אני ובן זוגי הזמנו דרך איסתא את חבילת ליל הכלולות בסוויטת הג'וניור במלון קראון פלאזה סיטי סנטר שבתל אביב. בעת ההזמנה, שהתבצעה כחודש לפני מועד החתונה (21.7.09). פניתי מספר פעמים לנציג המכירות ודרשתי, כפי המובטח, כי אכן תהיה קבלה מוקדמת של החדר מאחר ובכוונתי לעשות את ההכנות לחתונה שם.
כידוע ההכנות כוללות פגישות עם מספר ספקים ביניהם - מאפרת צלם וכמובן מספר חברות המלוות אותי ביום החשוב והמלחיץ הזה.
שעת קבלת החדר הייתה חשובה ביותר וזאת גם ציינתי בפני סטפן מאחר והיום כולו לחוץ ותלוי בזמנים ועליי להתחיל להתארגן כבר ב12:30 על מנת להספיק ולהיות מוכנה בזמן.
יום לפני החתונה התקשרתי לקבלה במלון על מנת לאשר כי אכן הכל מתנהל כמתוכנן, זאת לאחר שסגרתי עם נציג איסתא כי החל מהשעה 12:00 אוכל לקבל את החדר. הבחור בקבלה היה מאוד עסוק וביקש לחזור אליי בעוד מספר דקות. לאחר מספר דקות התקשרה בחורה נחמדה ואותה שאלתי שוב לגבי שעת קבלת החדר. הבחורה טענה שאת החדר ניתן יהיה לקבל בין השעות 11:00-12:00, בין היתר ציינה כי לא ניתנת חניה חינם לאורחי המלון אלא רק השתתפות של כ – 50% (??? דבר שסוכן איסתא "שכח" לציין בפניי).
ביום האירוע (11.8.09) הגעתי לקבלה בבית המלון בשעה 12:00 וביקשתי לקבל את החדר. בחור בקבלה התקשה למצוא את ההזמנה ולאחר מספר דקות מלחיצות הצטרפה בחורה שטענה כי היא "סגנית מנהל הקבלה" ומצאה את ההזמנה של החדר. לאחר שמצאה את ההזמנה הרימה את העניים מהמחשב ואמרה – "את החדר אפשר לקבל רק מהשעה 14:00, רק אני והמנהל רשאים לאשר הגעה מוקדמת". אני חזרתי וציינתי כי מדובר בליל כלולות וכי אני בעצמי קיבלתי אישור מהקבלה יום קודם כי החדר יהיה מוכן בין השעות 11:00-12:00. הבחורה החמוצה לא התאמצה יותר מידי, לא התנצלה או חלילה בירכה במזל טוב, ואמרה בסופו של דבר כי היא יכולה לתת לי חדר רגיל ובלילה את הסוויטה. אך אני הזמנתי את הסוויטה מראש כי ידעתי שבשעות הצהריים יהיו בחדר לא מעט אנשים ולכן חשוב שיהיה חדר גדול!
לאחר מכן הגיע מנהל הקבלה, אדון תומר ביאזי, בחור דוחה לא נעים ולא אדיב בשום צורה שהיא, שלא מתאים להעסיק באף מקום שמכבד את עצמו פחות מהמקום הזה. במבט חמוץ יותר אמר שהוא יכול לתת לי את חדר הסטודיו, שמיותר לציין שהוא שונה מהסוויטה ועל כן תעריף החדר שונה, בניסיון לפצות אותי הציע ה"מנהל" שימוש בטרקלין (הדבר האחרון שרוצים לעשות חתן וכלה...) ועזיבה מאורחת של החדר (דבר שכלול גם ככה בחבילה).
כל שהיה לי לומר הוא שאני כמובן אתלונן בפני מי שצריך ושזהו אינו שירות ראוי, בטח לא לבנאדם לחוץ ביום חתונתו. בסופו של דבר גם הוספתי כי בתור "מנהל" עליו להתנצל (דבר שלדעתי היה יכול היה להרגיע מעט את הרוחות) ה"מנהל" החמוץ ענה כי אין לו על מה להתנצל וכשהוא צריך הוא יודע.
בהרגשה כבדה ורעה עליתי לחדר שקיבלתי והמשכתי את יומי.
בשעה 12:00 ביום אחרי החתונה, אני ובעלי הטרי הגענו אל הקבלה על מנת להחזיר את החדר ולברוח מהמקום השלילי הזה. כמובן פגשנו את "מנהל הקבלה" אדון תומר ביאזי, וקיבלנו יחס דוחה אף יותר, משפטים כגון – "איתך אני לא מדבר", ואל בן זוגי "אתה לא היית פה בכלל" ובסופו של דבר גם אמר "תתלונני, עד שזה יגיע לפה אני לא אהיה כאן". כל זאת מבלי להרים את עיניו מצג המחשב.
בעת סגירת החשבון נאמר לי כי את הפרש המחיר אני צריכה לסגור מול איסתא – הם יפצו אותי. כאשר איסתא עצמה מתנערת מכל אחריות לגבי השירות במלון והחדרים.
אין לי מילים להסביר עד כמה הדבר פגע בי ואולי מיותר לציין כי מעודי לא קיבלתי שירות גרוע מזה!...
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות