כל שיכתב, הינו על בסיס דעתנו וחווייתנו ואין בו להוות מסמך משפטי כל שהוא. בתחילת הדרך, צוות ללוס העביר לנו את המסר שאיתם, רק השמיים הם הגבול. זה קנה אותנו, אהבנו לחשוב שהאירוע שלנו יהיה כמו שאנחנו מדמיינים, מיוחד ושלנו. בללוס, יש מגוון ספקים איתם הם עובדים וניתן לבחור מתוכם: קיטרינג שאינו עולה בקנה אחד עם האיכות שאנחנו מגדירים כראויה לאירוע שלנו ושירותי בר אשר מחירם גבוה בהרבה מספקים אחרים. לכן, הבאנו ספקים חיצוניים שלנו- לכל צרכי האירוע. כל זאת, ללא תלונה או התנגדות מצד ללוס. עד פה הכל נפלא. ככל שהתקדמה האינטראקציה עם ללוס- הרגשנו שתקוותינו מתבדות. זה התחיל בזה שכשביקשנו את העיצוב שאנחנו אוהבים- אמרו לנו שאנחנו צריכים לבחור מתוך מספר אפשרויות מוגבל. לציין, שלא אהבנו את האפשרויות הקיימות ולא הראו נכונות להרחיב את המגוון- באופן שחייב אותנו לקנות ולהכין פריטי עיצוב. זה המשיך בזה שגילינו שסעיף עיצוב החופה כולל למעשה רק אפשרות עיצוב אחת- כתר בוגנוויליה בראש החופה. כשאמרנו שאנחנו לא אוהבים את האפשרות הזו, נשלחנו לשוזרת הפרחים ששכרנו את שירותי לטובת האורחים על מנת שתעשה לנו עיצוב לחופה. בהמשך, בניגוד למה שנרשם בחוזה- צוות ללוס טען שהקיטרינג צריך לדאוג להביא כיסאות ושולחנות. זאת כאשר שחור על גבי לבן כתוב בחוזה שהתשלום לללוס כולל גם כיסאות ושולחנות. מנהלת השיווק יצרה קשר מאחורי גבנו עם השפית מהקיטרינג והודיעה לה שהיא אחראית לספק שולחנות וכיסאות. כשעלינו על ההתרחשות ופנינו אליה, היא טענה שלא רצתה להטריד אותנו בזה. לאחר שקיבלו מאיתנו את התשלום, האינטראקציה עם מנהלת השיווק (שהיא ככל הנראה גם מנהלת האירועים במקום)- הייתה ממש גרועה. היא נתנה לנו תחושה שאנחנו מציקים לה, סירבה לכל בקשותינו. במפגש הספקים, גילינו שהמטבח שהעמידו לרשות הקייטרינג שלנו הוא אסון היגייני. לא ברור כיצד חשבו שניתן להכין שם אוכל... בנוסף, גילינו שהבר הקיים בללוס, אינו מותאם למתן שירות לכמות אורחים גדולה. כמו כן, הדיג'יי הודיע לנו שאיכות הסאונד ברחבה גרועה. חשבנו להפסיק את האינטראקציה עם ללוס- אבל אז הובטח לנו שינוי כיוון והחלטנו להישאר עם המקום שבחרנו ולא לעשות שינויים דרמטיים זמן קצר טרם האירוע. בערב האירוע עצמו- המקום היה מעוצב מקסים, גם בזכות העבודה של הצוות אבל גם בזכות העבודה הקשה שלנו בארגון כל הפריטים. מעבר ליופי- הרגשנו תוהו ובוהו: מנהל האירוע מטעם המקום, לא ניגש אלינו במהלך כל האירוע. הוא גם לא ניגש לאנשים שנכנסו לגן ונשארו רק בכניסתו, כי לא ידעו שיש איזור שבו מתקיים בופה במהלך קבלת הפנים- מתוך כך נוצר צוואר בקבוק ולחץ בכניסה. איזור החופה היה חשוך, באופן שסיכן אנשים מבוגרים וכך שאנשים לא ראו את האוכל שהיה בבופה. איזור ההסעדה היה צפוף כל כך שאנשים לא יכלו לשבת בשולחנות שלהם. מעבר לזה, הכיסאות לא היו משויפים וקרעו שמלות של כמה מהאורחות. כמו כן, אזור ההסעדה לא היה ממוזג, האורחים שלנו הזיעו מאוד- לא היו די אמצעי קירור (למרות ששאלנו חזור ושאול לגבי נקודה זו ונאמר לנו שיהיו די אמצעי קירור: מזגנים ומצננים). רחבת הריקודים לא הייתה ממוזגת- אנחנו והאורחים הזענו בטירוף וחלק מהאורחים בכלל לא קמו לרקוד בגלל זה. היו קטעי וידיאו וברכות- המיקרופון לא עבד, לא היה סאונד לסרטונים. כל זה אחרי ששאלנו מראש, האם יש צורך למנות נציג מטעמנו ונאמר לנו שמנהל המקום ידאג לכך. התבזינו. חברינו ומשפחותינו הכינו לנו וטרחו והדברים לא עברו בצורה חלקה. צוות ללוס לא ידע כיצד להתנהל כשנתגלתה הבעיה ופעלו בחוסר אונים. לאחר הבעיה הזו הצוות הפסיק לתפקד, ערימות של מגבות מלוכלכות היו בשירותים- עד שאם החתן נאלצה לפנות לצוות על מנת שמישהו ינקה אותן. ניכר היה לאורך כל הערב שצוות ללוס אינו יודע כיצד להתנהל מול ספקים אחרים וההתנהלות הייתה לא מוצלחת. אחרי שהכל נגמר, בשיחה עם ללוס- התרשמנו שהצוות מנסה לגלגל אחריות לכל אחד אחר פרט לעצמם.. האירוע שלנו היה כישלון חרוץ. בשבילם זה עוד ערב, בשבילנו זה יום החתונה ובגלל ההתנהלות של המקום הובכנו ונצר על בחירתנו בהם עוד זמן רב.....
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק