מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

חיים שלי: ארבעה סיפורי אהבה, חתונה אחת וערב שכולו נתינה

רנה ולוי, רונית ואלכס, דורית ושמואל ורחל ודויד - ארבעה זוגות אוהבים שהכירו בבית אחד שדייריו מוגבלים, סופסוף הגשימו את החלום להפוך לבעל ואישה. על החתונה המרגשת הזאת ומלאת הטוב הזאת אנחנו חייבים לספר לכם:

יחסים וזוגיות | זמן קריאה: 4 דקות
2.7K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חיים שלי: ארבעה סיפורי אהבה, חתונה אחת וערב שכולו נתינה
15
15
מהירות:
יש חתונות שפשוט משאירות אותנו בלי מילים. כזאת הייתה החתונה של ארבעת הזוגות ממערך הדיור ק.ש.ר. בזכות אנשים טובים באמת הצלחנו להרים הפקה של פעם בחיים ולאפשר לזוגות האוהבים האלה להגשים את חלומם ולהיות חתנים וכלות.

רנה ולוירנה ולוי | תמונה: שיצו צלמים
זה כל כך מובן לנו מאליו, שיום אחד נחליט להתחתן עם האהובים שלנו, נלבש שמלה לבנה או חליפה מהודרת ונהיה במרכז תשומת הלב של הקרובים לנו לערב אחד מרגש. לא כך עבור ארבעת הזוגות שלנו. שמונה אנשים בעלי מוגבלויות במערך דיור אחד שמצאו אהבת אמת. כל הזוגות טיפחו זוגיות ארוכת שנים וחברות אמיצה שלא ניתנת לערעור. חלומם להתחתן נתקל בלא מעט קשיים. מכיוון שאין באפשרות הזוגות להינשא באופן חוקי וללא יכולת כלכלית להפיק ארוע, חתונה פשוט לא הייתה על הפרק. עד ש…

דורית ושמואלדורית ושמואל | תמונה: שיצו צלמים
אנשים בעלי לב ענק החליטו לעשות את הבלתי אפשרי ולערוך חתונה משותפת שלא תותיר עין יבשה. אנחנו ב-mitformit נרתמנו מיד לעשייה והחלטנו להרים עבורם חתונה שדבר לא יחסר בה.
כשהגיע הזמן לגייס ספקים לחתונה גילינו שהמשימה פשוטה בהרבה ממה שחשבנו. נותני השירות שפנינו אליהם נרתמו לעזור באופן מיידי וללא היסוס. לא היינו צריכים להכביר במילים או להציע תמריצים כלשהם - הם פשוט רצו להיות שם ולתת מעצמם ללא תמורה. הייתה גם מי שבאה להגשים עוד חלום חלום אחד משותף לכל הזוגות (על כך בהמשך).

רחל ודוידרחל ודויד | תמונה: שיצו צלמים
רונית ודוידרונית ודויד | תמונה: שיצו צלמים
הזוגות הנרגשים התארגנו בדרך הכרם, שם יכלו להתלבש ולהתארגן בנחת לפני הערב הגדול שלהם. ענת פסחוב והביגודית של ויצ''ו חיפה דאגו לשמלות היפיפיות שהכלות לבשו. אדוה שוהם איפרה וסירקה את הכלות ברגישות מדהימה ולימור לימי'ס דאגה לסיכות ולזרים - הכל כדי שהכלות ירגישו נסיכות ליום אחד. ומה עם הנסיכים שלהן? הם לבשו חליפות הורסות של באמוס סקוור שדאגו להתאים להם לוק מכף רגל ועד ראש. 

החתונה נערכה בגן האירועים כרמלה, שכמו תמיד עשו מעבר למצופה - בעיצוב מושלם, באוכל נהדר של השף רוברט קלוגר ושירות יוצא מן הכלל. את האירוע כולו צילמו בוידיאו וסטילס שיצו - צלמים, שכמה מהתמונות המדהימות שלהם אתם כבר יכולים לראות. לאווירה השמחה בדרך לחופה דאגו הרכב הנגנים קליינע מענטשעלעך, ברחבת הריקודים חיכו לאורחים הדי ג׳ייס של פפריקה מוסיקה, את ההגברה עשו סאונד קורן. הבנות של שוזרות באורות עיצבו חופה מהממת דאגו לזרי כלה ועמדה שסיפקה לאורחים שפע של קישוטים פרחוניים. הבלונים של בלונס קישטו צבעו את רחבת הריקודים, הזוהרים והמתוקים של וודינג סטור הוסיפו לאווירה לצד המגנטים של זיקוקי ישראל. לפני שהכל התחיל היידה עיצבו את ההזמנות היפיפיות שנשלחו לאורחים.

את הטקס המרגש ערך הרב נתנאל בן מעש תחת החופה היפה של כרמלה. הזוגות עמדו בהתרגשות, הבטיחו לאהוב ולהיות יחד לתמיד והחליפו טבעות מהממות של דניאל שרף. אף עין לא נותרה יבשה בטקס הזה, אך הדמעות התחלפו מהר מאוד בריקודי שמחה לאחר שהכוסות נשברו. ההתרגשות, המוזיקה והשמחה הכנה נמשכו עוד ועוד - עד להפתעה הגדולה של הערב.

במהלך ההכנות לחתונה שיתפו אותנו ארבעת הזוגות בחלום משותף נוסף שהשיר "חיים שלי" ילווה אותם ביום החתונה שלהם. חשבנו - אם כבר, אז כבר. פנינו לעדן בן זקן המקסימה שעשתה שמיניות באוויר ובין החזרות לפסטיגל הגיעה לשמח את החתנים והכלות המדהימים שלנו. ריקוד הסלואו שלהם לווה בחיבוק אדיר של עדן ושל כל מי שבא לעשות את האירוע המדהים הזה.

חיים שלי - עדן בן זקן בהופעה מרגשתחיים שלי - עדן בן זקן בהופעה מרגשת | תמונה: זיקוקי ישראל - מגנטים

כתבה של גיא ורון לחדשות ערוץ 12
להפיק אירוע כזה זאת משימה לא פשוטה, צריך להסיע את הזוגות למדידות בליווי מדריכים, להתנהל ברגישות שיא ולהכיל את האנשים הנפלאים האלה.
כל מי שסיפרנו לו על האירוע מיד נרתם והציע עזרה, במהלך האירוע ראינו שכל הספקים נתנו 200% והתרגשו כאילו זאת החתונה הראשונה שלהם.
לא נותר לנו אלא להודות למי שהכין, הפיק, יזם, תיאם, עשה ונתן מעצמו כדי שהערב הבלתי נשכח הזה יקרה. תודה רבה לכל מי שעזר להעניק לרנה ולוי, רונית ואלכס, דורית ושמואל ורחל ודויד - את מה שכל כך לא מובן להם מאליו.

הספקים שעשו את החתונה הזאת למרגשת ומיוחדת:

מקום - כרמלה
מקום התארגנות - דרך הכרם
שמלות - ענת פסחוב והביגודית - ויצ''ו חיפה
סיכות וזרים - לימי'ס
איפור & שיער - אדוה שהם
חליפות חתן - באמוס סקוור
גימיקים לרחבה, מתוקים וכיפות לחתנים ולאורחים - וודינגסטור
טבעות - שרף דניאל
צילום וידאו וסטילס - שיצו צלומים
הדפסת אלבומים מעוצבים - ליאל אלבומים 
מגנטים - זיקוקי ישראל
הרכב נגנים - קליינע מענטשעלעך 
עיצוב חופה, עמדת שזירה וזרי כלה - שוזרות באורות
בלונים - בלונס
הזמנות - HIGH-de היידה
טקס - הרב נתנאל בן מעש
סאונד לעדן בן זקן - סאונד קורן
אמן אורח - עדן בן זקן

וכמובן המון תודה לכל מי שפעל מאחורי הקלעים…

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

16
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
בזום שלך צילום אומנותי
צילום וידאו וסטילס
חבילת צילום לחתונה ב-9,500 ₪
"בחירת צלם זאת הבחירה הכי חשובה לחתונה"
2.0K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת