מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

הדפסת אלבום חתונה | 5 דגשים חשובים

מתכננים את היום הגדול שלכם? שמים לב לכל פרט ופרט כדי שהכל יהיה מושלם? מה לגבי היום שאחרי, למזכרת שלכם מהחתונה? הדפסת אלבום חתונה – כן או לא? דיגיטלי או נייר? ואיך בכלל מתחילים? הנה 5 דגשים שאתם חייבים לדעת, לפני שאתם ניגשים למלאכה 




אלבום חתונה | זמן קריאה: 3 דקות
2.4K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
הדפסת אלבום חתונה | 5 דגשים חשובים
15
15
מהירות:

1. אלבום דיגיטלי או אלבום בסגנון של פעם?

אז התשובה היא כמובן תלוי – איזה טיפוס אתם. האם אתם אולד פאשן? אוהבים להרגיש את התמונות? להוציא אותן מידי פעם מהאלבום? אולי בעתיד תרצו לשנות את הסדר? או שהרבה יותר קל ונוח לכם כשהכל ממוחשב? בהכל, הכוונה היא גם המיון וגם העיצוב, לא רק התוצאה הסופית. 
אגב, ישנם אנשים אשר בוחרים לוותר בכלל על אלבומים מודפסים, מתוך חשיבה על איכות הסביבה. ניתן בהחלט להשאיר את האלבום גם כקובץ דיגיטלי ולעיין בו מתי שרוצים – מתוך המחשב. 

אלבום חתונה - הדפסת אלבום חתונה | 5 דגשים חשובים

2. איך ממיינים?

בין אם בחרתם אלבום דיגיטלי או אלבום מודפס, הגעתם למשימה הראשונה – המיון. צלמי חתונות לא חסים על לקוחותיהם, ואוהבים להפציץ אותם במאות אם לא באלפי תמונות. אתם מוקפים בדיסקים, דיסק און קי, כוננים ניידים – ואתם טובעים. מאיפה מתחילים?!
השתדלו לבחור לאלבום את התמונות בהן כמה שיותר מצולמים (שלא לומר כולם) נראים טוב. אם הכלה נראית פצצה בתמונה אבל מאחוריה נמצאת דודה שלה והיא בדיוק מתעטשת – באסה, אבל כנראה שתאלצו לוותר על התמונה הזו. אולי במקרה היא קיימת מזווית נוספת? בנוסף, לא צריך את כל ההתארגנות, כל צילומי החוץ, כל הרכבי המשפחה וכל המנות בבופה. כ-10 תמונות מכל לוקיישן בחתונה - זה די והותר. 


3. איך מעצבים?

סיימתם למיין והגעתם לשלב של עיצוב אלבום חתונה. כבר לקחתם צלם מקצועי, כך שסביר להניח שהתמונות מרהיבות. לא כדאי שתתאמצו כדי לראות אותן. שיבוץ מעט תמונות בכל דף יאפשר לכל תמונה להיות גדולה יותר, כך שממש יראו בה את כל הפרטים.
נהוג לסדר את התמונות מההתחלה לסוף, אבל אפשר גם להיות מקוריים ולהתחיל דווקא מהסוף, נניח מהחופה או מהמסיבה, ואז לחזור ולהראות איך הכל התחיל...
מבחינת עיצוב צבעים וטקסטורות – הייתה לכם חתונת קיץ? חתונת חורף? אולי צבע שבחרתם ובלט במיוחד לאורך האירוע? סביר להניח שבעוד כמה שנים תשכחו איזה צבע בחרתם למפיות, אבל בהחלט אפשר לשלב את הצבעים הללו בעיצוב אלבום החתונה.

אלבום חתונה - הדפסת אלבום חתונה | 5 דגשים חשובים

4. זה ייקח זמן

היום הגדול מאחוריכם וממש בא לכם להמשיך הלאה עם חייכם, ללימודים, לעבודה ולמטלות האחרות, אבל החתונה לא מסתיימת ביום החתונה עצמו. יש את מה שנקרא "היום שאחרי" – תשלום לספקים, תודה לאורחים, פוסט פרגון בפייסבוק ובאינסטגרם לכל צוות הביוטי, וכן, גם האלבום המעוצב לחתונה, שבואו, זו הסיבה בגללה עשינו את כל זה. 
חשוב להבין שלקיחת האחריות על הוצאת האלבום אל הפועל – היא בהחלט טיים קונסיומר,
אז הכינו מראש הרבה סבלנות ואורך רוח, או לחלופין, תחליטו שאתם מוציאים את עיצוב האלבום למיקור חוץ מקצועי, זה גם בסדר. בכל מקרה, זה ישתלם לכם. 


5. זה שווה את זה

אנחנו יודעים שקשה לכם לדמיין את זה עכשיו, אבל אם תריצו עוד כמה שנים קדימה, ותדמיינו את עצמכם יושבים על הספה בסלון עם הילדים ומראים להם אלבום מעוצב לחתונה ששמרתם כל השנים – אין אושר והתרגשות גדולים מאלה. הדפסת אלבום חתונה הוא פרויקט שלא כדאי לוותר עליו, ועם הדגשים שנתנו לכם כאן, אנחנו בטוחים שתצליחו.

אלבום חתונה - הדפסת אלבום חתונה | 5 דגשים חשובים
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

22
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
סוד צלמים | S.O.D Photographers
צילום וידאו וסטילס
סוד צלמים | S.O.D Photographers
יש בנו אהבה והיא תנצח! עם ישראל חי.
יש בנו אהבה והיא תנצח! עם ישראל חי.
38.0K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת