מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מעינייה של המפיקה אלה קיסר: שלושת החתונות המיוחדות ביותר של שנת 2023

לקראת סוף השנה האזרחית, המפיקה ומנהלת האירועים אלה קיסר מסכמת לנו את 2023 עם שלושת סיפורי הזוגות היפים והמרגשים ביותר, שיכניסו בכם השראה לאירועי השנה שלכם. הכינו טישו והיכונו לכתבה מהממת במיוחד.


הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 8 דקות
11.9K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מעינייה של המפיקה אלה קיסר: שלושת החתונות המיוחדות ביותר של שנת 2023
15
15
מהירות:
בדרך כלל אנחנו כותבים את סיפורי החתונה מעיניהם של בני הזוג, של החתן (או כמעט תמיד, של הכלה) אך הפעם, לקראת סוף שנת 2023 החלטנו להביא לכם זווית נוספת, של החתונות מעיניה של המפיקה ומנהלת האירועים, אלה קיסר. בואו לקבל הצצה לאירועים חלומיים מהצד של זו שמתכננת הכול לפרטי פרטים ומקפידה להפוך כל אירוע לבלתי נשכח.

צילום: עידן נהריצילום: עידן נהרי | תמונה: אלה קיסר - הפקה וניהול אירועים

החתונה של נופר ויותם- יחד עם סטיבי הכלב:

החיבור בין אלה ונופר ויותם התרחש בעקבות פנייה של הכלה דרך פוסט בפייסבוק. כבר בשיחת ההיכרות, היא סיפרה לאלה שהחתונה תתקיים בחצר בית עתיק ביפו והשמחה החלה: "בתור תושבת יפו, ישר התלהבתי ונוצר החיבור הראשוני. נפגשנו בקפה בתל אביב, אני, נופר, יותם והכלב סטיבי. בפגישה הזו כבר הבנתי עד כמה הם מחוברים לכלב שלהם ושהוא יהיה אורח מן המניין בחתונה".

החתונה התקיימה בשישי בצהריים בחודש אפריל, ב'בית מזרח ומערב' ביפו- בית יפואי קסום מהתקופה העותמאנית, עם חצר גדולה ומבנה פנימי עתיק, שמעוצב בקשתות עגולות, תקרות גבוהות ומרצפות יפואיות קלאסיות. 
החתונה אופיינה באווירה ביתית ואינטימית, עם כ-230 מוזמנים. זו הייתה חתונה הפוכה, בה קודם אוכלים ולאחר מכן מקיימים את החופה ואז מתחילים במסיבה. 

החתונה של נופר ויותם אופיינה באווירה ביתית ואינטימית. צילום: אלה קיסרהחתונה של נופר ויותם אופיינה באווירה ביתית ואינטימית. צילום: אלה קיסר
בקשות מיוחדות של הזוג:
"הזוג ביקש שסטיבי, הכלב המתוק, יגיע לחתונה, אבל הם והמשפחה לא יכלו להיות בזמינות לטפל בו ביום המאושר ולכן צירפתי לצוות האירוע ספק נוסף- דוגיסיטר. הבאתי חברה חובבת כלבים, שחגגה עם סטיבי במהלך כל החתונה".

דגשים לחתונת אפריל:
"בתור מפיקה, אני צריכה להיות תמיד בכוננות וגמישות מחשבתית. עונות המעבר תמיד 'טריקיות' מבחינת מזג האוויר, כך כשמתכננים חתונה בחוץ, צריך להתחשב בעובדה שלא תמיד דברים יהיו 100% כמו שתכננו וחייב שיהיה פתרון יצירתי בשרוול. ימים ספורים לפני החתונה היה צפי לגשם והזוג נלחץ מהעניין (ובצדק), אז חשבתי באופן פרקטי על פתרון למצב בו יהיה גשם ודאגנו ללוגיסטיקה בהתאם.
בסופו של דבר, קמנו לבוקר שמשי וקסום ללא גשם והייתה חתונה ייפיפיה, אבל ברגעים האלו כשכוחות הטבע חזקים מאיתנו, אני מרגישה שבנוסף לפתרון הטכני והלוגיסטי, חייב את המענה הרגשי, האוזן הקשבת והמענה לחששות שהוא לא פחות חשוב". 

סטיבי הכלב המתוק בחתונה המרגשת! צילום: אלה קיסרסטיבי הכלב המתוק בחתונה המרגשת! צילום: אלה קיסר
למה בחרת בחתונה הזו לסיכום השנה?
"החתונה הזו כללה את אחד מטקסי החופה המיוחדים ביותר שנכחתי בהם. חבר טוב שלהם חיתן אותם, אבא של יותם שר, היו נאומים מרגשים ובמקביל ברחבה כל החברים הרימו הופעה מטורפת. הרגשתי שהכול תיקתק. החלק שאני הכי אוהבת בעבודה זו היכולת להתחבר ולהרגיש חלק מהמשפחות של החתן והכלה ביום הכי שמח ומרגש שלהם- במקרה הזה, לאחר שנגמר האירוע, המשפחה המצומצמת נשארה והזמינה פיצה ואני פשוט ישבתי איתם כחלק מהם והרמנו כוסית לסיום".

הספקים שעשו לנופר ויותם את החתונה:
לוקיישן- בית מזרח ומערב
קייטרינג - המעדנייה של איל גימשי
צילומי סטילס - אלה ברק
צילומי וידאו - תומר פוקס
דיג'יי - יערה גולדמן
שירותי הגברה - אלי אמריליו
השכרת ציוד - קיסר אירועים

"החתונה הזו כללה את אחד מטקסי החופה המיוחדים ביותר שנכחתי בהם". צילום: אלה ברק

החתונה של נעמה ושגיא- פינה לשיכורים ולילדים:

שגיא ונעמה הם זוג שמתגורר בירושלים, שהיה זקוק למפיקה על מנת לעזור להם לאחד את הרעיונות שהיו לכל אחד מהם לגבי החתונה, ויחד להרים את האירוע עלייו חלמו. 
הויז'ן שלהם כלל חתונה רומנטית בטבע, בסביבה ירוקה ובאוויר הפתוח, חתונה מהסוג שאלה הכי אוהבת להפיק. מבחינת האוכל, המיקום והסגנון, הוחלט כי מטעים זו אופציה מעולה עבורם. הם הגיעו יחד עם אלה לסיור לוקיישן במטע ברמת הנדיב והתאהבו במקום. הם סגרו במהירות את התאריך והמשיכו לבחירת הספקים.

החתונה התקיימה ביום חמישי בערב בסוף חודש ספטמבר, במקור היא הייתה אמורה להכיל תפריט טבעוני ולאחר מכן הוסבה לתפריט צמחוני-דגים. החתונה החלה מעט לפני השקיעה, בסביבות השעה 18:00, בגבעה מקסימה ברמת הנדיב. לאחר מכן, התקיימה חופה מרגשת על ידי חבר של הזוג.

חתונה רומנטית בטבע, בסביבה ירוקה ובאוויר הפתוח. צילום: תמיר יהושעחתונה רומנטית בטבע, בסביבה ירוקה ובאוויר הפתוח. צילום: תמיר יהושע
בקשות מיוחדות של הזוג:
"עברנו יחד דרך ארוכה" מספרת אלה "משיחת הטלפון הראשונה ועד החתונה עברה יותר משנה, היו שינויים בתוכניות ואלמנטים שנוספו וירדו, אבל שימשתי להם אוזן קשבת והרגשתי שלימודי הפסיכולוגיה שלי לא היו לחינם - הם משמשים אותי רבות בעבודה שלי".

לנעמה ושגיא היה מאוד חשוב להכניס את הטאץ' האישי והמשפחתי שלהם לאירוע, בין אם זה בעיצוב השולחנות, בעיצוב החופה וגם בטקס החופה. הרעיון למרכזי השולחנות היה לשלב תמונת קומיקס עם ציטוט משירים שהם אוהבים ובקבוקון אוריגמי. הם דיברו בהרחבה על מה החופה מסמלת עבורם, על העובדה שהיא יוצרת בית ואיחוד בין שתי משפחות ולכן החופה הייתה בין עצי זית. בעצת אלה, הם תחמו אותה על ידי מובייל אוריגמי ולוכדי חלומות. 
"ביום החתונה ארגנתי את החופה לפי התכנון והיא הייתה יפייפיה ולאחר מכן ארגנתי את 'פינת השיכורות' כמו שנעמה הכלה קראה לה, בה היו משחקים לשיכורים ודפי צביעה לילדים" מספרת אלה.

"עברנו יחד דרך ארוכה". צילום: תמיר יהושע
למה בחרת בחתונה הזו לסיכום השנה?
"האירוע היה מאוד שמח וקלע בדיוק לרצונות ולחלומות של הזוג. בין אם מדובר במקום, בעיצוב, בחופה או במסיבה- האירוע של נעמה ושגיא היה חיבור יפייפה של טבע, אהבה וטאצ' אישי בשילוב זוגות ידיים מלאות אהבה של החברים והמשפחה".

הספקים שעשו לנעמה ושגיא את החתונה:
דיג'יי- רועי צוק
צילום- תמיר יהושע

האירוע של נעמה ושגיא היה חיבור יפייפה של טבע, אהבה וטאצ' אישי. צילום: תמיר יהושעהאירוע של נעמה ושגיא היה חיבור יפייפה של טבע, אהבה וטאצ' אישי. צילום: תמיר יהושע

החתונה של גיל ואלון- תכנון ב-24 שעות מבצעיות:

גיל ואלון הגיעו אל אלה דרך המלצה של כלה נוספת, החיבור ביניהם היה מהיר והם החליטו להתקדם בתהליך. הם נפגשו לראשונה בבית הזוג בת"א, שם התמלאו באהבה בזכות הבראוניז המדהים שהכינה הכלה גיל, גם בפגישה הזו וגם לאורך כל הדרך.

בקשות מיוחדות של הזוג: 
הזוג היה סגור על התאריך 23.11.23 והתלבטו לגבי המיקום- הם תהו האם להינשא בחצר בית ההורים של גיל או במלון בקיבוץ נחשולים. הקונספט כלל חתונה של יומיים, בה בחמישי בערב תתקיים מסיבה מקדימה ובשישי בצהריים החתונה עצמה.

החיבור בין הזוג לאלה היה מדהים. צילום: יובל לוי JUVALהחיבור בין הזוג לאלה היה מדהים. צילום: יובל לוי JUVAL
למה בחרת בחתונה הזו לסיכום השנה?
"בתור מפיקה, חשוב לי להגשים את החלום של הזוגות שלי ובמקביל לספק להם עצות מקצועיות שמפגישות אותם עם מבחן המציאות. הויז'ן של קיום החתונה במשך יומיים מלון נחשולים כלל חשש מפני מזג האוויר, אך לאחר שמצאנו פתרון- הלוקיישן נבחר. לאחר שהכול נסגר, הגיעה השבת של ה-7.10 וכל הקלפים נטרפו. אלון גוייס למילואים וכל המדינה נכנסה לסימן שאלה".

הזוג עדיין קיווה להישאר עם תאריך החתונה המקורי ולא לדחות, והוחלט להישאר בכוננות, כך שאם אלון החתן יוכל לצאת הביתה- החתונה תתקיים כרגיל. ביום שלישי, ה-21.11, גיל הכלה חייגה אל אלה ואמרה לה 'אלון יוצא, אנחנו מתחתנים בחמישי'. לאלה היו רק 24 שעות לתכנן ולסגור את כל הפרטים הקטנים לקראת החתונה ותוך כדי, לשמש אוזן קשבת לגיל הכלה: "המעצבת, הצלם והדיג'יי המקוריים נשארו איתנו, אך הלוקיישן השתנה לבית הוריה של גיל. הבעלים של הקייטרינג שהזמנו במקור היה במילואים, אז הבאנו את הקייטרינג של יוסי שרף במקום והזמנו ריהוט אלטרנטיבי להושבה. נועה טרלובסקי, חברה של אלון החתן, החלה לייצר בדיוק שמלות כלה ולקחה מידות מגיל ויצרה לה שמלה ביום אחד. 
ביום האירוע בשעה 16:00 החלו להגיע האורחים, בשעה 17:00 הזוג הגיע אל הופה מלווים בשירה של קרולינה ובמהלך הריקודים, הגיע אסף אשתר והופיע בהתנדבות אל מול הזוג והאורחים. המסיבה נמשכה עד 23:00 והייתה מהממת".

הלוקיישן השתנה לבית הוריה של גיל, אך הויז'ן נשאר! צילום: יובל לוי JUVALהלוקיישן השתנה לבית הוריה של גיל, אך הויז'ן נשאר! צילום: יובל לוי JUVAL
אלה מסכמת: "החתונה הזו זה מסוג הדברים שנחווה רק בישראל, משהו שאי אפשר להתכונן אליו מראש ואין לדעת מה נרגיש או איך נתפקד. לשמחתנו גילינו כי העם המדהים שלנו מאוחד וחזק וכשאנחנו עובדים יחד, מדהים לראות את הקלות בה כולם מתגייסים למשימה. הייתה בחתונה הזו כל כך הרה שמחה ואהבה והיה לי כיף לראות כמה אנשים טובים מקיפים את גיל ואלון. אני מקווה שתמיד נזכה להמשיך ולשמח אנשים".

הספקים שעשו לגיל ואלון את החתונה:
קייטרינג- טריילר
עיצוב- נועם סול
צילום- יובל לוי JUVAL
שמלת כלה- נועה טרלובסקי
השכרת ציוד- קיסר אירועים

הייתה בחתונה הזו כל כך הרה שמחה ואהבה. צילום: יובל לוי JUVALהייתה בחתונה הזו כל כך הרה שמחה ואהבה. צילום: יובל לוי JUVAL

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

30
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
אלה קיסר - הפקה וניהול אירועים
הפקה וניהול אירועים
אלה קיסר - הפקה וניהול אירועים
הפקה וניהול אירוע - מעבר לכל מה שחלמתם🌼
הפקה וניהול אירוע - מעבר לכל מה שחלמתם🌼
18.1K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת