האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
חיפשנו שתי טבעות נישואין זהות לשנינו. מכיוון שבחירת הטבעות אצלנו הייתה תהליך ארוך של התלבטויות, יצא לנו להיות במספר סניפים של מילר. לקראת הסוף הגענו לסניף ברחוב דיזנגוף, שם הושיבה אותנו מוכרת נחמדה מול שולחן והראתה לנו את כל המגשים עד שנסגרנו על שני דגמים שעניינו אותנו. לאחר כשבוע הגענו לסניף של מילר בקניון ארנה ע\"מ לסגור את הקניה. בארנה, המוכרות לא הושיבו אותנו מול שולחן אלא שוחחנו מעל דלפק זכוכית גבוה. המוכרת הראתה לנו את שני הדגמים שביניהם התלבטנו, ואמרה שאין אפשרות להזמין את הטבעות בעובי אחר מזה שאנחנו מודדים, ואם כן, זאת הזמנה מיוחדת וזה יהיה מאוד יקר, כי יש תבניות ויהיה צריך ליצור תבנית חדשה (מה שהתגלה אח\"כ כלא נכון). היא שאלה אותי מה המידה שלי ואמרתי: 9, ואז היא אמרה: לא יכול להיות. היא לא הביאה את הקונוס שמודדים איתו את מידת הטבעת, אלא רק אחרי שהפצרנו בה. ואז כמובן התגלה שאני מידה 9. גם ביקשתי לדעת מה עובי טבעת מסויימת אותה מדדתי, ואז היא אמרה: בערך סנטימטר, למרות שהיה ברור שעובי הטבעת כ-5 מ\"מ, ושוב, רק אחרי שהפצרנו בה, היא הביאה סרגל רגיל (ולא קליבר מיוחד, כנהוג) ולאחר מאמצים הגיעה למסקנה שעובי הטבעת 4 מ\"מ.לאחר רצף החוויות הזה עם זוג המוכרות בקניון ארנה, החלטנו לא לסגור בסניף הזה אלא לחזור לדיזנגוף.בדיזנגוף ישבנו שוב עם אותה מוכרת עניינית ומקצועית וסגרנו את הקניה. היא נתנה לנו טיפים ועזרה רבות בהכרעה. היא הייתה מאוד סבלנות וניסתה להבין את הראש והטעם שלנו מבלי ללחוץ, ממש מוכרת מושלמת. היא גם הדגישה שהמוכרת בקניון ארנה הטעתה אותנו, ושניתן להזמין את הטבעות בכל עובי שרוצים, כשמשלמים לפי כמות הזהב (הסיפור על התבנית שיש ליצור במיוחד עבורנו לא היה נכון), וכן בכל גימור שרוצים, וגם ניתן להחליף לגימור אחר אם רוצים, בתהליך פשוט של חידוש גימור אותו רצוי לעשות מדי שנה בלאו הכי.היא נתנה לנו הנחה מסויימת ובסופו של דבר שילמנו 2900 ש\"ח עבור שתי טבעות זהב 14 קאראט.לאחר שלושה שבועות הגענו לאסוף את הטבעות, והגימור שלהן היה לא נכון: מט רגיל במקום מט סיכות. כמובן שמסרנו את הטבעות לתיקון והם מאוד התנצלו וגם תיקנו את הטבעות תוך מס\' ימים בלבד....
אהבתי: אהבנו את המקצועיות של הסניף בדיזנגוף, וזה שיושבים בו בפינה אינטימית בחנות, ולא מקבלים החלטות יקרות וחשובות שכאלה מעל דלפק בעמידה. גם אהבנו את היחס הלבבי והענייני, שלא היה מתנשא כמו ברשתות אחרותכמו כן אהבנו מאוד את המוכרת הצעירה שעובדת שם, נדמה לי ששמה לילי, שעוסקת בתכשיטנות ויש לה ידע מקצועי ומפורט על אופן הכנת הטבעות ב\"מילר\" וכיצד הן מתנהגות ונשמרות לאורך זמן.אהבנו את זה שאפשר למסור את הטבעות לחידוש הגימור כמה פעמים שרוצים, וללא תשלום, ואת זה שיש פריסה ארצית של סניפים שבהם ניתן לקבל שירות.אהבנו גם את האיכות של הטבעות ושל הזהב, ואת המלאי הגדול של טבעות, ובעיקר מלאי טבעות מינימליטסיות ועדינות כפי שאנחנו חיפשנו. יש גם מבחר של גימורים שונים, ביניהם \"מט סיכות\" שבו לא נתקלתי בשום חנות אחרת והוא פשוט מקסים. לא אהבתי: את היחס וחוסר המקצועיות בסניף בקניון ארנה. המחירים היקרים של הטבעות. מחיר: 2,900 הערות לגבי המחיר: לשתי טבעות זהב 14 קאראט עובי 4 מ"מ
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.