מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

כך תארגנו חתונה בשבועיים: החתו-קורונה של שובל ודין

שנה וחצי של ארגון חתונה, שלושה עדכוני תאריך והחלפה (כמעט) מלאה של כל ספקי החתונה. שובל ודין חישבו מסלול מחדש מחתונת ענק לחתונה בקטנה ללא פשרות - בואו ללמוד איך עושים את זה נכון.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
5.7K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כך תארגנו חתונה בשבועיים: החתו-קורונה של שובל ודין
15
15
מהירות:


הכירו את שובל ודין משה 

שובל כהן (25) קונדיטורית עצמאית ובלוגרית אוכל (מזמינים אתכם לעקוב אחריה באינסטגרם, כישורי המטבח שלכם ישתפרו פלאים) ודין משה (25) בחיר ליבה שכיום סטודנט להנדסה. שובל ודין ביחד כמעט עשור, הכירו בתיכון ו… "שם הכל התחיל ולא יגמר לעולם". 


אחרי עשור - זה קרה!


הצעת הנישואין הייתה בגינת ההורים של דין, כאשר שובל ומשפחתה הוזמנו לערב חג שני של פסח בשנת 2019 - והשאר היסטוריה. תאריך החתונה המקורי היה ב-14/05/2020 ונדחה ונדחה ושוב נדחה. "בחודשים הראשונים לתכנון החתונה שלנו, היה לנו מאוד חשוב ללכת אחרי החלום: חתונה גדולה עם מאות אורחים, דיג׳יי ספציפי, מאפר ספציפי, שמלה ספציפית ועוד. הכל היה מאוד מדויק ומתוכנן עד לדברים הקטנים. בחירת התאריך הייתה לנו חשובה - שאירוע יתקיים בעונה המושלמת וביום המושלם (וזו הסיבה שקבענו תאריך שנה מראש) - עשינו הכל ברוגע והכי מסודר שיש", שובל מספרת.

ואז הגיעה הקורונה

הקורונה טרפה את כל הקלפים, "כשהתחלנו להבין שהמצב לא טוב כמו שחשבנו ושאנחנו צריכים לדחות את החתונה שלנו, הרגשנו שהעולם חרב עלינו ושאנחנו מאבדים את החלום שלנו בין האצבעות. התמלאנו סימני שאלה, דאגות, חששות ותחושת בלבול נוראית".

שובל ודין נאלצו להחליף תאריך 3 פעמים(!) "נאלצנו להחליף חלק מהספקים, לקיים עשרות פגישות ולעדכן את כל הצדדים בכל שינוי ועדכון. מה בסך הכל ביקשנו? להתחתן כדת וכדין? הרגשנו שאנחנו מנהלים מלחמה מול הגורל ושהיקום לא מפסיק להציב בפנינו אתגרים. מי שמכיר אותי טוב יודע כמה קשה היה לשלב בין הדברים ותמיד להראות שהכל בסדר". 

בוקר אחד הכל השתנה. הוחלט על שינוי כיוון ותכנון חתונה תוך שבועיים וקצת. חתונה שתתאים למסגרת ההגבלות וההנחיות של משרד הבריאות, "ללא ספק השבועיים הכי מאתגרים שחוויתי בחיי".

סייב דה ניו דייט (וגם התאריך החדש השתנה)סייב דה ניו דייט (וגם התאריך החדש השתנה)


"אז עשינו את זה! אנחנו נשואים!"

סדרי העדיפויות השתנו, המחשבות הסתדרו מחדש והאור נראה בקצה המנהרה בדרך להגשים את החלום - כל שהם רצו באמת הוא להינשא זה לזו.

"ברגע האמת, בקושי עמדתי על הרגליים וכמעט התעלפתי במפגש העוצמתי שלנו. זה היה אחרי שלא נפגשנו כל השבוע ואחרי כל מה שעברנו בשנה וחצי האחרונות. עברנו את שלב הרעידות בהצלחה ואושר ענק הציף אותנו. הגענו לחופה לחופה בתחושה הכי מלאה ומספקת שיש". באירוע עצמו היו מוקפים במשפחה וחברים קרובים שעשו שמח כמו מאות אורחים.


שֶׁהֶחֱיָנוּ וְקִיְּמָנוּ וְהִגִיעָנוּ לַזְּמַן הַזֶּה


הקורונה היא ללא ספק שיעור. התקופה הזו מלמדת אותנו לקחת דברים בפרופורציה, להסתכל לאופטימיות בעיניים ולהאמין שהטוב עוד לפנינו - והוא יתגשם. "בסופו של דבר, היום הזה היה הרבה מעבר לכל מה שאי פעם חלמתי", מספרת שובל.
הקורונה היא גם שיעור למערכת היחסים, ושובל מודה על האתגרים שכישלו אותם, "ביום הזה עמדנו כמנצחים והחיוך פשוט לא ירד מהפנים!".

כמו שנאמר, שֶׁהֶחֱיָנוּ וְקִיְּמָנוּ וְהִגִיעָנוּ לַזְּמַן הַזֶּה!

ארגון חתונה במשך שנה וחצי

ארגון החתונה שאמור להיות הליך נעים ומרגש הפך למורט עצבים בעקבות כל השינויים שנאלצו להתמודד איתם, החל מהתאריך ועד לספקים. ואם לדייק - תאריך האירוע השתנה 3 פעמים, מזג האוויר (מאי לעומת ספטמבר), אולם (הכירו את גן האירועים שלהם רק שלושה שבועות לפני החתונה), מלון להתארגנות (שינוי לוקיישן מחיפה לחדרה), צוות צילום, די ג'יי וכל זה רק חלק מהרשימה.

הזוג שלנו במקור מאזור חיפה, אך בחרו להתחתן בחדרה בגן האירועים "גאיה" שפתח בפניהם את השערים. "מדובר בגן אירועים גדול שבו יכולנו לקיים את האירוע בצורה אחראית, מרווחת תוך שמירה על ההנחיות ועל בריאות האורחים שלנו. ללא ספק זו הבחירה הטובה ביותר שעשינו בשנה וחצי של ארגון החתונה". 

מתחתנים בטוח - ובטוח מתחתנים!

החתונה הייתה בטוחה ולפי הנחיות משרד הבריאות. התקיימה בגן פתוח, מדדו חום לאורחים בכניסה וחולקו מסכות, האורחים ישבו בקפסולות מרווחות. 
"לא היינו רגועים אפילו לא לרגע אחד, הדאגה שלנו נמשכה גם שבועיים אחרי החתונה שהיה לנו חשוב לוודא שכל האורחים שלנו בריאים". חתונות בימי קורונה הן אתגר שלם, במיוחד כשמדובר באירוע מצומצם עם האנשים הכי קרובים אליך והבריאות שלהם מונחת על כף המאזניים. 
 
הפקה וניהול אירועים - כך תארגנו חתונה בשבועיים: החתו-קורונה של שובל ודין


מסר לזוגות מאורסים בצל הקורונה

"דבר ראשון, לא לקבוע תאריך שנה מראש. זה יותר מידי זמן ואין לדעת מה יקרה. רצינו שנה של רוגע ולהנות מהתהליך, ובסופו של דבר הזמן הוא זה שהפך את הדאגה לרבה יותר.
מעבר לזה, תהיו ביחד בתהליך! לא משנה מה קורה, תהיו אחד בשביל השנייה ותעברו את זה ביחד! זו אחת החוויות המעצימות ביותר שחווינו במהלך שנות הזוגיות שלנו".

שובל ודין, הזוג נשוי או 'זוג הקורונה' (לפי ההגדרות החדשות), בסופו של דבר מסכמים כי הם מלאים בתחושת סיפוק "שאי אפשר להסביר במילים". הם מבקשים להודות למשפחות ולחברים שהיו שם לצידם ותמכו לאורך כל הדרך (והייתה דרך ארוכה) שהגיעה לסיומה ביום האירוע שהיה כה מיוחד ו"הרבה יותר מרגש ממה שאי פעם דמיינו".

פרגון לאנשים טובים

מקום: גאיה, חדרה
רב: שמעון ביטון
מוסיקה: די ג'יי אמיר דהן
צילום: כתום צלמים, צלמים: איתמר ואלכס
מגנטים, בלונים ופירוטכניקה: הבלון הקסום
שמלת כלה: ג'ולי וינו
חליפת חתן: מון סניור, חיפה
איפור: אדריאן חמיאס
שיער: אדיר דנה
תכשיטים: ענבר ברק 


שובל ודין, מאחלים לכם שתמשיכו להגשים יחד את כל החלומות! והמון מזל טוב ❤️

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

29
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
צ'ק ליסט - אישורי הגעה הושבה וניהול אירועים
אישורי הגעה וסידורי הושבה לחתונה
צ'ק ליסט - אישורי הגעה הושבה וניהול אירועים
עושים סדר בבלגן ודואגים לכם לראש שקט!
עושים סדר בבלגן ודואגים לכם לראש שקט!
628.9K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת