האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
אם היה אפשר לתת פחות, הייתי נותנת. מאיפה להתחיל? הגעתי ליעל דרך האוטלט, לתיקון של שמלה שרכשתי. 1.יחס מזעזע. כל פעם שהערתי הערה היא צעקה עלי שאני לא מבינה כלום ואתן לה לעבוד, או ששמלה היא לא דבר חשוב בחתונה (ולכן לא נורא אם היא נראית רע). 2. בזמנו חשבתי שהיא מקצועית. עכשיו, כשהשמלה בבית ואני רואה מה נעשה (או יותר נכון לא נעשה) והיא לא בסביבה לצעוק עלי ולהשתיק אותי אני רואה שהיא ממש לא. למשל, היה צורך בהארכת הכתפיות. היא האריכה, אבל לא מספיק. בשביל לפצות על כך (שלא ארגיש שיש בעיה כלשהי) היא שמה לי את השמלה גבוה מדי. ניסיתי להעיר והושתקתי בצעקות. כרגע הכתפיות מאוד מכאיבות. 3. העניין הכספי. סיכמנו מראש על עבודה מסויימת וסכום מסויים (וגבוה מאוד לעומת העבודה שעשתה) ועם הזמן היא העלתה אותו, בניגוד לסיכום שלה עם האוטלט. כ"כ רציתי לסיים את המפגשים איתה שכבר לא היה איכפת לי מהכסף, רק שהסיוט ייגמר.
החוויה הכי קשה שהייתה לי עד כה בסידורי החתונה (מקווה גם שלא אחווה דבר כזה שוב)....
אהבתי: יש לה תינוקת חמודה לא אהבתי: היא כ"כ לא מכבדת את הלקוחה, כך שלמרות שהבייביסיטר נכחה, היא התייחסה לתינוקת יותר מאשר אלי
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.