מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

כל מה שצריך לדעת על מקומות קטנים לחתונה

יכול להיות שלשניכם יש משפחה קטנה וקומץ קטן של חברים, ואולי בכלל החלטתם שאתם מעדיפים לחלוק את היום החשוב בחייכם רק עם האנשים שבאמת קרובים לכם. בכל מקרה, אתם צריכים למצוא מקום לערוך בו חתונה קטנה ומצומצמת, מקום שלא יהיה "גדול עליכם" וידגיש דווקא את היופי שבמיעוט המשתתפים. יש בארץ אינספור מקומות קטנים לחתונה שיכולים להציע לכם אירוע קטן ומקסים.


מקומות לאירועים קטנים | זמן קריאה: 3 דקות
3.5K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כל מה שצריך לדעת על מקומות קטנים לחתונה
15
15
מהירות:



מקום שעורך חתונות קטנות יכול להיות מקום שמכיל 50-100 איש ויכול להיות מקום שיכול לערוך חתונה ל - 250 אורחים. ישנו מגוון גדול של מקומות שמגדירים את עצמם כמקום לחתונות קטנות, רובם יתאפיינו בחלל ושטח קטנים יחסית לעריכת האירוע באווירה אינטימית. רבים מהם יגדירו את עצמם כאולמות או גני בוטיק ויציעו יחס אישי לזוג ולאורחים.

אירועים קטנים במקום גדול

ואם ראיתם מקום שממש מצא חן בעינכם והוא מיועד ל400 ו - 500 איש, ולכם יש רק 200 מוזמנים? חייבים לוותר ולבחור במקום קטן? לא בהכרח. 
בעזרת עיצוב נכון, הכולל תאורה, קישוט וסידור חפצי נוי שונים, ניתן להגדיר חלק מהחלל ובו לערוך את החתונה. במקרה כזה צריך לשים לב לפרטים הקטנים ולהיות כל הזמן עם היד על הדופק, על מנת שלא ייווצר מצב בו נראה שלא הגיעו מספיק אורחים לחתונה. למי שהתקציב שלו דוחק או שפשוט לא מעוניין ביועצי עיצוב צמודים, עדיף לבחור מראש במקום קטן לאירועים קטנים.

שימו לב לפרטים הקטניםשימו לב לפרטים הקטנים | תמונה: קנטה- KANTA


חתונה גדולה רק בקטן  

ההבדל המרכזי בין חתונות קטנות לגדולות, הוא מספר המשתתפים ולכן כדאי למצוא מקום לאירוע קטן, שיעטוף את האורחים ולא יצור תחושה של ריק. אם המקום יהיה גדול מדי, זה מיד יורגש והמקום יראה ריק. מעבר ליצירת האווירה הנכונה, תכנון חתונה קטנה לא יהיה שונה בהרבה מחתונה גדולה. עדיין צריך לבחור שמלה, צלם ודי ג'יי, לשלוח הזמנות ולבחור את העיצוב המתאים לשולחנות. יהיו גם כמה דברים שונים כמו- פחות אישורי הגעה שיש להתמודד איתם ופחות אורחים לסדר בסידורי ההושבה.


מה צריך לבדוק כשבוחרים מקום לחתונה קטנה?

חתונה קטנה לרוב תהיה אינטימית יותר, בה רוב המשתתפים מכירים זה את זה. כדאי לנצל את הנתון הזה ולבחור במקום שמאפשר למשל: הושבה של כמה שיותר אורחים יחד, או רחבת ריקודים קטנה יחסית, בה האורחים ירקדו קרוב זה לזה. דבר נוסף שכדאי לשים לב אליו בבחירת המקום הוא היחס של הצוות במקום. זה אמנם נכון לגבי תכנון של כל חתונה, אך בפרט בתכנון של חתונה קטנה. חתונה קטנה לרוב תהיה אינטימית ובעלת אווירה משפחתית. על הצוות במקום להיות קשוב עוד יותר לצורכי הזוג והמשפחה, על מנת שלא לפגוע באותה אווירה.

אולם או גן

האם רק אולמות אירועים יתאימו לעריכת חתונה קטנה? לא בהכרח. ישנם מקומות רבים שיש בהם גם אולם לחתונה קטנה וגם גן. דווקא הגן לא חייב להיות מאוד קטן ביחס לכמות האורחים. על ידי ריהוט ועיצוב ניתן להגדיר חלק קטן בגן בו יערכו הטקס או קבלת הפנים (או שניהם) ובשאר הגן יוכלו האורחים לטייל. המרחב הזה לאו דווקא יצור תחושה של חוסר כמו בחלל גדול מדי.


קטן קטן שיש בו המון

כדי שהאירוע שלכם יהיה מיוחד הוא לא חייב להיות גדול, עם מאות אנשים. יותר ויותר זוגות בוחרים היום לחגוג את היום המאושר בחייהם דווקא בצורה אינטימית. מה יותר שמח מלחגוג עם האנשים האהובים ביותר? בארץ יש מגוון גדול של מקומות שמיועדים בדיוק לחתונה כזאת. מה שנשאר לכם, זה רק לבחור את המקום שמתאים לכם.

בואו לקרוא חוות דעת על מקומות קטנים לחתונה
 

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

14
3
הצעות נוספות לקריאה
logo
כרמלה - אירועים בקיבוץ יגור
אולמות וגני אירועים
חתונה מושלמת במחיר מיוחד
"היה לנו ברור שנתחתן בכרמלה!"
241.8K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת