מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

הן תמיד נכונות, תמיד קלאסיות ואי אפשר לטעות איתן: תסרוקות כלה אסופות

אסוף בתיחכום או ברישול, שזור לצמה או מהודק לראש, תסרוקות חתונה אסופות הן תמיד אלגנטיות ואציליות. בין אם את כבר יודעת איך יראה עיצוב השיער שלך בחתונה ובין אם לא, אנחנו ממליצים לך לבחון את היתרונות שבתסרוקות כלה אסופות, כי יש המון. אספנו במיוחד בשבילך את הסגנונות המובילים.

תסרוקות כלה ועיצוב שיער | זמן קריאה: 3 דקות
5.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
הן תמיד נכונות, תמיד קלאסיות ואי אפשר לטעות איתן: תסרוקות כלה אסופות
15
15
מהירות:

הדוק ומוקפד


הקונוטציה הראשונה שעולה כשחושבים על תסרוקות כלה אסופות היא תסרוקת הדוקה, מוקפדת ומורמת. תסרוקת כזאת תשווה לך מראה אלגנטי של נסיכה, או לפחות של בת אצולה. זאת תסרוקת שתתאים בעיקר למי שרוצה להדגיש את תווי הפנים, להאריך ולהגביה את המראה (כולן בעצם, לא?). תסרוקת מוקפדת היא הקלאסית והנצחית מבין תסרוקות הכלה האסופות והיא תמיד נכונה. 


תסרוקות כלה אסופותהדוק ומוקפד | תמונה: שני שוסטר תסרוקות כלה-ערב
תסרוקת כלה קלאסיתמראה אצילי | תמונה: שני שוסטר תסרוקות כלה-ערב

משולב ומקושט בצמות


בתסרוקת המוקפדת שלך תוכלי לשלב צמות עדינות או עבות ואף לכרוך את הצמה סביב הראש. בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר צמות בעיצוב שיער בכלל ובתסרוקות לכלה בפרט. הצמות לא בלעדיות לסגנון המוקפד וההדוק, והן משולבות כמעט בכל סגנון אסוף. הן יכולות להשתלב בתסרוקת ולתת לך מראה רומנטי, או כפרי ולפעמים בסטיילינג המתאים, הן יעניקו לך מראה אורבני מלא גלאם. גם צמה משוחררת שמשתפלת במורד הגב לגמרי יכולה לעשות את העבודה.


תסרוקת צמה לכלהצמה ארוכה משתפלת | תמונה: שרון מימון - איפור ועיצוב שיער לכלות
שילוב צמה בתסרוקתשילוב צמה בעיצוב שיער | תמונה: יפעת נבו - תסרוקות, סטיילינג ואיפו

קישוטי תכשיטים ופרחים 


חוץ מצמות, יש קישוטים נוספים שיכולים להשתלב בתסרוקת אסופה. פרחים ותכשיטים ישדרגו את המראה ויוסיפו נשיות וסטייל למראה. פרחים מעניקים מראה כפרי, עדין ורומנטי ותכשיטים מעניקים מימד של יוקרה, זוהר ואלגנטיות. לרוב, תסרוקות כלה אסופות המשלבות קישוטים הן דווקא תסרוקות משוחררות או מרושלות, אבל לא תמיד. גם תסרוקת הדוקה יכולה להנות מתוספת של קישוט כזה או אחר.


תכשיטי שיערשילוב תכשיטים למראה זוהר | תמונה: תמר הלאלי - איפור ושיער
פרחים בתסרוקת כלהמראה רומנטי | תמונה: טלי עמרם - איפור ושיער

מרושל ונינוח


בשנים האחרונות, המראה המרושל הוא המוביל בקטגורית עיצוב השיער האסוף. אנחנו רואים אותו גם ביום יום שלנו, אז למה לא בחתונה?... תסרוקות רפויות ומשוחררות מעניקות מראה טבעי, לא מתאמץ ומלא מלא חן. זהו מראה שמתאים בעיקר לכלות שרוצות להראות טבעיות יחסית ולהרגיש נוח. זה מראה שמתאים כמעט לכל אחת ואנחנו מאוד מאוד מקווים שהוא ישאר איתנו לעוד שנים רבות.


סגנון מרושל ונינוחמראה מראה נינוח | תמונה: רותם רז שניידר מאפרת ומסרקת

מקורי ומגניב


הנועזות שבינינו יכולות לבחור בתסרוקת אסופה לא מאוד נפוצה בעולם עיצוב השיער לחתונה, הקוקו. שיער אסוף לקוקו משדר קלילות ונינוחות, ומצד שני יש בו משהו מאוד מרשים ואלגנטי. קוקו מתאים לרוב יתאים למי שבוחרת בשמלה במראה נקי ואפילו מינימלסטי.


קוקו בתסרוקת לכלהקוקו למראה מרשים ואלגנטי | תמונה: סטודיו לאיפור ושיער - נילי כהן

מודולרי


עיצוב שיער אסוף לכלה טומן בחובו אפשרויות רבות. תוכלי לשלב בין שניים, שלושה מהאלמנטים השונים שהוזכרו כאן, או לבחור רק אחד. כמובן שלא צריך להעמיס ולהגזים- אבל כמו שאפשר לראות בתמונות, השילובים השונים יכולים להוסיף ולהחמיא. 

תסרוקת כלה טרנדיתשילוב של סגנון מרושל, צמה ופרחים | תמונה: רותם רז שניידר מאפרת ומסרקת

פרקטי


מעבר להיותן קלאסיות, יפות ושיקיות, תסרוקות כלה אסופות הן בסופו של דבר הכי נוחות. השיער לא מפריע, לא מסתיר את הפנים ו"מחזיק" עד סוף הערב. אל תדאגי, מעצבי השיער יציידו את ראשך בשפע של סיכות וכמות נכבדת של ספריי לייצוב, ככה שתוכלי לרקוד ולהתנועע בלי שתצטרכי לדאוג שתהרס לך התסרוקת. 



הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

23
2
הצעות נוספות לקריאה
logo
מריה ליסר | מאפרת ומסרקת כלות
איפור כלות
מחיר מיוחד ל-10 הכלות הראשונות
איפור ועיצוב שיער כולל ליווי ב-4,000 ₪
איפור ועיצוב שיער כולל ליווי ב-4,000 ₪
31.4K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת