מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

נעלי כלה נוחות הן מה שאת באמת צריכה ביום החתונה

אם את חולמת להרגיש קלילה, נינוחה וחסרת כאבים ביום החתונה - תפסיקי לחפש נעליים שהן רק יפות, ותתחילי לחפש נעלי כלה נוחות, וכמובן מושלמות. תאמיני או לא, יש כאלה! 

נעלי כלה | זמן קריאה: 4 דקות
4.4K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
נעלי כלה נוחות הן מה שאת באמת צריכה ביום החתונה
15
15
מהירות:
לא כדאי לך להמעיט בערכן של נעליים לחתונה. הן אמנם צריכות לשרת אותך במשך יום אחד )למרות שכדאי לך למצוא כאלה שתוכלי לנעול שוב(, אבל מדובר ביום אינטנסיבי בו תעמדי, תסתובבי, תרקדי ולא תשבי לרגע. המלצה שלנו, בחרי בנעליים נוחות לחתונה - את לא תצטערי. חוץ מהדרישה הזו (נוחות כמובן), השמיים הם הגבול בכל מה שקשור בבחירת נעליים. 

נעלי כלה - נעלי כלה נוחות הן מה שאת באמת צריכה ביום החתונהתמונה: B.unique

עקבים 

נושא הנוחות קשור קשר הדוק בגובה העקב. עקבים גבוהים מאוד אולי נראים יפה ומחמיאים לרוב הנשים, אבל הם לא מתאימים לכל אחת. בדקי שאת יכולה ללכת בנעלים בצורה נינוחה ושאת מסוגלת לעמוד על הרגליים במשך כמה דקות. ביום החתונה תמצאי את עצמך עומדת על הרגליים לא מעט. גם בצילומים וגם בחופה תצטרכי לעמוד במקום במשך דקות ארוכות.
בנוסף, בזמן הצילומים יכול להיות שתמצאי את עצמך הולכת על כל מני משטחים (דרכי עפר, חול, חצץ וכו'). שווה לחשוב גם על הלוקיישן שתרצי להצטלם בו כשאת הולכת לבחור נעליים (או לחילופין, לחשוב על האפשרות לנעול נעליים שטוחות בזמן הצילומים).

שטוחות וורודותשטוחות וורודות | תמונה: B.unique
נעלי כלה - נעלי כלה נוחות הן מה שאת באמת צריכה ביום החתונהתמונה: B.unique
גם אם את לא מאסטר בהליכה על עקבים, את לא צריכה לוותר על נעלי עקב. בחרי בנעליים בעלות עקב בינוני, רחב ויציב שיתן לך תמיכה מלאה. אם את מעדיפה ללכת על שטוח מטעמים אלו ואחרים (נוחות זה לא הכל, גם גובה משחק פה תפקיד), יש לך לא מעט אפשרויות. בעיקר בעונות האביב והקיץ הרשתות מוצפות בנעליים וסנדלים שטוחים בצבעים בהירים או עזים שיכולים ללכת נהדר עם שמלת כלה. 
גם את מחליטה ללכת על עקב גבוה, דאגי לעצמך לנעליים להחלפה שיהיו שטוחות או בעלות עקב נמוך. 

נעלי כלה במרכזעקב נמוך ורחב | תמונה: B.unique
נעלי כלה בצפוןורדרדות ועדינות. שלמות! | תמונה: B.unique
נעלי כלה נוחות וזולותסנדלים שטוחים לרחבה | תמונה: B.unique
מילה אחרונה על עקבים: גם אם את יודעת לרוץ על עקבים של 15 סנטימטר, דשא ודק הם אויבייך. כשאת בוחרת נעליים קחי בחשבון את השטח במקום החתונה והתכונני בהתאם. אם את לא רוצה להיות תקועה עמוק בין חריצי הדק או שתולה בתוך הדשא כמו פרח חסר אונים, בחרי בעקבים רחבים, פלטפורמה או דאגי למגני עקבים איכותיים.

נעליים לבנותצהוב לנועזות, עקב בינוני ורחב לנינוחות | תמונה: B.unique

מבנה הנעל

מה שעוד ישפיע על הנוחות של הנעליים הן רצועות או מבנה שלם שמכסה את העקב ומחזיק את הרגל במקום. או במילים אחרות, חשוב לדאוג שהנעליים יושבות טוב על הרגליים, שיש משהו שגורם להן להחזיק ולא לזוז. נעליים בסגנון כפכפים שפתוחים מאחורה לא יתאימו למאורע (אלא אם כן מדובר כפכפי אצבע פשוטים שפחות סביר שתבחרי לשלב הצילומים והחופה).
שימי לב שהנעליים רחבות מספיק באיזור האצבעות ושאת מסוגלת למתוח אותן. נעליים צרות מדי יגרמו לזרת שלך לבעור ולסבלנות שלך לפקוע מהר משאת חושבת.

נעליים לכלהקלאסיות מוזהבות | תמונה: B.unique

נוחות = איכות

אין מה לעשות, נוחות מגיעה רק עם איכות. שימי לב שהנעל תפורה כמו שצריך, עשויה מחומרים איכותיים ועמידים. בניגוד למה שהיה בעבר, איכות ונוחות לא בהכרח מגיעות בצורה של נעליים יקרות. תוכלי למצוא נעלי כלה נוחות וזולות במגוון חנויות. 

נעל כלהקלאסיקה בלבן - שלמות 2! | תמונה: B.unique

איפה קונים?

אם בעבר ההיצע היה מוגבל יותר, היום יש לך אפשרות למצוא חנויות נעלי כלה בצפון, נעלי כלה במכרז, ובעצם בכל איזור בארץ.
את יכולה לקנות נעליים לכלה גם בחנויות שהן לא ייעודיות לנעלי כלה, אבל פשוט מוכרות נעליים לבנות (או ורודות, בצבע מטאלי או כל צבע אחר שמתאים לך).  לאחרונה הרבה חנויות ומותגי נעליים התחילו לייצר ולשווק קולקציות ייעודיות לכלות לצד הדגמים הרגילים.
וכמובן, שאת ממש לא חייבת לצאת מהבית בשביל זה. המון חנויות מוכרות אונליין ועושות משלוחים נוחים, ומאפשרים לך כמובן להחזיר אחרי שמדדת אם היא לא מתאימה או נוחה. 
הדגש הוא למדוד! (כבר אמרנו שאנחנו כאן בשביל הנוחות 😉)

נעלי ערב נשיםנעליים כסופות עם עקב נמוך | תמונה: B.unique



בואי לקבל עוד השראה >>> סנדלי כלה | כתבת השראה

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

27
0
הצעות נוספות לקריאה
חתונה בקטנה
logo
כלה קלה
שמלות כלה
שמלות כלה במחיר שפוי
שמלת כלה במחיר 2500-3800 ₪
שמלת כלה במחיר 2500-3800 ₪
21.2K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת