נפתח בכך שהיתה לנו חתונה מעולה.
חיפשנו מקום טבעי, ללא מזרקות מים ודשא סינטטי וקיבלנו את המקום הכי טבעי שיכולנו למצוא, בלב שמורת טבע מהממת עם אגם מואר ברקע, ברווזים בקבלת פנים ושולחנות בחוץ, בין העצים.
עם עיצוב מינימליסטי, כל אורח שהגיע שיבח את היופי והאווירה במקום.
שנית, עובדים שם אנשים מקסימים שבאמת נותנים את הנשמה שהאירוע יצליח (אנחנו עבדנו עד האירוע מול מיטל ובאירוע עצמו מנהל האירוע היה ים)
יחד עם זאת, הדבר העיקרי שהפריע לנו הוא שיטת הרזרבות שלהם. בשטיה זו מעבירים לפני החתונה רשימות למנהל אירוע ובו מצוין מי מהאורחים יושב באיזה שולחן וגם מי מהאורחים מהווה רזרבה (עד 10% מסך האנשים). הם עורכים שולחן לכולם אבל ללא הכסאות לרזרבה. אחרי החופה עוברים עם איש הקשר המשפחתי שחותם על פתיחת כסאות במידה ורזרבה הגיעה (ניתן לקזז אם מישהו מהאורחים לא הגיע). בפועל מה שקרה זה:
1. למרות ששלחנו טבלאות מאוד מסודרות גם לפי שם וגם לפי שולחן, לא היתה התאמה בין הרשימות שלנו לעריכה בשטח.
2. אורח שהיה חסר לו כסא לקח משולחן אחר, ואז גם בשולחן האחר לקחו משולחן אחר וכן הלאה, אורחים בעלי יוזמה שנותרו ללא כיסאות הלכו לרחבת קבלת הפנים ולקחו משם כסאות; נוצר פשוט בלגן! לחלק מהאנשים לא היה איפה לשבת
3. מיד לאחר החופה אנשים ניגשים לאכול. עד שמנהל האירוע (שהוא בכל זאת בנאדם אחד) ניגש ומנסה לסדר את כמות הכסאות החסרה יחד עם אנשי הקשר המשפחתיים, עובר זמן. כתוצאה מכך אנשים עמדו רבע שעה עם צלחת ביד עד שיכלו לשבת!
4. לאחר הבלגן שנוצר, לא התרשמנו שניתנה תגובה מהירה ויעילה במידה מספקת. יתכן שהדבר נבע מחוסר ניסיון של מנהל האירוע מטעם הקייטרינג בשטח.
חשוב לציין כי מי שאחראי על עריכת השולחנות והכסאות ועל פתיחת הרזרבה זה הקייטרינג ולא נאות קדומים, אבל מבחינתנו זה לא משנה- החוזה שלנו הוא מול נאות קדומים והם מבחינתנו אחראים על המכלול.
לפני החתונה לא הבנו את זה, אבל שיטת הרזרבות הזו לא מוצלחת לדעתנו וגרמה עוגמת נפש הן לאורח שאין לו איפה לשבת והן לזוג, כך שבמקום לעבור בין השולחנות להצטלם היינו צריכים להתערב, דבר שגרם לכך שיש לנו מעט מאוד תמונות עם האנשים בשולחנות.
נוסף על כך, אנשי הקשר מטעמנו (אחות הכלה ואחות החתן), שתפקידן אמור היה אך ורק לחתום על פתיחת רזרבות, מצאו את עצמן מארגנות וסוחבות (!) כסאות לאורחים במקום לאכול, ולאחר מכן עורכות רשימות שמיות מפורטות של מי הם האורחים שלא הגיעו, זאת כיוון שמנהל האירוע לא הצליח להשתלט על הסיטואציה ולאחר מכן לא היה לו מושג כמה אורחים הגיעו מעל או מתחת לכמות המקורית. במקור, היינו אמורים לדעת זאת לפי כמות הרזרבות (כמות האורחים שניפתח להם כיסא נוסף) אבל עקב הבלגן לא היה ניתן לדעות זאת.
לגבי הקייטרינג- רשמנו ביקורת בנפרד. סה"כ הבנו שהאורחים נהנו מהאוכל אבל העובדה שיש קייטרינג אחד בלבד למקום מהווה חסרון, ולא מאפשר בחירה מתוך מספר אלטרנטיבות כפי שקיים במספר מקומות נוספים.
דבר נוסף- אילצו אותנו להתחבר למערכת הגברה תאורה שלהם, בעלות בלתי סבירה לדעתנו, של כמעט 4000 ₪. למרות שה DJ שלנו יכל לספק זאת ברבע מחיר הם סירבו, וזה השאיר רושם לא טוב.
ואחרון- הבר שם היה מצוין (חברה בשם אמורפי בר). פמפמו צ'ייסרים לרוקדים ללא הפסקה ובנוסף עמדו בכל מה שסיכמנו איתם מראש.
בשורה תחתונה אנחנו רושמים ביקורת זאת ע"מ שנאות קדומים יקחו זאת לתשומת ליבם ולזוגות אחרים לא תקרה פאשלה דומה.
למרות פדיחת הכסאות, מדובר באחד המקומות הכי טובים בארץ להתחתן בו.
...
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק