46 |
0 |
0 |
1 |
0 |
שלום יוגב וליאור ראשית מקבל בשמחה את חוות הדעת שלכם . אבל ההזמנה נעשתה עבורכם והוסבר למזמין שהרכב לא נכנס ליערות לא בגלל שהוא עולה מליון שקלים אלה מנסיון של 17 שנה הרכב פשוט יתקע בגלל שהוא ארוך מאוד ולכן לאחר שמספר פעמים שבאמת נכנס עד לאן שהצלם בחר לו לצלם אותם הלימוזינה פשוט נתקעה בגלל האורך. החתן כלה הגיעו לאולם במונית ואנחנו שילמנו אלפי שקלים על הנזק ומטרתנו הינה לשרת אתכם באהבה. לעניין הבר הכל בראות המתבונן בקבוק שמפניה בקבוק וודקה ועשרה בקבוקי שתיה קלה מנסיון זה תמיד מספיק . בכל זאת זאת לימוזינה זה לא בר נייד . לעניין התשלום סוכם לתשלום מזומן בתחילת העבודה . לאחר שעתיים של עבודה נתבקש המזמין לשלם אבל לצערי המזמין לא הכין תשלום עבורנו , ומה גם שאמר בהגעה לאולם הוא ישלם גם לזה לצערי לא קרה ובאולם הוא אמר בסוף האירוע .ושוב מנסיון עבר יש לי מספיק לקוחות שעד ליום זה לא שילמו לנו . ועברו שנים .הסכמים צריך לכבד משני הצדדים . לעיניין הטיפ . זה לא מקובל עלינו שנהג יבקש טיפ . ועוד מספר פעמים . אם נתתם הטיפ יוחזר ואנחנו נחדד נהלים להבא המון מזל טוב
שלום רב אפרת .ראשית המון מזל טוב ודרך צלחה בחיים המשותפים .אני ממש שמח שהכן בחרת בנו. קלאסיק לימוזין שמה לעצמנו את שירות לקוחות ואיכות הרכבים בראש. ואנחנו שמחים לקבל חוות דעת אמיתית וכנה תודה רבה נתראה רק בשמחות
תודה רבה לכם . אנחנו שמחים לקבל חוות דעת על קלאסיק לימוזין החברה שלנו עובדת ימים כלילות בכדי לעמוד בסנדרטים גבוהים בכדי לשרת את הלקוחות שלנו ביום המאושר . ולהעבירו חלק ככל שאפשר , המון מזל טוב נתראה בשמחות