מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

קסאנאדו | גן אירועים במרכז שאתם חייבים להכיר

לא מעט זוגות מחפשים גן אירועים במרכז, כזה שיהיה קרוב לצירים מרכזיים, שישלב גן פתוח ואולם מקורה, קולינריה עדכנית ועיצוב שיקי.  אם גם אתם חולמים על גן לחתונה מושלמת, כדאי לכם להכיר את קסאנאדו



גני אירועים | זמן קריאה: 3 דקות
2.4K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
קסאנאדו | גן אירועים במרכז שאתם חייבים להכיר
15
15
מהירות:
גן אירועים במרכזתמונה: קסאנאדו
בין אם האורחים שלכם מהצפון, מהדרום או מהמרכז, כולם יגיעו בקלות לחתונה שלכם אם המקום יהיה בקרבת צירים מרכזיים. קסאנאדו ממוקם באיזור פתח תקווה, בסמוך לכבישים 5 ו-6, ומאפשר לכם חתונה במרכז במקום יפיפה ומלא סטייל.

העיצוב

לחתונה בקסאנאדו תוכלו להזמין בין 200 ל-800 אורחים. מכיוון שהמקום מעוצב באופן מודולרי, ניתן לערוך בו אירועים למספרים שונים של מוזמנים בלי שיראה וירגיש ריק או עמוס מדי. המקום בנוי ככה שכל זוג יוכל לעצב אותו ולאפיין אותו על פי רצונותיו. המבנה גבוה וללא עמודים, עשוי זכוכית, בטון ומתכת. הקירות השקופים ומשקיפים אל הגן, מה שנותן את התחושה של גן אירועים בטבע גם כשנמצאים בתוך המבנה המקורה. את פנים המבנה ניתן להתאים לאופי הזוג ולעצב על פי טעמו ורצונותיו. המקום מקבל ומקדם בברכה אירועי קונספט, כמו חתונה בנושא הארי פוטר, בקונספט של  ויקינגים או דיסני כמו שנערכו בו לאחרונה.

גן אירועים במרכזתמונה: קסאנאדו
גן אירועים במרכזתמונה: קסאנאדו

הגן

יש לא מעט גני אירועים במרכז, אבל אין הרבה שמשתנים ומתעדכנים בכל עונה. בקסאנדו אוהבים לגוון ולשדרג, להיות כל הזמן עם היד על הדופק ולתת טאץ' טרנדי לעיצוב הגן - פעם מדשאה רחבה באמצע, פעם עיצוב אורבני עם שולחנות עץ, פעם גזיבו. אחרי הכל, אתם רוצים חתונה בגן אירועים פועם, רענן, כזה שכל הזמן נראה בשיא.

גן אירועים במרכזתמונה: קסאנאדו

 האוכל

גן אירועים מומלץ לא מסתפק בעיצוב מרשים ואווירה מיוחדת, אלא מתהדר בקולינריה ראויה לציון. השף של קסאנאדו, רומן בדני, אחראי על כל צלחת שיוצאת מהמטבח במקום. מדובר באוכל עם נשמה שנעשה עם המון אהבה למקצוע. גם בתחום האוכל לא מפסיקים לחדש ולעדכן עם טעמים מדוייקים, דגש על טריות חומרי הגלם וצילחות מרשים. 

כל זוג נפגש עם השף ויחד הם מרכיבים את תפריט לחתונה. במידה וזוג רוצה לכלול מנה שלא מוצעת בתפריט, ניתן להכין אותה במיוחד לחתונה שלהם.
כל זוג בוחר את צורת ההגשה הרצויה לו - בופה, הגשה לשולחן ולאחרונה נוספה גם אפשרות  לתפריט מסעדה עם טוויטס חדשני. חברה חדשה מסוגה בארץ מציעה שירות בו המלצרים מגיעים לשולחנות עם טאבלטים, מציגים לאורחים את כל המנות בתפריט המגוון של אותו הערב וכל אורח מזמין איזו מנה שרק ירצה (וכמה שירצה). ההזמנה מגיעה ישירות למטבח והמשמעות היא שכל מנה נעשית במקום על פי הזמנה. אין כמויות של אוכל שמוכנות מראש, אלא כל מנה נעשית ברגע שיש לה דורש. השיטה הזאת מאפשרת מבחר מאוד גדול של מנות וטריות של כל מנה ומנה. המנות לבסוף מוגשות לשולחן לאחר שקיבלו תשומת לב מהשף וצולחתו בקפידה. 
השירות הזה ניתן ללא עלות נוספת לכל זוג שמעוניין בו.

גן אירועים במרכזתמונה: קסאנאדו

השירות

כשאתם מחפשים גן אירועים לחתונה שלכם יש דבר אחד שעליו אסור לכם להתפשר, השירות. מעבר לעזרה שניתנת לזוגות בכל מה שקשור לגן ולאולם, בקסאנדו מסייעים לכם בהפקה של האירוע כולו. תוכלו לקבל המלצות על ספקים ועל דילים משתלמים וכמובן לקבל ליווי צמוד לאורך כל הדרך - מהסיור הראשון ועד שאחרון האורחים יעזוב את המקום בסוף הערב.

גן אירועים במרכזתמונה: קסאנאדו
מחפשים המלצות על גן אירועים? התחילו בקריאת חוות הדעת שנכתבו על קסאנאדו

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

30
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
קסאנאדו
אולמות אירועים
חתונות קיץ קסומות בקסאנאדו!
גן עדן של אולם וגן אירועים
גן עדן של אולם וגן אירועים
48.1K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת