מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

בעלי מקצוע ונותני שירותים: ההחלטה המושכלת שלכם

זוכרים את התקופה ששוק העבודה היה מלא בבעלי מקצוע מחוספסים, גברים אמיתיים שעבדו עם הידיים? כולם היו יוצאים לעבודה בחמש בבוקר וחוזרים מלוכלכים ומפוייחים , עייפים אך מלאי תחושת סיפוק. זוכרים שהייתה רק חנות מוצרי חשמל אחת שמכרה רק סוני? שהיה רק רופא שיניים אחד או שניים בכל העיר ובדרך כלל הם היו קרובי משפחה? ובכן, היום העולם קצת השתנה.

בעלי מקצוע אחר | זמן קריאה: 2 דקות
537

הפכנו מאינסטלטורים, צבעים, מוסכניקים ושיפוצניקים לאנשי מכירות , מהנדסים ואנשי היי טק טיפה מפונקים. השינוי הזה הביא לעוד תופעה;  שוק העבודה היום הפך תובעני וארוך שעות.
חלקנו לוקחים את הלפטופ וממשיכים לעבוד מהבית. מחוברים תמיד, מהירי תגובה. נטשנו את העבודה המלוכלכת לטובת משרד ממוזג וצבעוני עם פינת קפה שמציעה סנדווצ'ונים קטנים וטריים כל בוקר. עכשיו, כשיש סתימה באמבטיה או צריך לצבוע קיר,  אין לנו זמן או מושג איך עושים זאת. כשצריך ללכת לרופא שיניים, הכי קרוב הפך להכי טוב או "הרופא שטיפל באבא שלי, בואי נלך אליו".
בעלי המקצועות הפיזיים במקרה הזה, הרבה פעמים ינצלו את התחרות המועטה בשוק והעובדה שאין לנו "שמן של מוסך" מה הם עושים שם מתחת למכסה המנוע. החנויות והיבואנים השונים יוצרים יותר מדי ברירות ורמות שירות ואחריות שנועדו לבלבל אותנו, ואנו מצידנו, מסתובבים עם תחושת אי ודאות ובטוחים שתמיד עובדים עלינו.
אין צורך להתבלבל
אין צורך להתבלבל. לנו יש את התשובה
למזלנו, בעל הדעה הוא בעל המאה והעולם מעולם לא היה שייך לחנונים כמו היום. הדור שלנו השכיל לרתום את כוחו של האינטנרט לטובתו ולטובת הדורות הבאים. השכלנו לתת במה לרשתות החברתיות ואתרי ההשוואה באינטנרנט שאנו כל כך אוהבים. יש הרבה דברים פחות טובים שהאינטרנט עושה לנו, אבל הדבר הגדול, הטוב והחשוב ביותר הוא שהאינטרנט הפך אותנו לקרובים ומחוברים יותר. הפך אותנו ל"דור הדעת" - דור שיודע הכל, כי הוא באמת יודע הכל.
היום, במרחק 3 הקלקות על המקלדת (גוגל כבר ישלים את הפער) אנו יכולים להיחשף לעשרות ומאות אלפי חוות דעת אמיתיות על כל מוצר, שירות או בעל מקצוע בעולם. האינטנרט נותן לנו את היכולת לעשות סקר שוק על פני שנים של חוויות לקוח טובות יותר וטובות פחות. לבצע דירוג וסטטיסטיקות בלי לזכור את ה"חילוק ארוך" שלמדנו בבית הספר והכל כמו שאומרים, "במרחק נגיעה". רק שהיום זה המושג מקבל תוקף פיזי לגמרי.
הכוח המקצועי של אז, נשען על העברת ידע מדור לדור.  סבא היה מוסכניק שאבא עבד איתו והנכד כבר למד מכונאות בתיכון. עד לפני מספר שנים הדור שלנו הרגיש טיפה חסר ידע מול בעלי המקצוע, אבל היום הכל נמצא אצלנו בסמארטפון. הרי הוא חכם, לא?
אז אל לנו לחשוש, קחו כמה דקות, לפעמים טיפה יותר ותנו לרשת לעשות בשבילכם את העבודה. רק תבקשו וכל מה שתרצו יהיה פרוס בפניכם. והכי חשוב, אל תשברו את המסורת. ידע זה כוח והוא יעזור לכם בהחלטה, לכן חשוב שגם אתם תשאירו את חוות דעת אמיתית וכנה, ככלי שישמש את הדורות והגולשים הבאים.

אז כמו שנחמיה שטרלסר אומר: "שלא יעבדו עליכם".
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

30
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
שרונית
גני אירועים
שרונית
כמה טבעי ככה איכותי, שרונית אירועים בטבע
כמה טבעי ככה איכותי, שרונית אירועים בטבע
6.8K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת
הקישור
הועתק