מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מקומות לחתונה בטבע: האם אתם הטיפוסים שיבחרו בהם?

יער קסום, מדבר בלי סוף או סתם כך על חוף הים – מקומות לחתונה בטבע הופכים יותר ויותר פופולארים בשנים האחרונות.

מקומות לאירועים בטבע | זמן קריאה: 3 דקות
4.2K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מקומות לחתונה בטבע: האם אתם הטיפוסים שיבחרו בהם?
15
15
מהירות:

אולי זה הרצון לחזור ולהרגיש קצת טבע בתוך אורח החיים המודרני ואולי זו התוספת שרק הטבע יכול להעניק לאירוע קסום וחד פעמי כמו חתונה בין זוג אוהבים, אך מקומות לחתונה בטבע גדלים בפופולאריות. 


למה לבחור מקומות לאירועים בטבע?


יהיו מי שישאלו: למה בכלל להעדיף חתונה בטבע? הרי אולמות וגני האירועים מציעים חוויה שלמה, מלאת עיצוב ואופי. יותר מזה, אירועים בטבע דורשים הרבה יותר התארגנות מצד הזוג בהיבט הפיזי של האירוע. בכל זאת, יש צורך להקים אירוע מ"אפס", ורצוי שיהיו בו את כל האלמנטים שיגרמו לאורחים שלנו להרגיש בנוח. 
ועם כל זאת, לאירועים בטבע יש את הקסם שלהם. משהו בחיבור בין נופים מרשימים לאירוע משמעותי בחיי בני זוג, מוסיף לחגיגיות של כל העניין. יותר מזה, אם אתם מעוניינים בחתונה ייחודית, שידברו עליה עוד הרבה אחרי שהסתיימה, חתונה בחיק הטבע היא התשובה.

מקומות לחתונה בטבעתמונה: גן הורדים


אתם לא חוששים מקמפינג


מחבבים במיוחד טיולים בטבע? לא מפחדים מקמפינג של כמה ימים? תנאי שטח לא מעוררים בכם חשש? אתם בהחלט תהנו אם החתונה שלכם תהייה בטבע. מרבית החתונות שנערכות בטבע מתקיימות במקומות שיש בהם את כל הדברים הבסיסיים כמו שירותים או מקום נוח להתארגנות, כך שזו בהחלט אופציה מתאימה עבור מי שפחות מתחבר לקמפינג. 

מקומות לחתונה בטבעתמונה: וויט


אתם יצירתיים ויודעים להפיק 


בחירת מקום לחתונה בטבע תדרוש מכם לא מעט יצירתיות ודמיון. סביר להניח שתגיעו לשטח שאין בו עדיין כלום ותצטרכו לדמיין איך הכל יראה ביום החתונה עצמו. החיסרון הגדול של חתונה בטבע יכול בקלות להפוך ליתרון אצל מי שנהנים להפיק אירועים שונים. אם אתם מפיקים באופיכם, ולא חוששים מתכנונים ושלל התעסקויות קטנות וגדולות כדי להקים את האירוע – חתונה בטבע מיועדת עבורכם. כמובן שניתן להאציל סמכויות ולשכור את שירותיו של מפיק חתונות, כדי לחסוך מכם את כל הכאב ראש והלוגיסטיקות. 

מקומות לחתונה בטבעחתונה בטבע לדמיין איך הכל יראה | תמונה: אריאל אריכא


אתם לא מתכננים להתחתן בחורף


אין מה לעשות, מקומות לאירועים בטבע אינם מיועדים לחתונות חורף. המשמעות היא שאם אתם מתכננים להתחתן בעונה חמה יחסית שלא צפוי בה גשם – חתונה בטבע יכולה להתאים לכם. אם תתכננו חתונה בחיק הטבע בחורף, אתם ממש לא רוצים שהאורחים שלכם ידשדשו בבוץ בדרך לחתונה או יסבלו מהקור והגשם. חתונה בטבע תהייה הבחירה המיטבית בתחילת הקיץ כשעוד לא חם ממש (ואם צפוי מזג אוויר חם, חשוב להתארגן בהתאם עם צליות ומאווררים). 


אתם ערוכים להוצאה גדולה


האשליה הגדולה היא שבחירת מקום לחתונה בטבע מוזילה את העלויות כי האירוע כולו לא מתקיים באולם או בגן אירועים. למעשה, אירוע בטבע מצריך הרבה יותר משאבים שאולי לא היינו מעלים בדעתנו אם היינו מתחתנים באולם אירועים. עיצוב האירוע, סידור השולחנות והכיסאות, עמדות המזנון והבר וכמובן שירותים – אלה דברים שלא נמצאים בדרך קבע במקום האירוע שלכם בטבע. אתם תידרשו להביא את כל הציוד הזה, מה שלא הייתם נדרשים לעשות אם לא הייתם מתחתנים בטבע. כל אלה גוררים עלויות נוספות ורבות, שלא קיימות כשעורכים חתונה באולם או בגן אירועים. 

מקומות לחתונה בטבעגן אירועים - הכי קרוב לטבע | תמונה: עין יעל


אתם רוצים אירוע אחר


אתם יודעים שיתכן וצפויות לכם עלויות גבוהות יותר, ואולי גם יותר "כאב ראש" בתכנון האירוע, אבל אתם לא רוצים להתפשר על היום הגדול שלכם. עבור מי שרוצה לחגוג אירוע קצת אחר, חתונה בטבע היא הדבר המתאים. תתכוננו לכך שאולי לא כל האורחים שלכם יבינו ויתלהבו כמוכם מהמקום, ואולי בכלל האורחים שלכם באותו ראש כמוכם ואוהב אירועים לא שגרתיים. 


הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

25
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
ביער - גן אירועים
אולמות וגני אירועים
ביער - גן אירועים
״המקום הכי יפה באיזור השרון...״
״המקום הכי יפה באיזור השרון...״
993.9K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת