מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

אלבום חתונה: איך תבחרו את התמונות שלכם?

תגידו, יצא לכם לשמוע על תסמונת ה"פוסט חתונה"? ובכן, זוהי תסמונת מבורכת, עילאית וחד פעמית בחיים, ששמה אתכם על ענן גבוה של התרגשות למשך כמה ימים שאחרי החתונה.

צילום וידאו וסטילס | זמן קריאה: 7 דקות
16.0K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
אלבום חתונה: איך תבחרו את התמונות שלכם?
15
15
מהירות:

ומה קורה אחרי הימים האלו? ובכן, השגרה חוזרת ואדי האירוע מתחילים להתפזר לאט לאט. הימים האלו הם ימים קריטיים שבהם אתם צריכים לסגור את כל הקצוות שנשארו פתוחים מהאירוע - תשלום לספקים, שליחת הודעות תודה לאורחים שהגיעו, הפקדת הצ'קים, וגם משימה אחת שזוגות רבים שוכחים ממנה לחלוטין - הכנת אלבום החתונה. המשימה הזו ידועה כמתישה, מפרכת וכזו שקל לשים בצד ואולי לחזור אליה מתישהו, אבל איך אומרים - ממש כדאי לכם להכות בברזל בעודו הוא חם, ולסיים איתה כבר בימים שאחרי האירוע.

הכנת אלבום החתונההכנת אלבום החתונה

אז איך עושים את זה? איך בוחרים מתוך אלפי התמונות שהתקבלו מהאירוע? מהם הבדים הכי מומלצים לכריכת האלבום? על כל אלו ועוד מספרים לנו האנשים שמאחורי חברות הצילום "SHAKA - ציטוט מהחיים" וחברת "SET - צילום אירועים", שיעזרו לכם לעשות סדר בבלאגן.

OMG - מאיפה מתחילים?

תחושת ה-OH MY GOD היא תחושה שאותה חולקים כמעט כל החתנים והכלות אחרי החתונה, עם ובלי קשר לאלבום. החתונה היא אירוע מסחר שלוקח זמן לעכל, אז מה - עכשיו גם לבחור תמונות לאלבום ולהתחיל לסנן מתוך 4,000 תמונות רק 100 או 200? למקם אותן בתוך דפים? לבחור את הרקמה ואת הבד? התשובה היא כן - עכשיו זה בדיוק הזמן לעשות את זה.

חברת "SHAKA - ציטוט מהחיים" מסבירים לנו שהיום בחירת התמונות ועריכת האלבום הן משימות קלות למדי, מהסיבה הפשוטה שכשכל החומרים מגיעים מסודרים - אין כל סיבה להתבלבל: "אחרי האירוע אנחנו מעבירים לזוגות את התמונות דרך אפליקציה. האפליקציה מסודרת לפי תיקיות - התארגנות, צילומי חוץ, קבלת פנים ואווירה, צילומי משפחות, חופה וכתובה, ויאללה למסיבה. כל זוג מקבל את התיקיות האלו ובתוכן התמונות. במקביל הזוג מקבל דף מסודר שבו כתוב איך הכי כדאי לבחור את התמונות, על מה לחשוב כשבוחרים אותן, וכמה תמונות מומלץ לבחור מכל תיקיה כדי שהאלבום יהיה מגוון ויפה. המטרה היא שהתמונות שייבחרו ירגשו את הזוג, יעשו כיף ונעים, ושיעוררו בהם את הרגשות החזקים של יום החתונה".

"המטרה היא שהתמונות שייבחרו ירגשו את הזוג, יעשו כיף ונעים, ושיעוררו בהם את הרגשות החזקים של יום החתונה" | תמונה: SHAKA | ציטוט מהחיים

כמה קליקים בודדים והאלבום אצלכם - ככה זה עובד

האפליקציה שמציעה חברת "SHAKA - ציטוט מהחיים היא נוחה למדי, שמתוכנתת בצורה שממקסמת את ייעול תהליך הבחירה והעיצוב: "האפליקציה מראה לזוג בכל רגע נתון בכמה תמונות הם כבר בחרו, במעין קאונטר בולט שנמצא מול העיניים. אם אנחנו ממליצים לבחור עד 200 תמונות, לדוגמה, הקאונטר מראה להם כמה תמונות נותרו להם לבחור, או אם נבחרה כמות גדולה יותר מזו המומלצת. כמובן שהזוג יכול לצאת מהאפליקציה ולחזור אליה בכל רגע נתון, כי הבחירות נשמרות בדיוק כפי שהן. ברגע שמסיימים לבחור את התמונות - הבחירות מגיעות אלינו ישירות למחלקה שאחראית על עיצוב האלבום. כשהכל קורה בצורה כל כך מסודרת, זה נוח לזוג וגם משאיר זמן להתעסק באמנות ובעיצוב של הבחירות שלהם, ואין אלבום שלא עובר תחת הפיקוח והבקרה שלנו".

בחירת כריכת האלבום גם היא הופכת פשוטה בזכות הטיפים המעולים שאספנו עבורכם: "תמיד הזוגות שואלים מה הכי מיוחד ובמה הכי כדאי לבחור. אנחנו ממליצים להביא לידי ביטוי את עצמם ואת מה שמייצג אותם, ולא לבחור במשהו שיגרום להם להרגיש לא שלמים. בסופו של דבר אתם אלו שצריכים לצפות בו, לראות אותו ולהתרגש ממנו, והוא בהתאם צריך לשקף את האופי שלכם. בחירת הדיפולט אצלי היא כריכת בד או כריכת פשתן עם הדפס של שמות בני הזוג. זו אמנם כריכה יקרה יותר מכריכת העור, אבל היא ממש אלגנטית ומודרנית. יש גם כריכת פרספקס שמאפשרת הדפסת תמונה של הזוג ככריכה. כדי שהזוגות יוכלו להתרשם ולבחור, נשלח אליהם קובץ מסודר עם כל העיצובים והדוגמאות הקיימים. ההמלצה היא לבחור את מה שאתם באמת אוהבים, גם מבחינת המרקם וגם מבחינת הצבע, כדי שתוכלו ליהנות מהאלבום בכל צפייה מחדש".

"בסופו של דבר אתם אלו שצריכים לצפות בו, לראות אותו ולהתרגש ממנו, והוא בהתאם צריך לשקף את האופי שלכם" | תמונה: SHAKA | ציטוט מהחיים

מדוע כדאי להכין את האלבום מיד אחרי החתונה? פשוט מאוד - המומנטום הוא הכל

מכירים את המשפט "טיימינג זה הכל בחיים"? בכל הנוגע לאלבומי החתונה שלכם - מדובר על משפט נכון ביותר. כל עוד החתונה עוד טרייה ו"חמה", ההתרגשות שלכם ממנה ומהתוצרים שהתקבלו ממנה תהיה הרבה יותר גדולה מאשר אחרי כמה שבועות, חודשים או שנים. זוגות רבים מתמהמהים עם עריכת האלבום במשך כל כך הרבה זמן, עד שלפעמים הם מגיעים למשימה הזו כשהם כבר עסוקים עם ילדים קטנים ומשפחה, וההתרגשות מהאירוע ומהזכרונות ממנו היא פשוט לא אותו הדבר.

חברת "SET - צילום אירועים" מספרים לנו על ההשפעה הגדולה של הטיימינג בעריכת האלבום, ומשתפים בסודות שעוזרים לייצר אלבומי חתונה שמגיעים אל הזוג שלושה או ארבעה ימים בלבד אחרי האירוע: "אחרי שזיקוקי החתונה מתפוצצים החיים של הזוג חוזרים לשגרה, היא מושכת אותם אליה ואין להם רגע דל, ויוצא שהדבר האחרון שמעניין אותם הוא לבחור תמונות לאלבום. גם כשהם כבר ניגשים לזה הם נתקלים בחומה של בין 3,000-5,000 תמונות, כשהם צריכים לבחור מתוכן כ-200 תמונות בלבד. קשה לגשת לזה, ומפה לשם עוד יום עובר והמשימה הזו הולכת לאיבוד. ההבדל בין פעם לבין היום הוא שהיום בעזרת טכנולוגיות חדשניות אנחנו יכולים לעשות את החיים של הזוגות הרבה יותר קלים".

ישנן שתי סיטואציות אפשריות שקורות אחרי החתונה: "הזוג התחתן, החתונה הסתיימה ואבק הכוכבים שוקע, ואז מתחילים החיים. הם עוברים יחד לדירה משותפת, יוצרים את הקן המשפחתי שלהם ואחרי כחודש מזמינים את המשפחה להתארח. מפה יש שתי אפשרויות: 1 - המשפחה מגיעה, רוצה לראות את האלבום אבל הוא לא קיים עדיין. 2 - המשפחה מגיעה, רוצה לראות את האלבום, מסתכלת בהתרגשות על התמונות ופתאום נזכרת שאפילו אלבום החתונה של האחות הגדולה, שהתחתנה כבר לפני הרבה שנים, עדיין לא הגיע. פתאום מתחילים הטלפונים לצלם שצילם אותה ואת בעלה לפני שנים, אף אחד לא מבין למה האלבום מעולם לא יצא לפועל, ומתחילים לחזור אחורה בזמן כשהאלבום כבר איבד את הרלוונטיות. זה לא נראה טוב מבחינת הזוג וגם לא מבחינת הצלם, וחבל להגיע לסיטואציות האלו".

מכירים את המשפט מכירים את המשפט "טיימינג זה הכל בחיים"? | תמונה: SET - צילום אירועים
"המשפחה מגיעה, רוצה לראות את האלבום, מסתכלת בהתרגשות על התמונות" | תמונה: SET - צילום אירועים

אז איך בוחרים? בקלות - נותנים לצלם לעשות את זה במקומכם

כדי להימנע ממצבי העיכוב האלו, שיכולים להתפרש על פני שנים ארוכות, חברת "SET - צילום אירועים" מציעה רעיון: "הטיפ הטוב ביותר שלי הוא לתת לצלם לבחור בשבילכם את תמונות החתונה. הצלם צילם את התמונות, תכנן אותן לפי איפה הוא ימקם אותן באלבום ומה הוא עומד לעשות איתן, הוא מכיר את הדמויות החשובות שבחתונה כי הוא עשה תחקיר עם הזוג על הרכבי המשפחות והחברים ויודע מי הכי חשוב שיופיע באלבום. אנחנו בתור צלמים בוחרים תמונות טובות יותר מבחינה אמנותית - תמונות שמספרות את הרגע ויודעות להעביר את הסיטואציה בדיוק כמו שהיא הייתה. האלבום מתכתב עם הרגש וגורם לאירוע לבוא לידי ביטוי, ולכן הוא חייב להתקבל אצל הזוג בסמיכות לאירוע. מבחינתנו מדובר באירוע מתגלגל - החתונה התקיימה ביום שישי, לדוגמה, ואנחנו באמצעות האלבום גורמים לה להימשך עוד כמה ימים, בדיוק עם אותה ההתרגשות".

ומה לגבי כריכת האלבום והעיצוב שלו? כאן מתקיים קשר ישיר לאירוע עצמו בעיצוב שמתכתב עם אופי האירוע: "האירוע יכול להיות צעיר, מעוצב ומגניב, והוא גם יכול להיות אלגנטי, קלאסי ורשמי יותר. בהתאם, האלבום צריך להביא לידי ביטוי את מה שקרה בו. לצורך הדוגמה, אירוע שהתקיים בגן אירועים - מן הראוי שכריכת האלבום תתכתב איתו דרך עטיפה מפשתן או מחומרים שיותר טבעיים במראה שלהם. אירוע צעיר ובועט הולך טוב עם אלבום שיש בו כריכה מודפסת מתמונה אמנותית. אפשר גם לשחק עם הפורמט של האלבום - רוחבי, אורכי, ריבועי וכו'. ברגע שנותנים לנו בתור צלמים את האחריות על עיצוב ועריכת האלבום, אנחנו יכולים לספר את סיפור החתונה מנקודת ההתבוננות שלנו, מתוך הזווית היצירתית שלנו. ככה, במקום לקבל אלבום שמחביאים אותו בארון או מתחת למיטה, נוצר אלבום שכיף לחזור אליו ולהיזכר בו".

"נוצר אלבום שכיף לחזור אליו ולהיזכר בו". | תמונה: SET - צילום אירועים

עוד לא עיצבתם את אלבום החתונה שלכם? קדימה - זה הזמן לעשות את זה!

הרבה זוגות מרימים ידיים מנושא האלבום ומעדיפים לוותר עליו. אם אתם נמנים עם הזוגות האלו, אנחנו מקווים שהטיפים המצוינים שחלקו איתנו כאן בכתבה יעזרו לכם להבעיר את אש המשימתיות בתוככם, להפסיק לצפות בחתונות של אחרים בטלוויזיה, וללכת לתעד את החתונה שלכם בדיוק כמו שמגיע לה - באלבום מהמם ומעוצב. בהצלחה!
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

19
3
הצעות נוספות לקריאה
logo
אורי עשור צלמים
צילום וידאו וסטילס
אורי עשור צלמים
חבילת צילום מושלמת לחתונה במחיר מנצח!
חבילת צילום מושלמת לחתונה במחיר מנצח!
195.2K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת