאירוע האינטימי שרצינו. גודל האירוע והמיקום הגיאוגרפי עזרו לנו למקד את החיפוש שלנו. כשהגענו ל"בית" ברעננה, הבנו מהר מאוד שהמקום עונה על כל הצרכים והרצונות שלנו ושזה המקום בו נתחתן!"

"כשהגענו ל"בית" ברעננה, הבנו מהר מאוד שהמקום עונה על כל הצרכים והרצונות שלנו" | תמונה: בית - חלל אירועים אורבני
מה גרם לכם להחליט שזהו המקום הנכון עבורכם?
"המקום פשוט משגע ביופיו! האוכל טעים בטירוף וצוות המקום כל כך מעולה ונעים. בנוסף ב"בית" הציעו לנו חבילה משתלמת במיוחד שכללה המון דברים כמו אלכוהול, דיג'יי ועוד. זה סגר לנו פינה גדולה והקל עלינו מאוד בתכנון החתונה".

"האוכל טעים בטירוף וצוות המקום כל כך מעולה ונעים" | תמונה: בית - חלל אירועים אורבני
ומה היה במהלך האירוע?
"היה פשוט מושלם וידענו שבחרנו נכון! האוכל היה פשוט מצוין והשירות היה מדהים לאורך כל האירוע. לפעמים הדברים הקטנים הם אלה שיוצרים חוויה יוצאת דופן. במקרה שלנו, הייתה באירוע חברה שלא אוכלת כל מיני מאכלים. צוות המקום פשוט הכין לה מנה מיוחדת על פי הבקשות שלה והיא התלהבה מאוד. גם דברים ששכחנו לבקש מראש, זכו להתייחסות מהירה בזמן האירוע. אנחנו עד היום ממשיכים לקבל מחמאות מהאורחים על מקום האירוע".

"אנחנו עד היום ממשיכים לקבל מחמאות מהאורחים על מקום האירוע" | תמונה: בית - חלל אירועים אורבני
טיפ לזוגות שמחפשים מקום לחתונה?
"התייעצו עם זוגות שהתחתנו במקומות שמעניינים אתכם. אם אין לכם היכרות אישית עם זוגות שהתחתנו במקומות אלו, אני ממליצה פשוט להיכנס לאתר mitformit ולקרוא חוות דעת של זוגות אחרים. אל תשכחו שזה היום שלכם, לכן תחגגו את האירוע כמו שאתם רוצים! והכי חשוב - בחרו את המקום שבו אתם מרגישים בנוח ובידיים טובות".

"התייעצו עם זוגות שהתחתנו במקומות שמעניינים אתכם" | תמונה: בית - חלל אירועים אורבני

בחירת צלמים לחתונה

איך מוצאים את הצלמים המושלמים לתיעוד האירוע המאושר בחייכם? שוחחנו עם קורין שנישאה לאחרונה לבן זוגה ואחרי חיפושים רבים הם מצאו את גל מ"גלושא צלמים" והבינו שזה הצלם המושלם לחתונתם. 
"הגענו לגל בעקבות המלצות וחוות דעת שקראנו באתר mitformit ומהרגע הראשון הייתה בינינו כימיה טובה. גל קרא אותנו מיד וידע להגיד את הדברים הנכונים ולהרגיע".

"הגענו לגל בעקבות המלצות וחוות דעת שקראנו באתר mitformit" | תמונה: גלושא צלמים
מה הקריטריונים שעזרו לכם למקד את החיפוש?
"מה שנשאר בסופו של דבר מהחתונה אלה זכרונות ותמונות ולכן היה לנו חשוב במיוחד לבחור בצלם עם עבודות מדהימות מבלי להתפשר על כך. מבחינתנו, בכל הקשור לצילום החתונה, היה לנו תקציב גמיש והמחיר לא היה שיקול משמעותי כי הדבר שהיה לנו חשוב מכל הוא לקבל תוצר סופי מצוין שילווה אותנו כל החיים".

"הדבר שהיה לנו חשוב מכל הוא לקבל תוצר סופי מצוין שילווה אותנו כל החיים" | תמונה: גלושא צלמים
איך הייתה חוויית הצילומים ביום האירוע?
"ביום האירוע גל מאוד הצחיק וזרם איתנו. הייתה חוויה פשוט מהנה ונעימה. מאז קיבלנו כבר את אלבום התמונות ואנחנו מרוצים בטירוף. האלבום מעוצב בצורה יפיפיה והתמונות פשוט מדהימות ואיכותיות מאוד".

"ביום האירוע גל מאוד הצחיק וזרם איתנו. הייתה חוויה פשוט מהנה ונעימה" | תמונה: גלושא צלמים
טיפ לזוגות שמחפשים צלם לחתונה?
"מאוד חשוב לקרוא חוות דעת והמלצות, האפשרות הכי נוחה ואמינה לכך בעיני היא באתר mitformit. אני ממליצה למקד את החיפוש בצלמים שאתם אוהבים את העבודות שלהם במיוחד, כי בסופו של דבר זה מה שישאר לכם לאחר האירוע".

"מאוד חשוב לקרוא חוות דעת והמלצות, האפשרות הכי נוחה ואמינה לכך בעיני היא באתר mitformit" | תמונה: גלושא צלמים

בחירת להקה לחתונה

להקה חיה בחתונה מתבלת את האירוע בחוויה יוצאת דופן, אישית, מרגשת ומשמחת. שוחחנו עם מאיר אשר נישא לאהובתו נוי בחתונה מרגשת אשר בה ניגנה להקת אוברטון. מאיר שיתף אותנו בחוויות שלהם מהלהקה וכיצד בחרו את הלהקה המתאימה ביותר לחתונתם:
"לי ולנוי היה חלום ליצור אירוע נעים, קליל ומלא בקסם. לשם כך חיפשנו להקה ישראלית שמבצעת שירי פופ ישראליים ואמריקאים בשילוב קלאסי עם R&B. היה לנו חשוב שהלהקה תדע לקבל את הקהל באווירה נעימה ומלאה בגרוב, שבהמשך האירוע תבצע שירים מרגשים לכניסה לחופה ולאחר מכן תרים את האווירה ואת הקהל ותגרום להם לרקוד וליהנות אבל גם לדבר ולצחוק זה עם זה", סיפר מאיר.

"היה לנו חשוב שהלהקה תדע לקבל את הקהל באווירה נעימה ומלאה בגרוב" | תמונה: להקת אוברטון | להקת ארועים
כיצד מוצאים להקה שעונה על כל זה?
"לא האמנו שנצליח למצוא שילוב שכזה ואפילו שקלנו לקחת כמה אמנים שונים. למזלנו לאחר חיפושים רבים נתקלנו בלהקת אוברטון שהתאימה בדיוק לציפיות שלנו! ירון, מנהל הלהקה הגיע עד אלינו לפגישה, יחד עברנו על רשימת השירים שרצינו ותכננו את מהלך המוזיקה באירוע".

"למזלנו לאחר חיפושים רבים נתקלנו בלהקת אוברטון שהתאימה בדיוק לציפיות שלנו!" | תמונה: להקת אוברטון | להקת ארועים
איך היו השירות והחוויה מהלהקה במהלך האירוע?
"קיבלנו שירות מצוין גמיש וקשוב וזכינו בלהקה אחת שהעניקה לנו את כל השילובים והמוזיקה שכל כך רצינו לחתונתנו. בעוד שספקים אחרים לעיתים הדאיגו אותנו או הצריכו ניהול משא ומתן לא נעים, ירון והלהקה העניקו לנו שקיפות מלאה, כנות והמון שקט נפשי.
האירוע היה מרגש מאוד, הביצוע היה ברמה גבוהה במיוחד וכלל הקפדה על כל פרט תוך יצירת אווירה קלילה ושמחה שפנתה לכל האורחים שלנו וגרמה להם לרקוד וליהנות. עד היום אנחנו מקבלים מחמאות על בחירת הלהקה".

"קיבלנו שירות מצוין גמיש וקשוב וזכינו בלהקה אחת שהעניקה לנו את כל השילובים" | תמונה: להקת אוברטון | להקת ארועים
טיפ לזוגות שמחפשים להקה לחתונה?
"אני ממליץ לקיים פגישה אישית מקדימה ולהרגיש אם יש מי שבאמת מקשיב לכם ומתחבר לקונספט שלכם. רק אם התשובה היא "כן" תרשו לעצמכם להתקדם עם הלהקה", מסכם מאיר.

"אני ממליץ לקיים פגישה אישית מקדימה ולהרגיש אם יש מי שבאמת מקשיב לכם" | תמונה: להקת אוברטון | להקת ארועים

בחירת מעצב/ת שיער ומאפר/ת

כלה רוצה להיות הכי יפה בחתונה שלה ולבחירת המאפרת/ת ומעצב/ת השיער ישנה השפעה גדולה על המראה ביום האירוע. ככל שההשפעה גדולה יותר כך הבחירה הופכת למורכבת וקשה יותר. שוחחנו עם שירה שבחרה במאפרת ומעצבת השיער אוריה לוי ביום המאושר בחייה והרגישה הכי זוהרת בעולם.
"הגעתי לאוריה דרך המלצות חמות שקראתי עליה ומהרגע הראשון הרגשתי שזה זה".

"הגעתי לאוריה דרך המלצות חמות שקראתי עליה ומהרגע הראשון הרגשתי שזה זה" | תמונה: אוריה לוי
מדוע בחרת דווקא בה?
"מההתחלה התהליך מול אוריה היה נעים ואישי. אוריה הבינה מיד על מה אני חולמת ונתנה לי עצות והכוונות מתוך הניסיון העשיר שלה. בדרכה המופלאה היא הצליחה לגרום לי להרגיש הכי יפה וחגיגית בעולם ויחד עם זאת להרגיש הכי אני באופן טבעי. מעבר להכל, הסיבה שאני כל כך מרוצה מאוריה, היא פשוט בזכות האישיות המדהימה שלה".

"אוריה הבינה מיד על מה אני חולמת ונתנה לי עצות והכוונות מתוך הניסיון העשיר שלה" | תמונה: אוירה לוי
איך היה ביום האירוע?
"גם אחרי שעות ארוכות של חתונה וריקודים, השיער והאיפור נשארו פשוט מושלמים ועמידים כאילו הרגע סיימתי להתארגן. חשוב לזכור שמבלים יחד זמן ממושך עם מי שעושה איפור ושיער ולכן חשוב שמי שתהיה איתך תגרום לך להרגיש בנוח בסיטואציה ואוריה הייתה פשוט מושלמת! היא הכניסה כיף וקלילות לזמן ההתארגנות והעניקה תחושת ביטחון ויציבות שכל כך חשובה ברגעים האמוציונליים האלה. פשוט נהננו יחד כאילו היא אחת המלוות שלי".

הפקה וניהול אירועים - זוגות מספרים: כך בחרנו את הספקים לחתונה שלנותמונה: אוריה לוי
טיפ לכלות?
"קראו חוות דעת ובדקו מגוון רחב של עבודות באינסטגרם של מעצבי השיער והמאפרים המועדפים עליכם".

"קראו חוות דעת ובדקו מגוון רחב של עבודות" | תמונה: אוריה לוי
בחירת ספקים לחתונה אמנם עשויה להיות מבלבלת אך בעזרת קריאת חוות דעת של זוגות אחרים על מגוון ספקים באזור נותני השירות באתר, תוכלו למצוא בקלות את הספקים המתאימים ביותר עבורכם. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

18
2
הצעות נוספות לקריאה
logo
גלושא צלמים
צילום וידאו וסטילס
1,000 שקלים הנחה
מתחתנים? אסור לכם לפספס את ההצעה הזאת >>
מתחתנים? אסור לכם לפספס את ההצעה הזאת >>
6.2K
למימוש ההנחה
logo
להקת אוברטון | להקת ארועים
להקות, הרכבים וזמרים לחתונה
✩ALL IN ONE✩
פתרון מוזיקלי מלא לכל אירוע!
פתרון מוזיקלי מלא לכל אירוע!
33.2K
למימוש ההטבה
logo
בית - חלל אירועים אורבני
מקומות לאירועים קטנים
בית - חלל אירועים אורבני
❤ We believe in love ❤
❤ We believe in love ❤
11.0K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת