השירות של טיק טק בסה"כ מאוד נוח ויעיל. לשני סטונדטים בתקופת מבחנים זה מאוד מתאים, מכיוון שלא היה לנו יותר מידי זמן. להשקיע בהזמנה מעוצבת משלנו. טיק - טק באמת טיק-טיקו את ההזמנות שלנו, אבל בהתחשב בעובדה שיש לנו עוד הרבה זמן לאירוע זה לא היה בהול במיוחד.הממשק של האתר קצת פרמיטיבי ואי אפשר לשמור שינויים, והיו קשיים משמעותיים בהזמנה באנגלית, מבחינת הסידור של הכתב באותו גובה, בריבועים השונים, ואי היכולת לשמור דרש מאיתנו סבלנות רבה. את ההזמנה עשינו בשישישבת, ביום ראשון נטליה התקשרה - ולא הסכימה בשום אופן לשלוח לנו הזמנה אחת בדואר שנתרשם - אבל כן אפשר להדפיס אחת במקום, הסברתי לה שאנחנו גרים מאוד רחוק מתל אביב ואנחנו סטונדטים בלי זמן, וזה לא היה משנה. לאחר התלבטות החלטנו בכל זאת לקחת את הסיכון ולקבל את כולן 220 הזמנות בדואר. בשביל לקבל "דוגמית" במייל קודם כל נדרשנו לשלם. משא ומתן בלתי גמיש. אז שילמנו. הגיעה הדוגמא הייתי מרוצה ממנה וזאת חרף שנטליה שינתה במעט ממה שאנחנו עשינו, ספק אם בכוונה או בטעות, כי לא היא אמרה שהיא מתכוונת לשנות, אבל קיבלתי את השינויים באהבה. נטליה הבטיחה לי שהזמנות יגיעו ביום שהזמנתי אותם עוד הערב, והשליח יתקשר אלינו לפני שהוא מגיע. אז בפועל אף אחד לא התקשר. מה שהעלה בי חשד, אני לא ביקשתי את ההזמנות דחוף וגם אם היו אומרים לי שהן מגיעות מחרתיים לא היה פוצה פה, אבל הבטיחו היום, בהתחשב בעובדה שאף אחד לא התקשר חיוותי את זה בתור אירוע טיפה מלחיץ, כי שילמנו על בליינד. לא סכום גבוה במיוחד ובכל זאת.למחרת ב8 בבוקר התקשרו (טוב הם העירו אותי אבל על זה אני לא אתלונן) לשאול אם אפשר לבוא בין 13-16 או 16-19. השירות אגב שייך לדואר ישראל, דואר שליחים, שוב לדעתי אין מה להתקשר ב8 בבוקר לאנשים אבל זאת דעתי, סתם ככה ובטח לא אם רוצים להגיע בערב! טוב בסדר.בהתחשב בעובדה שחיכיתי לטלפון מהם ערב קודם זינקתי מהמיטה, כי נטליה אמרה שאם השליח לא תופס אותנו אנחנו נצטרך לאסוף את זה בתחנת דואר הקרובה לביתנו. ההזמנות הגיעו, בניגוד למה שנטליה הבטיחה, הן הגיעו מקופלות (היא אמרה שאנחנו נצטרך לקפל לבד*) לא שלא שמחתי שהן מקופלות - אבל - חלק מהן הגיעו מקופלות קצת עקום - וזה בטח כי ממהרים מאוד לתקתק את ההזמנות. בהתחלה הזמנו 200 ואז הוספנו 20 באנגלית שבהתחלה חשבנו לעשות אותן 200 גם וגם, אבל נטליה אמרה שזה יהיה עמוס, יאמר לזכותם שהמחיר לא השתנה בעקבות ההוספה של האנגלית לסטנץ' שלהם אפילו לא אם נעשה את ההזמנה גם בעברית וגם באנגלית וזה מאוד יפה! אז שנינו את ההזמנת מ200 ל220. בקבלה שהם שלחו לנו כתוב רק 200, ומחיר שונה בקצת (כמה שקלים) ממה שאמרנו בטלפון. היינו אמורים להבנתי לשלם בעבור 200 הזמנות 520 ולאחר הוספה של 20 עוד 52 ש"ח. על הטופס שקיבלנו היה רשום 565 שזה לא מה שסיכמנו אלא 7 ש"ח פחות. אני חושבת שבגלל התאריך של ההדפסה שהוא לפני ההוספה של ה52 ש"ח זה מתייחס ל520 ועוד 45 דמי שליח, אבל על זה אף אחד לא דיבר איתנו ככה שאני לא בטוחה בזה לגמרי, אני אצטרך לבדוק את זה בויזה. חוסר הדיוק בפרטים בסיסים לגביי ההזמנות מאוד הפריע לי....
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק