מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מתלבשים על זה: איך לבחור חליפות לחתונה בימי הקורונה?

לצד יתר הדברים שמרכיבים את תכנון החתונה, בחירת חליפות לחתונה לעתים נדחקת לשוליים. בעוד שהכלה יכולה ליצור מראה חד פעמי עם שמלת כלה מיוחדת ותסרוקת בלתי נשכחת, נדמה לנו שהחתנים כולם נראים בסופו של דבר כמעט אותו הדבר. אז איך יוצאים קצת מהמסגרת ונותנים תשומת לב ללוק של החתן? ואיך קונים חליפה בימי הקורונה? קיראו כאן. 

חליפות חתן  | זמן קריאה: 5 דקות
3.4K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מתלבשים על זה: איך לבחור חליפות לחתונה בימי הקורונה?
15
15
מהירות:


סוגים שונים של חליפות חתן  


גם אם אתם שייכים לז'אנר הגברים שממש לא מקפידים על האופן שבו אתם מתלבשים ביום יום – בחתונה הדברים נראים קצת אחרת. חתנים רבים בוחרים במראה מוקפד ובוחרים ללבוש חליפה לחתונהחליפות חתן שונות זו מזו במחירים, באיכות הבדים, בסגנון העיצוב ובמרכיבים של החליפה. יש חתנים שירצו להשקיע בחליפת שלושה חלקים מוקפדת ויקרה, ויש כאלה שג'קט ללא עניבה יחשב כהשקעה מיוחדת במינה בלוק לחתונה. יש מי שתופרים את החליפה במיוחד ויהיו כאלה שפשוט יסתפקו בחליפה הראשונה בה הם נתקלים. 


איך רוכשים חליפה בימי הקורונה?


משלוחים חברים, משלוחים. חלק ממותגי החליפות הרימו את הכפפה והחליטו לתת מענה לזוגות שנאלצו לדחות את החתונה או שעדין בתהליך הארגון באמצעות שירות משלוחים עד הבית. דיפלומט למשל מאפשרים לבחור את דגם החליפה מהאתר ולהזמין משלוח באזור המרכז וסאלינה מאפשרים משלוחים בכל הארץ. 


סקר שוק  און-ליין


יש שיגידו שעבור חליפה טובה לחתונה הם יהיו מוכנים לשלם כל סכום, ויהיו מי שירצו להשקיע את המינימום האפשרי.  כדאי בהחלט לעשות סקר שוק קצר, הרכישה און-ליין הופכת את השוואת המחירים לפשוטה יותר.  כדאי להגדיר מראש מה התקציב שעומד לרשותכם ועד כמה תהיו מוכנים להוציא עבור החליפה. כמו כן ישנם מצבעים שווים ששווה לצל עכשיו בימי הקורונה.

חליפות לחתונהתמונה: הגלריה


לא לוותר על הנוחות


חליפה יפה ככל שתהיה, לא תשמש אתכם יותר מדי אם היא לא תהיה נוחה. אל תוותרו על תחושת הנוחות. אם אתם תופרים חליפה לחתונה, וודאו במהלך המדידות שהכל נראה עליכם מצוין ושאתם מרגישים בנוח בתוך החליפה. ביחרו בחליפה מבדים נוחים, נושמים ואיכותיים. כאלה שלא עלולים להיקרע במהלך האירוע או להיראות לא טוב במהלכו. אם אתם טיפוסים פרקטיים, כדאי לשקול לבחור בחליפה שתוכל לשמש אתכם גם הלאה, כי ממש חבל שחליפה טובה סתם "תשב" אצלכם בארון. תוכלו לעשות שימוש בהמשך בכל אחד ממרכיבי החליפה לאירועים עתידיים.


ואיך בכל זאת מוודאים שהחליפה תהיה נוחה כשמזמינים און-ליין?


סאלינה מאפשרים לבחור דגם באתר שלהם ונותנים גם שירות מלא בוואטסאפ לדגמים מיוחדים. 
חלק מהזוגות מעוניינים במכנס אלגנט וחולצה מכופתרת (בשל כך שמדובר בחתונה מצומצמת), סאלינה בודקים מה המידות של החתן ושולחים בהתאם. יש זוגות שמחפשים חליפה מלאה, ואז המדידה קצת יותר מאתגרת לחתן המצוי. סאלינה פתרו זאת באמצעות שיחה אינטרנטית,  בה הם מסבירים בדיוק איך למדוד את הגוף כדי שיוכלו באמת לשלוח להם את החליפה שמתאימה להם (לפי מידות מדויקות).
יש גם אופציה לזוגות שבכל זאת מעדיפים  להגיע  למדידה בחנות, זאת בתיאום שעה מדויקת לפגישה (בכניסה מחכות מסכות ואלכוג'ל). "אנחנו זמינים 24/7 לזוגות כי באמת יש הרבה זוגות שחוששים ולא יודעים מה לעשות עם הלבוש, מה מתאים לחתונה קטנה, יש כאלה שמתחתנים בעוד חודשיים ומפחדים להיתקע בלי חליפה." אומרים מסאלינה.

סאלינה באים לקראת הזוגות במבצע לתקופת הקורונה: בנוסף לחבילה הרגילה, הם נותנים ערכה נוספת לחתן במתנה שכוללת גרביים, כיפה, תחתונים וחולצה מכופתרת איכותית נוספת להחלפה.

חליפות חתן  - מתלבשים על זה: איך לבחור חליפות לחתונה בימי הקורונה?תמונה: גיא ניסים


הצד השני של המטבע


לעומת זאת, ספי מדיפלומט משתף אותנו שרכישת חליפה און-ליין היא אמנם אופציה שקיימת אך היא לא הכי אידיאלית. "לא פשוט להתאים לאדם חליפה מרחוק. הגבר הממוצע לא אמור לדעת איך לבצע בעצמו מדידה מקצועית ויכולות להיות סטיות". לפני ההחמרה בהגבלות, דיפלומט קיימו פגישות אישיות לאנשים בחנות. "אני באמת ממליץ למי שהחתונה שלו קדימה באופק ולא זקוק לחליפה מיידית - לחכות. אני מאמין בעתיד הקרוב ההגבלות קצת ישוחררו ונחזור לפגישות 1:1, אין תחליף למדידה מקצועית. כמובן שאנחנו גמישים עם כל הזוגות שכבר הזמינו וממשיכים להזמין, גם במדיניות החלפה גמישה, ואף במבצע של 15% הנחה שניתן לממש אחרי הקורונה."


עוד טיפ חשוב בבחירת חליפה: לא להיעלם בתוך החליפה


בעוד מספר שנים אתם עשויים להביט על סרט החתונה שלכם ולתהות: "מה חשבתי לעצמי כשבחרתי את החליפה הזו?!". נכון שאופנות משתנות, ומה שיפה ואופנתי עכשיו עלול להיראות מאוד מוזר בעוד עשרים שנה, ולכן כדאי ללכת על קו האמצע. בראש ובראשונה כדאי לבחור חליפת חתונה שאתם מרגישים בה בנוח, כזו שיהיה לכם נעים להסתובב איתה במשך ערב שלם ותתאים בדיוק לסגנון שלכם. ביחרו בצבעים שאתם בדרך כלל מעדיפים. חתונה היא ממש לא הזמן להתחיל לנסות שילובי צבעים נועזים. זה עובד גם להיפך: אם אתם ממש לא טיפוסים סולידיים, אין שום סיבה שתהיו כאלה דווקא ביום החתונה שלכם. ביחרו בחליפה שמשקפת את האופי שלכם.  


להתאים לאירוע


האירוע שלכם בצהריי אוגוסט? קחו את זה בחשבון כשאתם בוחרים חליפת חתן. אל תלבשו חליפה כבדה וארוכה אם אתם יודעים שיהיה לכם חם. התאימו את החליפה לאופי האירוע וגם לתנאים הפיזיים בו, כדי שתרגישו הכי בנוח ביום הגדול שלכם. 
אם אתם חתן וחתן באירוע, יש לכם את האפשרות להתאים את החליפה אחד לשני או דווקא ליצור שני מראות שונים ומופרדים. בכל מקרה, כדאי לחשוב על זה בשלב קניית או תפירת החליפה. לכל אחת מהאפשרויות יש את היתרונות שלה וזה תלוי לחלוטין בהעדפה האישית שלכם. 

חליפות חתןתמונה: סאלינה - חליפות חתן


איך מותגי החליפות רואים את החזרה לשגרה? 


גם בדיפלומט וגם בסאלינה נערכים לחזרה מתונה לשגרה ולפגישות אישיות 1:1. בדיפלומט מאמינים כי אין תחליף למדידיה אישית ומקצועית וייערכו בהתאם למדידות בטוחות. בסאלינה כבר נערכים כדי לוודא שאין הקבלה של זמנים בין הזוגות. ואף מציינים שערוכים לחיטוי של החנות וככל ואף יקפידו בהתחלה למדוד חום בכניסה. "אפשר להגיע אלינו בצורה בטוחה לחלוטין ובלי לחשוש מהתקהלות ואין צורך לחזור בפעם השניה, יש למשלוח במקרה הצורך." 

חליפות חתן  - מתלבשים על זה: איך לבחור חליפות לחתונה בימי הקורונה?תמונה: מאיה אמדו
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

16
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
סאלינה חליפות חתן - SALINA
חליפות חתן
חתן? ההטבה הזו בשבילך!
טוטאל לוק בהתאמה אישית רק ב-1,350 ₪
טוטאל לוק בהתאמה אישית רק ב-1,350 ₪
34.9K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת