מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

5 מעצבי שמלות כלה יוקרתיות שאתן חייבות להכיר

לפני שאת מחליטה על סגנון, גזרה ובד, חשוב שתכירי 5 מעצבי שמלות כלה יוקרתיות


שמלות כלה | זמן קריאה: 3 דקות
4.7K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
5 מעצבי שמלות כלה יוקרתיות שאתן חייבות להכיר
15
15
מהירות:
בין אם דמיינת את שמלת החתונה שלך מאז שהיית בת 5 או שרק התחלת לחשוב עליה עכשיו, בחירת שמלת כלה היא אחת ההחלטות החשובות שתקבלי. 
מחפשת שמלות כלה נפוחות? שמלות כלה לבנות? טרנדים בעיצוב שמלות כלה 2020?
את כל אלה ועוד תוכלי למצוא אצל המעצבים הבאים:

לימור בן יוסף

הייחוד של לימור בן יוסף, הוא שהיא מרכיבה עבורך את המראה המושלם, הכולל עיצוב אישי של שמלה לכלה בתפירה אישית, תסרוקת מדויקת ואיפור, שכמובן מותאמים לשמלה ולתסרוקת. 

כל זה במקום אחד, בליווי אישי שלה או של סטייליסטית שלה, כך שאין לך צורך להתרוצץ במספר מקומות ולעבוד מול מספר ספקיות. 
לימור יוצרת מתוך אמנות, תשוקה ואהבה ומספקת לך חוויה כוללת, כאשר כל דגם נתפר במחשבה הכי דקדקנית - איך להגשים את חלומה של כל אישה. 

תמרה - סטודיו לעיצוב שמלות כלה

תמרה מעצבת שמלות כלה קלאסיות ועדינות. שנים של ניסיון פיתחו בתמרה את האינטואיציה והיכולת לזהות בכל כלה את מאווייה העמוקים ביותר ולתרגם אותם לשמלה שתבטא את אופיה, האישיות שלה והחלום שלה, בכל קפל ובכל פיסת בד.

באווירה רגועה ונעימה בסטודיו מעוצב ואינטימי בכפר סבא, בתהליך משותף ומרגש אל התהוות השמלה, תטשטשו יחד את שנדרש ותבליטו את היפה.
בסטודיו ניתן גם להשאיל את כל מה שאת צריכה ללוק המושלם - החל מאביזרים וכלה בנעליים - עד לפרט האחרון. 

שמלות כלה - 5 מעצבי שמלות כלה יוקרתיות שאתן חייבות להכירתמונה: תמרה

מיכל מוטיל

סטודיו לשמלות כלה שהוקם ב-2013 על ידי המעצבת מיכל מוטיל, מתוך שאיפה לתת מענה מושלם לנשים בכל המידות על ידי תפירה אישית. כל השמלות נעשות בעבודת יד מוקפדת ואיכותית, תוך שמירה על ערכים חברתיים, יחס אישי ומקצועי ואווירה נעימה ומרגיעה.

שמלות הכלה של מיכל מתאימות לנשים בכל המידות, החל מ-34 ועד 58, עם התמחות בשמלות לבעלות חזה גדול, במידה DD ומעלה. השמלות של מיכל מביאות קריצה מודרנית לעולם הנסיכות, באווירת רוק-גלאם סקסי ועדין, תוך שילוב יצירתיות אינסופית עם טקסטילים מיוחדים, עבודת יד מעניינת והקפדה על גימורים מדוייקים ותפירה עילית.

שימקה - בוטיק שמלות כלה וינטאג'

סטודיו שימקה הוא בוטיק קונספט המציע מגוון שמלות כלה בעיצוב וינטאג' רענן, לכלות שמחות, קוליות ואחרות.

בסטודיו תוכלי למצוא מבחר שמלות כלה להשכרה או לקניה, במגוון רחב מאוד של מידות ובגזרות מיוחדות: למידות גדולות, לכלות בהריון, לכלות צנועות - לכל כלה המחפשת את הקסם של הפשטות.

האג'נדה של שימקה היא ליצור לכלה חוויה קלילה ומהנה, על ידי קניית שמלה מוכנה ומספר מועט של מדידות, לתת לה הרגשת נוחות מקסימלית בעזרת שימוש בבדים נשפכים, שזורמים עם הגוף תוך כדי תנועה והרגשת ייחודיות אמיתית, על ידי עיצוב שמלות בעלות אמירה, שאינן נראות בכל חתונה.

שמלות כלה - 5 מעצבי שמלות כלה יוקרתיות שאתן חייבות להכירתמונה: שימקה

שלומי יקיר

מחפשת שמלת כלה יוקרתית לחתונה? את חייבת להכיר את שלומי יקיר. שמלות הכלה של שלומי מאופיינות בעבודה איכותית, תפירה מעולה, הקפדה על פרטים קטנים ותשומת לב מקסימלית לחיטוב הגוף. שלומי יקיר שואב את השראתו ממגמות אירופאיות עדכניות, וניתן למצוא אצלו שמלות יוקרה מחמיאות שיושבות היטב על הגוף. 

בקולקציית שמלות הכלה של שלומי יקיר ניתן למצוא את המגוון הרחב והעדכני ביותר של סגנונות שמלות: שמלות כלה בסגנון קלאסי מעודכן - לכלה המודרנית, שמלות כלה בסגנון רומנטי - לכלה העדינה ושמלות כלה בסגנון מודרני - לכלה הסקסית והנועזת. כל שמלה תפורה בדיוק מושלם.

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

24
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
לימור בן יוסף
שמלות כלה
לימור בן יוסף
הניצחון שלנו זה הרגע הזה!
הניצחון שלנו זה הרגע הזה!
214.9K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת