מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מהצד של הכלות: טיפים וטרנדים לחתונה נשית גאה

האם לבן הוא לבן, כשאתן מתאימות את שמלות הכלה שלכן? ומה לגבי חליפות כלה? כמה טיפים וטרנדים שאהבנו במיוחד – מהארץ ומהעולם – לחתונה שיש בה רק כלות

שמלות כלה | זמן קריאה: 3 דקות
1.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מהצד של הכלות: טיפים וטרנדים לחתונה נשית גאה
15
15
מהירות:
נשואות מזה שתי דקותנשואות מזה שתי דקות | תמונה: גרייס - Grace

תכנון חתונה הוא לא עסק פשוט. תוסיפו לזה את העובדה שכמעט כל מגזין שתפתחו, או מודעה שתלחצו עליה ברשת, ידברו על חתונה שמורכבת מחתן וכלה, גבר ואישה. מעבר לעובדה שזה פחות כיף כך, יש דברים בהם חתונה היא חתונה וזה לא משנה, אבל לכל השאר – קבלו את הטיפים והטרנדים לחתונה של שתי כלות שגונבות את ההצגה. 

70 גוונים של לבן

אם שתיכן הולכות על שמלת כלה, קראו את המילים הבאות עם הכי הרבה תשומת לב ותעשו SAVE גדול למסר הבא: הצבע הלבן מגיע ב- 5,765,103 גוונים, מתוכם יש בערך 3 שילובים שנראים טוב כשמעמידים אותם זה לצד זה. לכן, בחירת שמלות הכלה שלכן היא פרויקט משולב, במובן שהן צריכות לעבוד יחד ולהיראות טוב זו לצד זו (כמוכן!) – גם מבחינת הגזרות שלהן, ויותר מכך – מבחינת גווני הלבן שלהן. כמובן שאם אתן נוטשות את הצבע הלבן ובוחרות צבעים אחרים, נמנעתן מהבעיה של אלפי גווני הלבן שמעט מהם משתלבים טוב יחד, אבל עדיין חשוב מאוד שתיצרו לוק אחיד, הרמוני, שמחמיא לשתיכן יחד. 
יש כאלו שקשה להסתכל על השמלה כשהן בפרייםיש כאלו שקשה להסתכל על השמלה כשהן בפריים | תמונה: ברגש - רן שיינברגר צלם

חליפות או לא להיות

אם אחת מכן, או שתיכן, רוצות לתת בהופעה עם חליפת כלה, מדובר בסוג אאוטפיט שיכול להיראות לא פחות ממדהים, אבל ברוב המקרים – התוצאה הזו לא תתקבל מחליפה שעוצבה לגברים. בניגוד למה שהרבה פעמים חושבים ושפעם חשבנו גם אנחנו, מסתבר שלרוב מבני הגוף של נשים לא מחמיאות חליפות שתוכננו למבנה גוף גברי. לכן, ההמלצה היא – אם בדרך כלל מחמיאים לך בגדי גברים (ולא רק לדעתך), מדדי חליפת חתן שעוצבה לגבר ותראי אם זה באמת יוצא לוק מהסרטים. אם זה לא המקרה בחיים, זה גם לא יהיה המקרה כאן ודלגי ישר לחליפת כלה שעוצבה לגוף נשי. הן מהממות באותה מידה, כשמעוצבות כמו שצריך.
כשכלות לובשות כל אחת את הסגנון שלה בקטע הכי טוב שאפשרכשכלות לובשות כל אחת את הסגנון שלה בקטע הכי טוב שאפשר | תמונה: אספוסה

נותן שירות: חברה הטובה של הכלה

לספקים ולנותני השירות שילוו אתכם יש תפקיד והשפעה גדולים ביותר על כמה כיף, זורם ומדויק יהיה תהליך תכנון החתונה והיום עצמו. בגלל שלצערנו, עדיין לא הגענו לימים בהם כל בני האדם הם סובלניים, פתוחים ומתקדמים כמו שהיינו רוצים והיה ראוי שיהיו, אנחנו ממליצים בחום לשים על השולחן מההתחלה – עם ספקים חדשים וזרים אליהם אתן פונות – שאתן זוג נשים שמתחתן. כך תוכלו לוודא שאתן בוחרות נותני שירות שרואים בחתונה שלכן דבר טבעי בדיוק כמו כל חתונה אחרת. הדבר האחרון שאתן רוצות זה מישהו שיגלגל לכן עיניים, או לא יתלהב וישמח אתכן עד הסוף, כמו שמגיע לכן.
התחזית: עושים קטעים לפני שמגיעים האורחיםהתחזית: עושים קטעים לפני שמגיעים האורחים | תמונה: ברגש - רן שיינברג צלם

טרנד מפתיע: לצעוד לחופה – מכיוון אחר

ההליכה לעבר החופה היא אחד הרגעים המרגשים בחתונה, שמובילים לקליימאקס - הוא טקס החתונה. רוב הזוגות שאנחנו מכירים צועדות כל אחת בתורה לחופה, מלוות על ידי בן משפחה, וכמה ספורות ראינו שצועדות יחד לחופה. אחד הטרנדים המגניבים – דווקא לא מהארץ – שאנחנו מביאים לכן כדי שתשקלו לחתונה שלכן, הוא להפתיע את הקהל על ידי צעידה יחד לחופה, אבל ממקומות שונים. כך גם תוכלו לצעוד זו לעבר זו, הלכה למעשה, וגם תצרו אפקט סמלי מקסים של הגעה ממקומות שונים והתכנסות בטקס המחבר בין שתיכן לעולם ועד. 
החופה הכי גאה ויפה שישהחופה הכי גאה ויפה שיש | תמונה: שלום לביא - צלם

לחתונה מהממת ולשבוע גאווה שמח!

נשיקות גם מאיתנו (סליחה שאנחנו נדחפים)נשיקות גם מאיתנו (סליחה שאנחנו נדחפים) | תמונה: אספוסה

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

13
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
A&G wedding dresses
שמלות כלה
שמלות כלה להשכרה החל מ-6,900 ₪
הקולקציה החדשה מחכה לכן בסטודיו!
הקולקציה החדשה מחכה לכן בסטודיו!
31.2K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת