כעקרון, המלון עצמו מרשים. אבל היתה שם פדיחה שלהם ועכשיו שהתלוננתי, אני המומה משירות הלקוחות שלהם.
כשהגענו מהתפילה בבית הכנסת לאולם בו הסעודה, לא נשאר לנו מקום לשבת (החתן, הכלה והמשפחות שלנו). פניתי למנהל האירוע שאמר שזו אשמתנו, כי חמי וחמותי היו צריכים לחשוב על זה קודם ולבקש שישמרו לי מקום (או שהייתי צריכה לעקוף את כל האורחים שלי ולרוץ לאולם כדי לתפוס מקום). חמותי התחילה לבכות ונהיתה ממש דרמה מזה, אז ויתרתי והתיישבנו בפינה בצד, אני ובעלי, לבד והרחק מהמשפחות שלנו. משהו הזוי.. חמי וחמותי הם כאלה אנשים טובים ותמימים ובסוף האירוע הם החתימו אותם על משוב, שמסתבר שאם כתבת שם שהכל היה בסדר, אין לך זכות להתלונן אחר כך.
יום למחרת, אמרו לנו חלק מהאורחים שגם השוברים של החניה לא עבדו והם שילמו מכספם. עבור השוברים האלו גם לא היו מוכנים להחזיר לנו כסף..
התלוננתי בפניהם עכשיו והם, בשיא חוצפתם, כתבו לי ש"ערכו בדיקה" והתקשרו אל חמי וחמותי, ש"הכחישו" את הטענות שלי נגדם. מצאתי את חמותי שוב בוכה ומתנצלת בפניי שהיא לא שמרה לנו מקום.. אני בשוק שהם עשו את זה. בתגובה למייל שלי בנושא, הם כתבו שלא יתייחסו לתלונה שלי, כי לא היתה שום התנהלות מולי ומאחר שהמשוב היה חיובי מצד ההורים, מסתבר שאיבדתי כל זכות להשיג על כך.
התייחסו אליי ממש באופן מבזה, לא מכבד ואפילו נקמני.
בעיניי, כל ספק נמדד ברמת השירות שלו בזמן התמודדות עם לקוח לא מרוצה. ופה הם כשלו בגדול. יצאתי כל כך פגועה מהסיפור..אני לא רוצה שום קשר איתם ונראה לי חשוב שבנות אחרות גם ידעו...
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות