מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

הלוק המושלם לחתונת חורף

טיפות הגשם כבר ממלאות את הכבישים, הרוח מטלטלת את העלים מצד לצד, והשמיים מקבלים את הגוונים הכל כך ייחודיים שלהם. כן, החורף מגיע אלינו בצעדי ענק ואיתו החתונות הרומנטיות והמרגשות שמחממות לכולנו את הלב.

סטיילינג לחתונה | זמן קריאה: 6 דקות
30.0K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
הלוק המושלם לחתונת חורף
15
15
מהירות:
מי מכם שהחליטו לערוך את החתונה שלהם בעונה הגשומה, יודעים שאין כמו האינטימיות שמאפיינת את אירועי החורף, המנות החורפיות שעושות נעים בגוף והסטייל האינסופי של העונה המשגעת הזו. רגע לפני שאתם צועדים יחד אל החופה וחוגגים על רחבת הריקודים, כדאי שתקראו את הטיפים החשובים של דדי מהסטודיו לשמלות כלה של ריקי דלאל, מעצבת השיער והמאפרת נופר נבון וצלם האירועים עופר מתיתיהו. כל אחד ואחת מהם הכינו לכם כמה נקודות רלוונטיות, שיעזרו לכם להצטייד בלוק המושלם ביותר לחתונת החורף שלכם. 

שמלת כלה לחתונת חורף שהיא גם יפה וגם לא דקה מדי? כן, זה אפשרי!

אחד הדברים שהכי מטרידים את כלות החורף הוא נושא השמלה. שמלת החתונה נתפסת לרוב בתור שמלה שחייבת להיות קלילה, מאווררת ואפילו לכלול מחשוף כלשהו, ואיך לומר בעדינות? התפיסה הזו לא ממש מתיישבת עם הקור והגשמים של החורף. אז איך בכל אופן עושים את זה?

ריקי דלאל - שמלת פראגריקי דלאל - שמלת פראג | תמונה: תומר לופסקו
דדי, מהסטודיו לשמלות כלה של ריקי דלאל, מספר לנו שהפתרונות המושלמים נמצאים ממש מעבר לפינה: "לפני הכל, חשוב להגיד שמה שקורה בחוץ לא מאפיין את מה שקורה בפנים. בזמן שמזג האוויר בחוץ הוא קר, צריך לזכור שבאולם עומדת להיות טמפרטורה חמימה, כדי שלכולם יהיה נעים. מהסיבה הזאת בדיוק, כדאי לבחור בלוק שהולם את מזג האוויר שבחוץ - לזמן הצילומים, לפעמים גם לטקס החופה וגם את הטמפרטורות שבתוך האולם. הפתרון של הסטודיו שלנו הוא שמלת כלה דינאמית, שאפשר 'לשחק' איתה בהתאם למה שנוח לכלה באותו הרגע. יש לנו דגמים שיש להם שרוולים נשלפים או בולרו, לדוגמה, ואז אפשר להיות איתם כשקר ולהוריד אותם כשמתחמם. מבחינת הבד - מומלץ לבחור בשמלת כלה מבדים כמו בד הסאטן, שהוא עבה ומתאים לעונה".

ריקי דלאל - שמלת מיקונוסריקי דלאל - שמלת מיקונוס | תמונה: תומר לופסקו
דדי מוצא בדינאמיות של השמלה יתרון נוסף, שקשור לא רק בטמפרטורה אלא גם בלוק עצמו: "למעשה, מתקבלים כאן שני לוקים שונים מאותה השמלה, כך שהכלה יכולה להרוויח פעמיים באותה הקנייה. מעבר לזה, אפשר כמובן גם לקנות שמלה שנייה ולהתרענן עם לוק נוסף שיתאים לכלה גם מבחינה ויזואלית, גם מבחינת הטמפרטורה וגם מבחינת הנוחות, הקלילות והכיף שבגוף".

ריקי דלאל - שמלת פראגריקי דלאל - שמלת פראג | תמונה: תומר לופסקו
בסטודיו של ריקי דלאל תוכלו למצוא מגוון ענק של שמלות בשלל מידות, במחירים שנעים בין 10,000-15,000 ש"ח עבור שמלה בעלת שני לוקים. בנוסף, כלות אוקטובר יכולות ליהנות מהטבה מיוחדת: רכישת שמלה שנייה במחיר של 2,000 ש"ח בלבד.

ריקי דלאל - שמלת מיקונוס בלי שרווליםריקי דלאל - שמלת מיקונוס בלי שרוולים | תמונה: תומר לופסקו

איפור ושיער + חורף = אהבה

אתן כלות לעתיד? ובכן, אולי חלק מכן בטוחות שמזג האוויר החורפי הוא מתכון לאסון עבור האיפור והשיער, אולם נופר נבון מספרת לנו משהו אחר לגמרי. עם נופר התייעצנו לגבי צבעי האיפור הטובים ביותר לחורף וביקשנו להבין ממנה איך אפשר לשמור על המראה המושלם גם בימים גשומים וסוערים במיוחד: "מבחינת איפור, בחורף כדאי לשים דגש על צבעי מט וסגנון של איפור מעושן בצבעים חמים, כמו צבעי אדמה, בורדו, חום או אפרסק. בחורף יש לעור הפנים נטייה להתייבש ולכן חשוב להכין אותו לפני. הטיפ שלי הוא להעשיר את העור והשפתיים בלחות כהכנה משלימה לאיפור".

נופר לא פוסחת גם על נושא השיער, שלא מעט כלות מוטרדות ממנו בעונת החורף. כדי שהתסרוקת תוכל להחזיק מעמד לאורך זמן, חשוב לקחת בחשבון את מזג האוויר החורפי ולדעת לנצל את היתרונות שהוא מביא איתו: "לאחרונה גובר הביקוש של כלות לתסרוקות פזורות. בזמן שעונת הקיץ מביאה איתה לחות גבוהה והזעות שמקשות על העמידות של תסרוקות פזורות, בחורף אפשר לעשות אותן 'בראש שקט' ולדעת שהן יהיו עמידות גם בלי הליווי לאולם".

שאלנו את נופר גם על הקשר שבין שמלת הכלה לבין האיפור והשיער, וגם בנושא הזה היא מעניקה לנו טיפים מעולים: "יש חשיבות גבוהה לנראות של השמלה בזמן התאמת האיפור והשיער לכלה. השמלות בחורף הן סגורות יותר, ולכן ההמלצה שלי היא לבחור דווקא בתסרוקות אסופות שמתאימות לסגנון הזה, ולא יוצרות מראה עמוס מדי. יתרון נוסף של התסרוקות האסופות הוא העמידות הגבוהה שלהן מפני רוחות. בנוסף, אם נחזור לנושא האיפור, כדאי לזכור שבחורף גוון העור פחות שזוף ויותר בהיר, אבל האיפור נמצא לצידנו כדי לעזור לנו בזה. כלת חורף שבוחרת בשמלה עם מחשוף, למשל, יכולה ליהנות ממראה שזוף באיזור הכתפיים, הדקולטה והגב באמצעות איפור נכון".

לוק מושלם? תקראו לצלם!

אם עד עכשיו דיברנו על הלוק של זמן ההתארגנות, זה הזמן לדבר על הלוק שישתקף מתוך התמונות שיצולמו לאורך היום כולו. צילומי חתונות חורף הם צילומים מיוחדים, שהלוקיישנים, האביזרים והפוזות שמורים אך ורק להם. כדי שהלוק שלכם יראה מושלם לא רק דרך המראה אלא גם דרך עדשת המצלמה, דיברנו עם הצלם עופר מתיתיהו שנתן לנו כמה נקודות למחשבה: "בתור צלם, זו האחריות שלי להיערך מראש לכל תרחיש שיכול לקרות בצילומי חורף - גשם, רוחות וגם מזג אוויר שמשי שמגיע בהפתעה. אני מחפש מראש לוקיישנים סגורים בקרבת מקום ההתארגנות או האולם, ויודע איך לנצל אותם כדי לתפוס תמונות מגניבות ומקוריות. למשל, אני אוהב לצלם בתוך קניונים וחנויות סגורות, ואז אני יכול לתפוס תמונה של הזוג בתור בובות בחלון הראווה, למשל. זה מצחיק והופך את אווירת הצילומים לקלילה ומשוחררת".

הרומנטיקה של יום החתונה שלכם יכולה לעבור בקלות דרך המצלמה, לא רק דרך נשיקות, חיבוקים ואחיזות ידיים, אלא גם דרך ההשתלבות שלכם יחד עם הרקע החורפי שיווצר סביבכם. עופר נותן לנו גם כמה עצות לעניין הזה: "יש זוגות שבוחרים להביא כל מיני אביזרים לצילומים, כמו מטריות ענקיות. זה ממש מוסיף לתמונות, ומייצר את התחושה החורפית והאינטימית שאותה אנחנו רוצים לקבל. בנוסף, בחורף יש לנו שקיעה מוקדמת, ולכן צילומי החוץ יכולים להיות מנוצלים גם לתאורת יום וגם לתאורת לילה. בארץ יש איזורים מדהימים ויפהפיים בחושך, כמו הסמטאות של יפו למשל, וביחד עם תאורת הרחוב והאווירה - נוצרות תמונות ממש חד פעמיות. בסופו של דבר, ברגע שתבחרו בצלם שיודע מה הוא עושה - הוא יוכל להוציא מכל לוקיישן תמונות מהממות ולנצל את מזג האוויר והתנאים לטובתו ולטובתכם".

בואו לתכנן את חתונת החורף שלכם בכמה צעדים פשוטים

עכשיו, כשהבנו יחד שהלוק המושלם שלכם נמצא בהישג יד, אנחנו שמחים להזמין אתכם לשיטוט קצר בעמוד "נותני השירות" שבאתר שלנו. בעמוד תוכלו למצוא חוות דעת אמיתיות שיעזרו לכם לקבל החלטה, ולהתחיל לצעוד אל עבר חתונת החורף היפהפיה שלכם. 
קדימה, אתם עוד כאן? שימו מעיל וצאו לדרך!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

25
4
הצעות נוספות לקריאה
logo
ריקי דלאל
שמלות כלה
שמלה שנייה במתנה
קולקציית שמלות הכלה לחורף 2024-2025
קולקציית שמלות הכלה לחורף 2024-2025
47.7K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת