מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

צילומי חתונה בחורף: העקרונות חשובים

חתונות החורף כבר מתחילות להראות מעבר לאופק וההכנות בעיצומן. החלטנו להקדים תרופה למכה וביקשנו מאריאל אריכא, צלם חתונות מוכשר, להסביר למה צילומי חתונה בחורף הם ה-דבר ואיך עושים אותם נכון


צילום וידאו וסטילס | זמן קריאה: 4 דקות
3.9K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
צילומי חתונה בחורף: העקרונות חשובים
15
15
מהירות:
צילומי פנים"זה לא יכולת צילום, זה הטבע שיפה" | תמונה: אריאל אריכא
אריאל אריכא מצלם חתונות כבר 23 שנה. אחרי 2,400 חתונות הוא כבר ראה הכל, פגש כל טיפוס וצילם כל סיטואציה. הוא לוקח את עצמו ואת העבודה שלו בעירבון מוגבל ולא ממהר להכריז על עצמו "אמן" (התמונות שלו מראות אחרת, אבל את זה אנחנו אמרנו).

הוא לא עסוק במסביב, במה יעלה לאינסטגרם ואיך להיות הכי טרנדי, אלא בלתת מוצר ותוצר איכותיים ואת השירות הטוב ביותר. 
הוא לא מאמין בייצור חוזר של אותן התמונות, בלצלם שוב ושוב את אותו הדבר. מבחינתו כל זוג הוא אינדיבידואלי והוא מגיע לתעד את הייחודיות שלו.
הוא מפשיט את התמונות ואת סצינות הצילום מכל המניירות והטרנדים שדבקו בצילומי החתונה בשנים האחרונות ומייצר משהו פשוט ואותנטי שלא ניתן להתחרות בו, או כמו שהוא אומר - "אני מצלם אנשים" (או כמו שאנחנו אומרים - הוא פשוט תופס רגעים).

הקסם שבמקומות סגורים

אם החלטתם להתחתן בחורף אתם "מסתכנים" בכך שמזג האוויר יהיה גשום וסוער. במקרה שתפלו על יום גשום, הצילומים שלכם כנראה יאלצו להיות בפנים, בלוקיישן סגור, אריכא ממש לא מתרגש מזה. הוא אומר שלא חסרים מקומות טובים ויפים לצילומים, החל מבתי מלון ועד לקניונים וחדרי מדרגות. לא תאמינו אילו תמונות אפשר להוציא ממקומות סגורים. 
אם אתם רוצים לתכנן מראש את הצילומים שלכם במקום סגור, אריכא יוכל להמליץ לכם על כמה בתי מלון שווים להתארגנות שגם מצטלמים נהדר. כל מה שצריך זה כמה חללים מעניינים, רקעים מיוחדים (וצלם מעולה) ויש לכם את זה.

לא רק בחורף

אריכא מספר שהוא מצלם אין-דורז לא רק בחורף. יש זוגות שמעדיפים לוותר על התענוג של שמש יולי-אוגוסט קופחת וזיעה מטפטפת, ובוחרים להצטלם במזגן גם בעונת הקיץ.
בשורה התחתונה, הוא אומר שמזג האוויר בקיץ קשוח בהרבה מאשר מזג האוויר בחורף, ולמעשה מהווה אתגר (שלא לומר סבל) לא קטן עבור הזוגות.

אחרי הכל - אנחנו בישראל

סיכמנו שהקיץ פה חם מאוד, ומה לגבי החורף? 
אריכא אומר שלמעשה הימים שלא ניתן לערוך בהם צילומי חוץ הם בודדים. גם אם יורד גשם, השמש יכולה פתאום לזרוח ואז אפשר לצאת ולהצטלם בחוץ (גם אם לא לשעות). זכיתם ברגע יבש ואפשר להצטלם בחוץ? יכול להיות שגם הרווחתם את השמיים הכי מדהימים שתוכלו לבקש כרקע לתמונות שלכם…

פסק הגשם, זרחה השמש ומה עכשיו?

אמנם כבר לא יורד גשם אבל הכל מלא בבוץ ושלוליות -  איך מתמודדים? 
אריכא ממליץ לזוגות החורף שלו להצטייד מראש בנעליים נוספות שישמשו את החתן והכלה בזמן הצילומים, במגבוני קליה להסרת כתמים ובשקית ניילון גדולה שניתן לפרוס על הקרקע ולעמוד עליה מבלי ללכלך את השמלה (אגב, תמיד אפשר להצטלם עם נעליים יפות, שהן לא בהכרח אלה שתנעלו באירוע). 



קחו גם מטריה או שתיים, רצוי צבעוניות או עם קטע, שיוכלו להצטלם יפה - אם יתחיל לטפטף לא תהיו חייבים לברוח פנימה ותוכלו להוציא כמה תמונות רומנטיות בגשם (מה שמתאפשר בסביבה אורבנית מרוצפת - שבילי עפר פחות יתאימו לצורך העניין).

שחררו קצת, ההנאה מובטחת

אריכא לא מאמין בתכנון מוקדם של צילומי החתונה. הוא מגיע לתעד אתכם ביום שלכם כפי שהוא. אם בחרתם בתאריך חורפי, תאלצו לקבל את זה שיכול להיות שלא יהיו לכם תמונות בפינה ירוקה וטבעית. יכול להיות גם מצב שרק חלק מהתמונות שלכם יהיו תמונות חוץ ויתכן, שכולן יהיו תמונות פנים. 
אריכא מדגיש - "הלוקיישן לא משנה. זו החתונה שלכם, והזמן שלכם לחוות אותה ולהתרגש - לא להיות עסוקים באיזו תמונה תעלה לאינסטגרם מתי". הצלם נמצא שם כדי לתעד ולחפש את הרגעים שאתם לא תרצו לשכוח, ואתם - התרכזו בלחגוג ולשמוח את האהבה שלכם עם הקרובים לכם.

"אצלי אנשים צוחקים, מחייכים, יש אנשים שמנים, רזים, יפים יותר ופחות. זה העולם האמיתי ויש מי שיודעים להעריך את זה."

כמה נקודות לסיכום

  • אם אתם מתחתנים בחורף, לא תוכלו להצטלם בחוץ בכל מחיר. 
  • אם אתם חייבים לתכנן מראש חשבו על מקום מקורה בקרבת האולם שהייתם שמחים להצטלם בו (יכול להיות שאפילו שווה להצטלם באולם, חשבו על זה).
  • התרכזו ביום שלכם, דאגו שיהיה לכם כיף ולא לכל השאר.
  • בחרו בצלם שאתם סומכים עליו - תפקידו לדאוג שהתמונות שלכם יצאו לא פחות ממדהימות.


רוצים לדעת עוד? כנסו והתרשמו בעצמכם מהתמונות, המידע וחוות הדעת שנכתבו על אריאל אריכא

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

24
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
אריאל אריכא | צלם
צילום וידאו וסטילס
אריאל אריכא | צלם
זה לא עוד פרסום על הנחה או מבצע
זה לא עוד פרסום על הנחה או מבצע
101.5K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת