מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מהכלה ועבור הכלה: רעיונות למתנות למסיבת רווקות - מהנגישות ועד מרשימות ביותר

מסיבת רווקות היא הזדמנות מצוינת לפנק את הכלה לעתיד במתנות מיוחדות שיסמלו את המעבר לחיי הנישואין בצורה הכי כיפית ומהנה שיש. במקביל, זהו גם זמנה של הכלה להודות מקרב לב לחברות שמלוות אותה וחוגגות לצידה לאורך כל הדרך. בין אם אתן מחפשות מתנות קטנות ומרגשות או מתנות גדולות ומרשימות, הנה כמה רעיונות שיעזרו לכן לבחור את המתנה המושלמת למסיבת הרווקות- גם מהכלה לחברותיה וגם עבור הכלה.

מסיבות רווקות ורווקים | זמן קריאה: 5 דקות
4.5K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מהכלה ועבור הכלה: רעיונות למתנות למסיבת רווקות - מהנגישות ועד מרשימות ביותר
15
15
מהירות:

מהחברות אל הכלה- מה תקנו למיועדת?

1. סט הלבשה תחתונה
בואו נודה באמת, זו המתנה המוכרת ביותר וגם השווה ביותר. סט לנז'רי יהיה שימושי גם בליל הכלולות וגם הרבה אחריו וישמח גם את הכלה, אבל גם לא פחות- את החתן. בחרו על פי הטעם של הכלה שלכם וגרמו לה לחייך ממבוכה.

2. תכשיטים בעיצוב אישי 
תכשיטים תמיד מהווים מתנה מוצלחת, במיוחד אם מדובר בתכשיט בעיצוב אישי כמו צמיד עם חריטה של שם הכלה או תאריך מיוחד, כמו תאריך מסיבת הרווקות, תאריך ההיכרות שלה ושל בעלה לעתיד או תאריך החתונה.

3. ספר זכרונות מכל החברות
אספו תמונות, מכתבים וברכות מכל החברות והכינו ספר זכרונות מרגש שיהווה מזכרת לכל החיים. זוהי מתנה אישית ומשמעותית שתשאיר חותם. המתנה הזו היא גם מרשימה במיוחד בגלל ההשקעה הרבה ויכולה להיות פתרון נגיש לכל המשתתפות

4. סט כוסות יין חרוטות
סט כוסות יין עם חריטה אישית מהווה מתנה יוקרתית ושימושית, שתזכיר לה אתכן בכל דייט ביתי ונעים עם בעלה לעתיד. ניתן להוסיף חריטה של שמות הכלה והחתן או תאריך החתונה.

סט לנז'רי יהיה שימושי גם בליל הכלולות וגם הרבה אחריו :)סט לנז'רי יהיה שימושי גם בליל הכלולות וגם הרבה אחריו :)

5. מסגרת תמונות דיגיטלית
מסגרת תמונות דיגיטלית שמציגה תמונות מתחלפות היא מתנה מודרנית ומרגשת. ניתן להעלות לתוכה תמונות מהתקופה שלפני החתונה ומהמסיבת רווקות, כמו אלבום- אבל שלא תופס מקום רב ואפשר לשים בסלון או בחדר השינה ולהיזכר בכל פעם ברגע אחר מהאירועים המשמחים האלו. 

6. קפסולת זמן
בחרו קופסה בה כל אחת תשים פריט שמאפיין בעינייה את מסיבת הרווקות ואת התקופה המשמעותית הזו של הכלה לפני חתונתה. קבעו תאריך בו תפתחו את הקופסה יחד, זה יכול להיות יום הנישואין הראשון או העשירי שלהם או החתונה של החברה הקרובה הבאה שלכם. הקפסולה הזו יכולה ללוות את קבוצת החברות שלכן לאורך זמן רב ובכל פעם לרגש אתכן מחדש.

7. צנצנת לעזרה בחיי הנישואין
ייצרו עבור הכלה שלכן צנצנת חירום, שתזכיר לה בכל פעם שקשה- בדיוק מה כדאי לה לעשות. מלאו את הצנצנת בטיפים טובים לזוגיות מנצחת או במשפטים מעוררי השראה ומחזקים עבורה, כך בכל פעם שהיא תצטרך פוש ותזכורת חיובית מהחברות הטובות שלה, היא תוכל לשלוף פתק מחזק מן הצנצנת.

8. סדנת כישורים
הכלה שלכם לא יודעת לבשל? לא יודעת לצלם? בעלה מת על כדורגל, אבל היא לא מבינה בזה שום דבר? רכשו עבורה קורס או סדנה בתחום בו היא הייתה רוצה להתמחות או להשתכלל, על מנת ליצור תחביב נוסף משותף לצד בעלה או סתם כדי להעשיר את חיי הנישואין.


מהכלה אל החברות- הוקרת תודה על הליווי והתמיכה:

1. תכשיטים עם חריטה אישית
תכשיטים קטנים עם חריטה אישית, כמו צמידים או תליונים עם שמות החברות או תאריך המסיבה, מהווים מתנה מרגשת ומזכרת מיוחדת. בנוסף, זה יוצר גיבוש אצל החברות באירוע החתונה עצמו- כשכולן 'מסומנות' כ-VIP באמצעות התכשיט הייחודי.

2. נרות ריחניים בעבודת יד

נרות ריחניים בעבודת יד הם מתנה מקסימה ומפנקת שכל אחת מהחברות תשמח לקבל. ניתן לבחור נרות בריחות שונים ובאריזות מעוצבות. בנוסף, תוכלו למצוא נרות כאלו בייצור של אגודות למטרה טובה, כך שזו גם מתנה נעימה ויפה, וגם תורמת לסביבה.

3. ערכת טיפוח אישית
ערכת טיפוח אישית עם מוצרי קוסמטיקה איכותיים כמו קרמים, סבונים ומסכות פנים, תהווה מתנה מפנקת במיוחד. השקיעי בפתקים ייחודים שיסבירו לחברות כמה חשוב לך שהן ירגישו הכי גלאם באירוע שלך ויתפנקו גם אחריו.

4. מסגרת תמונות עם תמונה משותפת
מסגרת תמונות מעוצבת עם תמונה של הכלה עם כל אחת מהחברות, תהווה מזכרת מקסימה ונוגעת ללב. תוכלי לבחור תמונות בנושא מסוים: התמונה הראשונה שלכן יחד, תמונה מרגע מרגש במיוחד עבור שתיכן, תמונה מצחיקה שמייצגת בדיחה פנימית שלכן או כל רגע שמשמעותי לכן.

נרות בריחות שונים ובאריזות מעוצבות.נרות בריחות שונים ובאריזות מעוצבות.
ערכת טיפוח אישית עם מוצרי קוסמטיקה איכותיים.ערכת טיפוח אישית עם מוצרי קוסמטיקה איכותיים.
5. בקבוקי מים מעוצבים
בקבוקי מים מעוצבים עם שמות החברות הם מתנה פרקטית ושימושית שמתאימה לכל אחת, במיוחד בעידן שבו אנחנו שמים דגש על שמירה על הסביבה. ניתן להסביר להן כמה חשוב להקפיד ולשתות מים בין כל האלכוהול שירוץ במסיבת הרווקות, כדי שכולן יהיו בשיאן וימשיכו לחגוג.

6. ערכת הנגאובר
ערכה הכוללת כדורים נגד כאב ראש, רפידה קרה לעיניים, פלסטרים, מסטיקים, מגבונים ועוד פריטים קטנים שירעננו את החברות לקראת האירוע הגדול באמת, לאחר מסיבת הרווקות. אפשר גם להוסיף בקבוקון אלכוהול קטן, כי אין כמו עוד אלכוהול כדי להעביר הנגאובר מאלכוהול.

7. שקיות בד מעוצבות

שקיות בד מעוצבות עם שמות החברות או עם עיצובים מיוחדים הן מתנה שימושית וידידותית לסביבה שכל אחת תוכל להשתמש בה לקניות או לבילוי. המתנה הזו תישאר איתן לזמן רב וניתן להכניס בה מתנות קטנות נוספות, לפי תחומי העניין המשותפים שלכן ואופי מסיבת הרווקות.


הבחירה במתנה המתאימה למסיבת רווקות יכולה להיות אתגר, אך עם הרעיונות המגוונים שהצענו כאן, תוכלו למצוא את המתנה המושלמת שתשמח את המשתתפות, גם הכלה וגם החברות, ותשאיר חותם מיוחד. בין אם תבחרו במתנה אישית ומרגשת ובין אם במתנה יוקרתית ומושקעת, החשוב הוא הכוונה והאהבה שעומדים מאחורי הבחירה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

7
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
עין יעל
גני אירועים
חודשי הקיץ במחירים אטרקטיבים!
חתונה בטבע הירושלמי שמרחיב לנו את ה💗
חתונה בטבע הירושלמי שמרחיב לנו את ה💗
3.2M
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת