מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

איך בוחרים מאפר/ת לחתונה? אלה הדברים שחשוב לשים לב אליהם

בחירת מאפרת או מאפר לחתונה היא אחת ההחלטות הקשות ביותר עבור כלות רבות. למה? מכיוון שעל המאפרת מוטלת האחריות למראה שלך ביום בו כל העיניים נשואות אלייך והרי ידוע שעם כוח גדול, באה אחריות גדולה. 

איפור כלות | זמן קריאה: 5 דקות
16.0K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
איך בוחרים מאפר/ת לחתונה? אלה הדברים שחשוב לשים לב אליהם
15
15
מהירות:
לפני שאת נכנסת לפאניקה על ההחלטה הגורלית שעומדת בפנייך, באנו להרגיע עם מספר טיפים מעולים שיעזרו לך לבחור את המאפרת או המאפר שיעניקו לך את השירות הטוב ביותר וכמובן את הלוק היפה ביותר ביום המיוחד שלך. 
ומה יותר טוב מלקבל טיפים משתי מאפרות מובילות באיפור כלות? 
פנינו למאפרות מריה ליסר וחופית שרון ששיתפו אותנו בכמה טיפים נפלאים שיסייעו לך לבחור את המאפרת האידיאלית עבורך.

הטיפים של מריה ליסר

ודאי שסגנון האיפור של המאפרת תואם את הסגנון שלך 
"הצעד הראשון שעלייך לעשות הוא לעיין בפרופיל העסקי, באתר או ברשתות החברתיות של המאפרת ולראות עבודות קודמות שלה", אומרת מריה, "חשוב לראות שסגנון האיפור של המאפרת תואם בכלל לסגנון האיפור שאת רוצה עבורך".

חשוב לראות שסגנון האיפור של המאפרת תואם בכלל לסגנון האיפור שאת רוצה עבורךחשוב לראות שסגנון האיפור של המאפרת תואם בכלל לסגנון האיפור שאת רוצה עבורך | תמונה: מריה ליסר
אל תוותרי על המלצות וניסיון 
לחוות דעת של כלות אחרות יש כוח גדול - הן מסייעות לך לקבל תמונה אמיתית על השירות ועל היכולות המקצועיות של המאפרת הפוטנציאלית. לכן מריה ממליצה בשום פנים ואופן לא לוותר על קבלת המלצות וחוות דעת על המאפרות והמאפרים שמעניינים אותך.
"בחרי מאפר או מאפרת עם ניסיון עשיר באיפור כלות ובדקי כמה המלצות יש עליו או עליה. אל תוותרי על קבלת חוות דעת, הן יסייעו לך לקבל החלטה מושכלת לגבי התאמת המאפר או האפרת לצרכים שלך".

אל תוותרי על קבלת חוות דעת, הן יסייעו לך לקבל החלטה מושכלתאל תוותרי על קבלת חוות דעת, הן יסייעו לך לקבל החלטה מושכלת | תמונה: מריה ליסר
עמידה בזמנים
לעמידה בזמנים יש תפקיד חשוב במיוחד כשמדובר ביום החתונה שלך. היום המיוחד הזה נוטה להיות עמוס ולחוץ, ולכן ישנה חשיבות אדירה לעמידה בזמנים של הספקים שמלווים אותך ביום החתונה. "עמידה בזמנים מעידה על המקצועיות של המאפרת", אומרת מריה וממשיכה, "שאלי אותה איך נראה הלו"ז ביום החתונה והאם היא מתחייבת לעמידה בזמנים. כך תוכלי לקבל תחושה האם היא מקצועית ואחראית".

עמידה בזמנים מעידה על המקצועיות של המאפרתעמידה בזמנים מעידה על המקצועיות של המאפרת | תמונה: מריה ליסר
חיבור אישי ושירות נעים וחברי 
"חשוב מאוד שהמאפרת תהיה בגישה נעימה וחברית כדי ליצור עבורך אווירה טובה", אומרת מריה, "יום החתונה מלא בהתרגשות ולחץ ולכן חשוב שמי שמלווה אותך במהלך היום ולעיתים גם באירוע עצמו, תהיה שירותית, סימפטית ואדיבה כדי שיהיה לך נעים להיות בחברתה ותוכלי לסמוך עליה".

חשוב מאוד שהמאפרת תהיה בגישה נעימה וחברית כדי ליצור עבורך אווירה טובהחשוב מאוד שהמאפרת תהיה בגישה נעימה וחברית כדי ליצור עבורך אווירה טובה | תמונה: מריה ליסר
בדקי היטב את החוזה
הסכם ההתקשרות בינך לבין המאפר או המאפרת מעגן את כל התנאים וההסכמות בכתב ואמור לשמור על האינטרסים של הצדדים. משום כך חשוב לוודא שהחוזה משרת אותך היטב במקרים שונים.
"ודאי שיש בהסכם סעיפים המתייחסים לביטולים בעקבות קורונה או מחלה למשל. שימי לב שהסעיפים האלה מגנים עלייך במקרים בהם לא תוכלי לקיים את האירוע כמתוכנן, כדי להבטיח שלא תפסידי את כספך במקרים שלא תלויים בך", מוסיפה מריה. 

ודאי שיש בהסכם סעיפים המתייחסים לביטולים בעקבות קורונה או מחלה למשלודאי שיש בהסכם סעיפים המתייחסים לביטולים בעקבות קורונה או מחלה למשל | תמונה: מריה ליסר
הקשיבי לתחושת הבטן שלך
בסופו של דבר, לאינטואיציה שלך יש יכולת מדהימה להרגיש מתי החיבור עם ספק מסוים נכון עבורך ומתי לא. מריה ליסר סבורה שזהו אחד הטיפים החשובים ביותר בבחירת מאפרת לחתונה שלך: "הקשיבי לאינטואיציה שלך ולאווירה שנוצרת בשיחה הראשונית עם המאפר או המאפרת. אם זה לא מרגיש לך נכון, זה כנראה לא זה. סמכי על תחושת הבטן שלך - היא תעזור לך לבחור נכון".

סמכי על תחושת הבטן שלך - היא תעזור לך לבחור נכוןסמכי על תחושת הבטן שלך - היא תעזור לך לבחור נכון | תמונה: מריה ליסר

הטיפים של חופית שרון

אל תוותרי על פגישת ניסיון 
פגישת ניסיון עם המאפר או המאפרת מאפשרת לך להכיר טוב יותר את מי שילווה אותך בחלק משמעותי ביום החתונה וכמובן לראות האם סגנון האיפור שרצית, עומד במבחן המציאות.
"חשוב לקבוע עם המאפרת פגישת ניסיון. ישנם מאפרים ומאפרות שלא מעניקים פגישת ניסיון, מה שמותיר את הכלה באי וודאות. במצב כזה הפגישה היחידה נערכת ביום החתונה עצמו. מפגש מקדים עם המאפרת מאפשר לך להתרשם ממנה, להכיר אותה טוב יותר ולדעת למה לצפות מבחינת האיפור ביום החתונה." אומרת חופית.

חשוב לקבוע עם המאפרת פגישת ניסיוןחשוב לקבוע עם המאפרת פגישת ניסיון | תמונה: חופית שרון
התייחסות לתרחישי קורונה בהסכם 
גם חופית סבורה כי אחד הדברים החשובים שיש לשים לב אליהם בהתקשרות עם מאפר או מאפרת, הוא סעיף אשר מתייחס לתרחישי קורונה כמו ביטולים בעקבות מחלה או בידוד או סגרים והגבלות שאינם מאפשרים לקיים את האירוע כמתוכנן.
"בחני היטב את חוזה ההתקשרות וודאי שיש סעיף אשר מתייחס לתנאי הביטול או דחייה במקרה של קורונה", מדגישה חופית, "בשנתיים האחרונות ידענו אינספור ביטולים ושינויים של הרגע האחרון בעקבות הקורונה וחשוב לתת לזה התייחסות בחוזה כתוב".

בחני היטב את חוזה ההתקשרות וודאי שיש סעיף אשר מתייחס לתנאי הביטול או דחייה במקרה של קורונהבחני היטב את חוזה ההתקשרות וודאי שיש סעיף אשר מתייחס לתנאי הביטול או דחייה במקרה של קורונה | תמונה: חופית שרון
קבלת ערכת טאצ' אפ לאירוע
"ישנן כלות שרוצות ליווי של המאפרת לאולם כדי לרענן את האיפור במהלכו", אומרת חופית, "אני סבורה שזה לא הכרחי כאשר מדובר באיפור בלבד ללא עיצוב השיער מחדש. במקרה כזה, כדאי לוודא שהמאפרת מציידת אותך בערכת טאצ' אפ עם כמה מוצרי איפור שיאפשרו לך לרענן את האיפור בעצמך במהלך האירוע. זה יחסוך לך כסף רב ויסייע לך לשמור על איפור מוקפד לאורך כל היום והערב".

כדאי לוודא שהמאפרת מציידת אותך בערכת טאצ' אפכדאי לוודא שהמאפרת מציידת אותך בערכת טאצ' אפ | תמונה: חופית שרון
המלצות ואווירה נעימה 
עם כל הכבוד למקצועיות של המאפר או המאפרת, אחד הדברים החשובים ביותר הוא יצירת אווירה נעימה וטובה על ידי מי שילווה אותך בחלק ניכר מהיום. "קבלי חוות דעת על המאפרים והמאפרות שמעניינים אותך ווודאי שהם אכן עונים על הציפייה שלך מתוך נסיונן של כלות אחרות. לא תמיד שם גדול מגיע עם שירות נעים ואישי, לכן אל תוותרי על חוות דעת של כלות אחרות ובחרי במאפרת שמעניקה לך יחס אישי, נעים וחברי", מסכמת חופית שרון

אל תוותרי על חוות דעת של כלות אחרות ובחרי במאפרת שמעניקה לך יחס אישי, נעים וחבריאל תוותרי על חוות דעת של כלות אחרות ובחרי במאפרת שמעניקה לך יחס אישי, נעים וחברי | תמונה: חופית שרון
לאיפור איכותי ויפהפה ישנה השפעה עצומה על המראה שלך ביום המיוחד שלך ושל בחיר ליבך. לכן חשוב לבחור נכון את המאפר או המאפרת שידאגו שתראי במיטבך לאורך היום והערב. קריאת חוות דעת רבות שנכתבו על ידי כלות אחרות, תסייע לך בבחירת המאפר או המאפרת שילוו אותך ביום החתונה.
היכנסי עכשיו לקטגוריית 'איפור כלות' באתר שלנו, קראי אינספור חוות דעת ובואי למצוא את המאפרת המושלמת עבורך. 

כתבות נוספות שיעניינו אותך:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

28
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
מריה ליסר | מאפרת ומסרקת כלות
איפור כלות
מחיר מיוחד ל-10 הכלות הראשונות
איפור ועיצוב שיער כולל ליווי ב-4,000 ₪
איפור ועיצוב שיער כולל ליווי ב-4,000 ₪
27.9K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת