האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
2
מתן שירות
1
זמינות
2
תמורה למחיר
3
החוויה שלנו בבאסיקו בתחושבות מעורבות , מצד אחד כולם עפו על המקום והאוכל היה מטורף! אבל השירות לצערנו לוקה בחסר .
שסגרנו התאהבנו במקום, סוכן המכירות שסגרנו מולו היה מקסים וממש היינו שלמים עם הבחירה . לקראת האירוע התחלנו לגלות את השירות לקוחות הלוקה בחסר , חוסר המענה והשירותיות, ניסינו לשנות מועד טעימות ולא הייתה התחשבות או גמישות רדפנו אחריהם במשך חודש כדי לבדוק על תאריך נוסף לבסוף התגמשנו והגענו בתאריך הראשון.
לאחר מכן הגענו לפגישה עם המפיק אירוע שהוא גם מנהל האירוע סגרנו את כל הפרטים , בדיעבד יומיים לפני האירוע גילינו במקרה שהמנהל אירוע הוחלף ואפילו לא טרחו לומר לנו על זה! איך אפשר לסמוך על מנהל אירוע שאנחנו אפילו לא נפגשנו כדי שהכל יתנהל כשורה עם הדגשים שביקשנו? החלטנו להביא מנהל אירוע חיצוני כדי להיות בראש שקט.
הגענו לאירוע - האירוע עצמו היה פצצה כולם עפו על המקום והאוכל, המלצרים היו מעולים באמת לא שמענו ביקורות רעות מהאורחים שזה ממש חשוב!
אבל היו תקלות לנו בתור חתן כלה - המזגן בחדר חתן כלה לא עבד!!! הם הביאו במקום זה מאורר קטן שלא הזיז מהומה , למזלנו שכרנו מכספנו הפרטי מצנן והבאנו אותו לחדר חתן כלה על חשבון קבלת הפנים שכל כך הייתה חשובה לנו, עדיין היה חם .
עוד תקלה - רגישות לגלוטן, כמה וכמה פעמים הדגשנו להם שיש לנו כמה במשפחה עם רגישות לגלוטן, שידאגו להם באופן אישי, סימנו להם בשולחן מי , בפועל המלצר הטעה את אחותי והיא אכלה מנה שלא הייתה צריכה והיא בילתה חצי אירוע בשירותים!! זה יכל היה להגמר גרוע יותר.
ולבסוף שנגמר האירוע ( שבאמת נהננו והיה מעולה חייבים לציין) חילקנו את הטיפים למרות הכל וציפינו שתהיה התחשבות בתקלות שהיו להם, הצפנו את הדברים לאלי מנהל האירוע + שירה + בעל האולם!! והתשובה שניתנה לנו משירה היא " יש דברים שלא בשליטתנו והיה אירוע מושלם ואין עילה לפיצוי" נוסיף לומר שבעל האירוע+מנהל האירוע סיננו ולא טרחו לענות להודעה שלנו שזה מאכזב .
האירוע היה מעולה, ממש מעולה אבל לא מושלם כי היו שם 2 תקלות שהם קריטיות! ובמקום לסיים את התקשורת בטעם טוב הם העדיפו להתעלם מהלקוחות שלהם ....
תאריך קבלת השירות: 04/09/2023 אהבתי: העיצוב של האולם מדהים
האוכל פצצה
יש לו כל מה שצריך להיות אולם מושלם מלבד שירותיות וחבל. הטיפ שלי: להוסיף לחוזה פיצוי במקרה של תקלות , לדאוג לטיפים לאחר גמר חשבון ולא לפניי.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.