האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
השירות במרכז ההזמנות של הרשת לוקה בחסר בלשון המעטה !!
התקשרתי למרכז ההזמנות בבוקר, התשובה היתה שיחזרו אלי "היום". עד שמונה בערב לא חזרו אלי. כשהתקשרתי אליהם שוב, אמרו לי להכניס בקשה לאתר האינטרנט שלהם ושיחזרו אלי.
למה לקחו ממני מס' טלפון והבטיחו שיחזרו אלי, אם אני אמורה להכנס לאתר האינטרנט שלהם? תמוה ביותר.
למחרת בבוקר, התלוננתי דרך אתר האינטרנט שלהם, חזרו אלי תוך חצי שעה, התנצלו ואמרו שיחזרו אלי. לא חזרו אלי.
אחרי שעתיים, התקשרתי שוב. אמרו לי "תשאירי לי את הטלפון, תוך דקה אני חוזר אליך". שמו היה עודד מכיר.
אחרי שעה, התקשרתי שוב, אמרו לי שלא עובד אצלם בכלל עודד מכיר. כלומר - נתנו לי שם בדוי....
אהבתי: עיצוב מלון מרידיאן בים המלח, בריכת המים המלוחים. שפע אוכל, מרווח ומעוצב יפה. לא אהבתי: שירות מחלקת ההזמנות רע!!
הברמנים בבר במלון לא מקצועיים לחלוטין.
נראה שלמלצרים במלון לא ממש טוב שם...
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.