האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
בילינו לילה אחד במלון, הגענו בשישי בבוקר ועזבנו בשבת אחר הצהריים.
המלון נמצא בתוך מלון דניאל בהרצליה. מעוצב יפה ונעים מאוד מבחינה אסתטית. בחדר שלנו היתה מראה עגולה ענקית והמיטה היתה לכיוון הבריכה והים, מרפסת גדולה. ממש אחלה. ארוחת הבוקר גם חביבה למדי.
הזמנו עיסוי שבדי זוגי, שעבורי היה סביר (היו רגעים שהשתעממתי ממנו, אבל אולי הבעיה טמונה בי), בן זוגי נהנה מהמסג' שלו.
בכללי, היה ממש טוב, אבל ... יש את הדברים הקטנים שמעט קלקלו ואכזבו. מפורטים בהמשך.
...
אהבתי: את העיצוב והנוף מהמרפסת. לא אהבתי: שמנו שלט "נא לא להפריע" על הדלת, למרות שלא היינו בחדר, אבל ביקשנו שלא יכנסו. למרות השלט, נכנסו לחדר, סידרו אותו, לקחו לנו כלי איחסון (המנקה כנראה הגדילה ראש ותארה לעצמה שאנחנו לא צריכים אותם), לקחה לנו את פלטת הגבינות ואת היין. נחמד מצידה לנקות ולסדר לנו, אבל.... ביקשנו שהיא לא תעשה את זה, אבל היא התעקשה להגדיל ראש ולעשות כנראה מה שנראה לה שאנחנו זקוקים לו. הבטיחו שיביאו לנו ארגז קרטון, במקום זה שהמנקה התעקשה לפנות לנו מהחדר. חיכינו בחדר כמו ילדים טובים, לארגז, לפחות חצי שעה. חיכינו חיכינו ומי לא בא? הארגז. החלטנו לוותר והלכנו לקבלה, ומי חיכה לנו שם? אכן כן, הארגז. כל כך קשה להתקשר אלינו וליידע אותנו שהארגז בקבלה? לא! זה פשוט מאוד. שיחת טלפון אחת והיינו מרוצים עד הגג. אבל זה לא נעשה. בקיצור, הדברים הקטנים שספקי שירות עושים, שעושים את כל ההבדל... בין טוב לבין מצויין.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.