הוספנו את נותן השירות למארגן החתונה שלכם.
לחיצה על כפתור תוביל ל-WedPlanner
סגרתם?
סגרנו!
מנהלים את החתונה בקליק, בקלות וללא עלות!
נהלו את כל המשימות במקום אחד:
קבלו המלצות אישיות וצ’קליסט כדי שלא תפספסו דבר, נהלו את רשימת המוזמנים שלכם,
עצבו בעצמכם הזמנה דיגיטלית ושלחו אישורי הגעה בקלות וללא עלות.
דרוג הגולשים
-
מחושב לפי ביקורות וחוות דעת של זוגות מתחתנים
1
0
0
0
2
הדירוג נקבע על ידי
אלגוריתם ייחודי המחשב מספר רב של נתונים ביניהם: מספר חוות הדעת, הרלוונטיות שלהן, עומק התוכן המופיע (למשל: הכותב ציין תאריך, מחיר, טיפ לזוגות הבאים, הוסיף תמונה וכתב על ספקים נוספים). חשוב לציין שהדירוג אינו ממוצע פשוט.
100 / 44
לפי
3
מדרגים
44
דרגו את
מלון קראון פלאזה סיטי סנטר תל אביב
מאכזב
בינוני
טוב
טוב מאוד
מצוין
3
ביקורות
וחוות דעת על
מלון קראון פלאזה סיטי סנטר תל אביב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
כעקרון, המלון עצמו מרשים. אבל היתה שם פדיחה שלהם ועכשיו שהתלוננתי, אני המומה משירות הלקוחות שלהם.
כשהגענו מהתפילה בבית הכנסת לאולם בו הסעודה, לא נשאר לנו מקום לשבת (החתן, הכלה והמ...שפחות שלנו). פניתי למנהל האירוע שאמר שזו אשמתנו, כי חמי וחמותי היו צריכים לחשוב על זה קודם ולבקש שישמרו לי מקום (או שהייתי צריכה לעקוף את כל האורחים שלי ולרוץ לאולם כדי לתפוס מקום). חמותי התחילה לבכות ונהיתה ממש דרמה מזה, אז ויתרתי והתיישבנו בפינה בצד, אני ובעלי, לבד והרחק מהמשפחות שלנו. משהו הזוי.. חמי וחמותי הם כאלה אנשים טובים ותמימים ובסוף האירוע הם החתימו אותם על משוב, שמסתבר שאם כתבת שם שהכל היה בסדר, אין לך זכות להתלונן אחר כך.
יום למחרת, אמרו לנו חלק מהאורחים שגם השוברים של החניה לא עבדו והם שילמו מכספם. עבור השוברים האלו גם לא היו מוכנים להחזיר לנו כסף..
התלוננתי בפניהם עכשיו והם, בשיא חוצפתם, כתבו לי ש"ערכו בדיקה" והתקשרו אל חמי וחמותי, ש"הכחישו" את הטענות שלי נגדם. מצאתי את חמותי שוב בוכה ומתנצלת בפניי שהיא לא שמרה לנו מקום.. אני בשוק שהם עשו את זה. בתגובה למייל שלי בנושא, הם כתבו שלא יתייחסו לתלונה שלי, כי לא היתה שום התנהלות מולי ומאחר שהמשוב היה חיובי מצד ההורים, מסתבר שאיבדתי כל זכות להשיג על כך.
התייחסו אליי ממש באופן מבזה, לא מכבד ואפילו נקמני.
בעיניי, כל ספק נמדד ברמת השירות שלו בזמן התמודדות עם לקוח לא מרוצה. ופה הם כשלו בגדול. יצאתי כל כך פגועה מהסיפור..אני לא רוצה שום קשר איתם ונראה לי חשוב שבנות אחרות גם ידעו
אהבתי: המלון מרשים, אוכל טעים לא אהבתי: מאכזבים מאוד. לא מקצועיים וללא תודעה שירותית
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
התארחתי באותו היום שהגב' הנ"חל התארחה ונכחתי בעת הארוע.
היא וחברותיה נהגו בחוצפה רבה, חברת הנסיעות טעתה, דבר שקורה ויקרה גם בעתיד כי טעויות קורות, תומר האחראי פיצה אותן וסיפק להן ח...דר טוב יותר מאשר הזמינו פלוס כניסה לטרקלין העסקים יותר מכך לא יכל לעשות ככל הנראה כי לא היה לו כל אינטרס להרוס לה. הגברת הנ"ל דיברה בחוצפה רבה אל תומר והוא כתגובה שמר על איפוק רב ורמת שירות גבוהה מאוד, ראיתי ונדהמתי אני בטוח שאנשי שירות רבים וטובים היו מגיבים באופן אחר. מלון מעולה, חדרים מפנקים, שירות ברמה של חו"ל ובכלל כשנכנסים למלון מרגישים אווירה של חו"ל באמצע תל אביב. בעת הצ'ק אווט לא נכחתי אך ע"פ רמת השירות של תומר והחוצפה של הגברת אני בטוח שגם הערה זו היא שטות גמורה
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
אני ובן זוגי הזמנו דרך איסתא את חבילת ליל הכלולות בסוויטת הג'וניור במלון קראון פלאזה סיטי סנטר שבתל אביב. בעת ההזמנה, שהתבצעה כחודש לפני מועד החתונה (21.7.09). פניתי מספר פעמים לנצ...יג המכירות ודרשתי, כפי המובטח, כי אכן תהיה קבלה מוקדמת של החדר מאחר ובכוונתי לעשות את ההכנות לחתונה שם. כידוע ההכנות כוללות פגישות עם מספר ספקים ביניהם - מאפרת צלם וכמובן מספר חברות המלוות אותי ביום החשוב והמלחיץ הזה. שעת קבלת החדר הייתה חשובה ביותר וזאת גם ציינתי בפני סטפן מאחר והיום כולו לחוץ ותלוי בזמנים ועליי להתחיל להתארגן כבר ב12:30 על מנת להספיק ולהיות מוכנה בזמן. יום לפני החתונה התקשרתי לקבלה במלון על מנת לאשר כי אכן הכל מתנהל כמתוכנן, זאת לאחר שסגרתי עם נציג איסתא כי החל מהשעה 12:00 אוכל לקבל את החדר. הבחור בקבלה היה מאוד עסוק וביקש לחזור אליי בעוד מספר דקות. לאחר מספר דקות התקשרה בחורה נחמדה ואותה שאלתי שוב לגבי שעת קבלת החדר. הבחורה טענה שאת החדר ניתן יהיה לקבל בין השעות 11:00-12:00, בין היתר ציינה כי לא ניתנת חניה חינם לאורחי המלון אלא רק השתתפות של כ – 50% (??? דבר שסוכן איסתא "שכח" לציין בפניי). ביום האירוע (11.8.09) הגעתי לקבלה בבית המלון בשעה 12:00 וביקשתי לקבל את החדר. בחור בקבלה התקשה למצוא את ההזמנה ולאחר מספר דקות מלחיצות הצטרפה בחורה שטענה כי היא "סגנית מנהל הקבלה" ומצאה את ההזמנה של החדר. לאחר שמצאה את ההזמנה הרימה את העניים מהמחשב ואמרה – "את החדר אפשר לקבל רק מהשעה 14:00, רק אני והמנהל רשאים לאשר הגעה מוקדמת". אני חזרתי וציינתי כי מדובר בליל כלולות וכי אני בעצמי קיבלתי אישור מהקבלה יום קודם כי החדר יהיה מוכן בין השעות 11:00-12:00. הבחורה החמוצה לא התאמצה יותר מידי, לא התנצלה או חלילה בירכה במזל טוב, ואמרה בסופו של דבר כי היא יכולה לתת לי חדר רגיל ובלילה את הסוויטה. אך אני הזמנתי את הסוויטה מראש כי ידעתי שבשעות הצהריים יהיו בחדר לא מעט אנשים ולכן חשוב שיהיה חדר גדול! לאחר מכן הגיע מנהל הקבלה, אדון תומר ביאזי, בחור דוחה לא נעים ולא אדיב בשום צורה שהיא, שלא מתאים להעסיק באף מקום שמכבד את עצמו פחות מהמקום הזה. במבט חמוץ יותר אמר שהוא יכול לתת לי את חדר הסטודיו, שמיותר לציין שהוא שונה מהסוויטה ועל כן תעריף החדר שונה, בניסיון לפצות אותי הציע ה"מנהל" שימוש בטרקלין (הדבר האחרון שרוצים לעשות חתן וכלה...) ועזיבה מאורחת של החדר (דבר שכלול גם ככה בחבילה). כל שהיה לי לומר הוא שאני כמובן אתלונן בפני מי שצריך ושזהו אינו שירות ראוי, בטח לא לבנאדם לחוץ ביום חתונתו. בסופו של דבר גם הוספתי כי בתור "מנהל" עליו להתנצל (דבר שלדעתי היה יכול היה להרגיע מעט את הרוחות) ה"מנהל" החמוץ ענה כי אין לו על מה להתנצל וכשהוא צריך הוא יודע. בהרגשה כבדה ורעה עליתי לחדר שקיבלתי והמשכתי את יומי. בשעה 12:00 ביום אחרי החתונה, אני ובעלי הטרי הגענו אל הקבלה על מנת להחזיר את החדר ולברוח מהמקום השלילי הזה. כמובן פגשנו את "מנהל הקבלה" אדון תומר ביאזי, וקיבלנו יחס דוחה אף יותר, משפטים כגון – "איתך אני לא מדבר", ואל בן זוגי "אתה לא היית פה בכלל" ובסופו של דבר גם אמר "תתלונני, עד שזה יגיע לפה אני לא אהיה כאן". כל זאת מבלי להרים את עיניו מצג המחשב. בעת סגירת החשבון נאמר לי כי את הפרש המחיר אני צריכה לסגור מול איסתא – הם יפצו אותי. כאשר איסתא עצמה מתנערת מכל אחריות לגבי השירות במלון והחדרים. אין לי מילים להסביר עד כמה הדבר פגע בי ואולי מיותר לציין כי מעודי לא קיבלתי שירות גרוע מזה!
אהבתי: החדר היה יפה מאוד מעוצב בסגנון מודרני לא אהבתי: שירות מנהל הקבלה היה מתחת לכל ביקורת מחיר: 1,380 הערות לגבי המחיר: לילה אחד לחבילת ליל כלולות
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.