מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

דברים שחשוב לשאול בסגירת DJ

הם מקפיצים את הרחבה, הם יודעים בדיוק איזו מוזיקה כדאי לנגן בהתחלה, באמצע ובסוף, הם יכולים להמליץ על סגנונות מוזיקה מעולים שמתאימים גם למבוגרים וגם לצעירים, ובסופו של דבר, יש מצב שהם יהפכו לחברים הכי טובים שלכם!

תקליטנים / DJ | זמן קריאה: 5 דקות
12.7K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
דברים שחשוב לשאול בסגירת DJ
15
15
מהירות:

הדיג'ייז מחזיקים באחד מהתפקידים הכי חשובים בערב השמח ביותר בחיים שלכם, וכבר בפגישה הראשונה איתם תוכלו להרגיש איך הביטים משתלטים לכם על הגוף, ותתחילו לפזז בישיבה על הספה. העט כבר ביד שלכם כדי לחתום על החוזה? רגע לפני זה - הנה כמה דברים שאסור לכם לשכוח לוודא איתם מראש.



"מוזיקה, ללב היא חודרת" - אבל מה עושים איתה במהלך האירוע?

המוזיקה היא לב לבה של החתונה שלכם, ובשבילה אתם נפגשים עם הדיג'יי. המוזיקה צריכה להתאים לכם בול בכל שלב ושלב באירוע, אבל אין ספק שהיא לא דבר שאפשר פשוט לנחש. ספרו לדיג'ייז שלכם את כל מה שהם צריכים לדעת על המוזיקה באירוע, כמו הסגנונות שאתם אוהבים יותר, או הזמרים והשירים שאסור בשום פנים ואופן להשמיע. ככל שתהיו שקופים איתם מראש לגבי הדברים האלה, ככה תוכלו להיות מבסוטים יותר על הרחבה.



חשוב לתאם מראש מול הדיג'יי שלכם גם את שירי ההיילייט של האירוע. אנחנו מתכוונים כאן לשירים שילוו את הכניסה לחופה, שיר שבירת הכוס (או האלטרנטיבה שבה תבחרו לשבירת הכוס), שיר הסלואו ושיר סיום האירוע, שאותו מלווים אחרוני האורחים במעגל גדול ואוהב. לא יודעים איך לבחור? אל דאגה - הדיג'ייז שלכם מלאים ברעיונות מעולים, אז אל תהססו להתייעץ איתם.



מה קשור אבנר גדסי עכשיו?

הדיג'ייז מתורגלים בסיטואציה שבה האורחים באים לעמדה שלהם באמצע המסיבה, וצועקים להם באוזן משפטים כמו: "שים לי אבנר גדסי!", אבל האם מקובל עליכם שהחתונה שלכם תהפוך לתכנית הבקשות היומית של רדיוס 100FM? אין לנו ספק שלא. חשוב לתאם עם הדיג'ייז את הנושא הזה, ולהגיד להם מתי הם יכולים להתגמש ולהתחשב בבקשות האורחים, ומתי הם צריכים להגיד להם: "תחזור לרקוד, נשמה, יהיה בסדר!", ולשלוח אותם בחזרה אל הרחבה. מה שכן, בשביל לשמח את האנשים שחשובים לכם, כמו אבא או אמא, שיש מצב שישמחו לרקוד עם קצת סגנונות מוזיקליים רטרו, כדאי להיערך עם כמה שירים נקודתיים שירימו להם, ולא יפגמו לכם באירוע.



מה שבטוח הוא שהמוזיקה צריכה ללוות את האירוע לכל אורכו - גם בקבלת הפנים, גם במעבר בין החופה לרחבת הריקודים, גם בזמן האוכל, וכמובן שגם בזמן המסיבה. רגעים שקטים ודוממים הם רגעים שלא יכולים להיות חלק מהאירוע שלכם, וחשוב להבהיר את זה בפני הדיג'יי.



"שעון מראה שלוש, מתי, מתי כבר שמונה?" - לוח הזמנים ליום האירוע

זמנים הם קודש, אבל עבור חלק מהאנשים הם באים בגדר המלצה בלבד. ביום החתונה שלכם אין שום סיכוי שתרצו להסתבך עם איחורים, בטח לא מהספקים שאמורים לקחת חלק מרכזי כל כך באירוע. תיאום שעת ההגעה של הדיג'יי לאולם היא אחד הדברים החשובים ביותר שתצטרכו לעשות, ולא רק בעל פה, אלא גם לצרף את השעה הזו לחוזה, לכל מקרה שלא יהיה. בדרך כלל הדיג'ייז מכירים את שעות ההגעה הנפוצות, מכירים בעל פה את הפקקים של ישראל ויודעים להיערך בהתאם, אבל ממש לא כדאי להשאיר את הנושא הזה פרוץ ונתון לסימני שאלה.



דבר נוסף שהדיג'ייז צריכים להיערך אליו הוא שעת סיום האירוע. בחוזה עם האולם אתם עומדים לסגור את שעת הגג שלכם באירוע, והדיג'ייז יודעים לתכנן את המסיבה בהתאם אליה. אם ברגע האמת המסיבה תסתיים לפני, הדיג'ייז כבר ידעו מה לעשות, אבל אם האולם יסגור עליכם את השאלטר בשיא המסיבה - זאת תהיה בעיה גדולה. פתחו את החוזה, עדכנו את הדיג'יי בשעת הסיום, והימנעו מהבעיה הזו.



בהמשך לזה, וודאו גם עם הדיג'ייז האם הם מגבילים אתכם בשעות. אם תכננתם שהמסיבה תימשך עד 3 לפנות בוקר וסגרתם את זה מול האולם, אתם ממש לא רוצים שבשעה 1 הדיג'ייז יקפלו את החפצים שלהם ויגידו לכם שהדיל שסגרתם הוא ל-6 שעות בלבד. שימו את הדברים על השולחן כמה שיותר מראש, ולא תצטרכו להתמודד עם הפתעות.



חתונה הפוכה? קודם ריקודים ואז עיקרית? הדיג'ייז צריכים לדעת מזה


אתם כבר יודעים מה הסדר של האירוע, האולם גם הוא בעניינים, אבל מה עם הדיג'ייז? גם הם צריכים להיות מעורבים בכל זה - הם צריכים לדעת בדיוק מה קורה אחרי מה, מתי האוכל, מתי הריקודים, מתי החופה, וגם האם יש הפתעות מהאורחים שהם צריכים להיערך אליהן, כמו הקרנת סרטון, שיר מיוחד לריקוד שהכינו לכם מראש ועוד. ככל שיהיו פחות הפתעות שיצוצו משום מקום ויגרמו לדיג'ייז לתכנן את הכל מחדש תחת לחץ - ככה הם יוכלו להתעסק נטו במה שהם יודעים לעשות הכי טוב - שמח!


הדברים שפחות נעים לדבר עליהם, אבל צריך

שני ה"דאונרים" הגדולים בעניין הזה הם נושא הביטוח ונושא הכסף. אז אולי קצת פחות נעים לדבר עליהם, אבל אין ברירה - גם אתם וגם הדיג'ייז שלכם צריכים להיות On the same page.

אז כסף! בואו נדבר עליו. אחרי שהתמקחתם, הורדתם והגעתם למחיר שמקובל על שני הצדדים, זה הזמן להבין מתי בדיוק משלמים ואיך. יהיו דיג'ייז שיקחו מכם מקדמות, יהיו כאלו שיבקשו לקבל את כל הסכום ביום האירוע, ויהיו כאלו שיתנו לכם כמה ימים לנשום אחרי ספירת הצ'קים, ורק אז יבקשו את הכסף. זה יכול להיות בצ'ק, במזומן, בהעברה בנקאית או בכל דרך אחרת, אבל מה שבטוח הוא שצריך לדעת את כל זה מראש.



מבחינת הביטוח, הדיג'ייז שלכם חייב להחזיק בביטוח צד ג'. יום האירוע הוא אמנם יום משמח ומרגש, אבל אין לכם שליטה על מה שיקרה בו בפועל, ותאמינו לנו - עלולים לקרות בו דברים, כמו אורח שנתקע בכבל של הדיג'יי, נופל ונחבל, למשל. אולי הייתם מצפים שהאולם יקח אחריות על מקרים שכאלו, אבל במרבית מהמקרים האולם דווקא יקח צעד אחורה, ויציין שהפגיעה באורח נולדה כתוצאה מהציוד של הדיג'יי. ביטוח צד ג' של הדיג'ייז הוא הכרחי, וחשוב להגיד את זה בצורה ברורה - אם אין להם ביטוח כזה, מדובר על דיל ברייקר אמיתי.



אז אחרי כל זה - הגיע הזמן שתהנו ממוזיקה טובה, שתשתחררו ברחבה, ואולי אפילו שתעלו לעמדת הדיג'ייז ותנגנו קצת במקומם! היכנסו לעמוד "נותני השירות" שלנו, בחרו את הדיג'יי למסיבה שלכם, שימו את כל הנקודות החשובות על השולחן, ויאללה בלאגן!

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

20
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
Dj BalaBoosta
תקליטנים
Dj BalaBoosta
בחתונה אני עף! ומסתבר שלא רק אני ( ;
בחתונה אני עף! ומסתבר שלא רק אני ( ;
513.0K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת
הקישור
הועתק