star share
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר
לחצו להוספת נותן השירות לניהול החתונה והתקציב.
הוספנו את נותן השירות למארגן החתונה שלכם.
לחיצה על כפתור תוביל ל-WedPlanner
סגרתם? סגרנו!
mapmarker
חורשת האורנים, בני ציון, ישראל
דרוג הגולשים - מחושב לפי ביקורות וחוות דעת של זוגות מתחתנים
rank
הדירוג נקבע על ידי אלגוריתם ייחודי המחשב מספר רב של נתונים ביניהם: מספר חוות הדעת, הרלוונטיות שלהן, עומק התוכן המופיע (למשל: הכותב ציין תאריך, מחיר, טיפ לזוגות הבאים, הוסיף תמונה וכתב על ספקים נוספים). חשוב לציין שהדירוג אינו ממוצע פשוט.
100 / 95
טוב מאוד
לפי 12 מדרגים

אודות הבית בשרון | בני ציון

הבית בשרון הוא הלוקיישן המושלם לאלה מכן שמחפשות חוויה כפרית עם טאצ'ים אורבניים, בסטייל בלתי מתפשר. תמצאו שם מצד אחד תפאורה טבעית של פרדסים, עצים גבוהי צמרת ומדשאות ירוקות קסומות. מן הצד השני תגלו גלריה אורבנית מלאת שיק, שמהווה בד קנבס עליו ניתן לשרטט בכל פעם את העיצוב הכי מדויק שיש, בקיץ ובחורף. כל אלה יוצרים חוויה חד פעמית, כזו שכל כלה חולמת עליה.

הבית בשרון הוא שילוב ייחודי בין מדשאות ירוקות, מטעי אבוקדו חורשה טבעית ובעיקר אווירה כפרית ואינטימית.
אנחנו יודעים לקיים אירועים תחת כיפת השמיים, קבלת פנים, הושבה, הרצאות וטקסים כאשר חלל הבוטיק שלנו נבנה לתת מענה לכל אלו שמחפשים חלל בוטיקי המעוצב כבית גלריה בסגנון מודרני אורבני חדשני.

אז למה לקיים אירוע אצלנו?

אירוע בטבע במרכז – מושב, כפר, מדשאות, מטעי אבוקדו שדות, חניה מסודרת – לכל האורחים שיהיה נוח וקל להגיע.
חלל פנימי מעוצב – ריקודים, הרצאות, ארוחת שף, הושבה.
עיצוב – אורבני, טבעי, כפרי ואלגנטי חיבור בין הגינות השונות לחלל הפנימי.
רעיונות – תוכן, קריאייטיב, מיתוג ועיצוב על ידי מעצבות מוכשרות שישמחו ליצור את השפה הייחודית עבור האירוע שלכם.
האנשים שמאחור – חברות הבר, קייטרינג אנשי ההקמה ומנהלי האירוע שדואגים שהכל יתפקד כמו שעון.

למה לקיים אירוע ביום בבית בשרון?

במהלך שעות היום החיבור לטבע חזק יותר. הטבע הופך להיות מרכז האירוע כאשר תוכלו לקיים קבלות פנים טקסים והושבה על מדשאות מוקפות בעצים. מכל פינה שתביטו בה תוכלו להתנתק מהשגרה ולחוות אירוע בצורה יותר כפרית. בניגוד לעוד מקום בטבע או בניגוד לגן אירועים יש תחושה קסומה של אירע שנוצר בדיוק לצרכים שלכם. כל הציוד מותאם בצורה אישית לרוצות שלכם ולכן אין אצלנו אירוע שדומה לאירוע אחר.

למה לקיים אירוע ערב?

בשעות הערב הבית שלנו מתחבר עם הטבע עד לשלב שהוא קובע את הטון. משחקי תאורה נכונים מעניקים מצד אחד מראה מושלם לצמחיה ולעצים ומצד שני הבית הופך להיות דומיננטי בחיבור בין כל האזורים השונים במתחם. אירוע ערב אצלנו יכולים להתחיל מהשעה 18:00 ובכך תוכלו ליצור סיפור שמחלוק למספר חלקים ושלבים.
 עוד
עונות הפעילות
כל השנה
שרותים נוספים
מנהל אירוע, דייל/ת, שירותי בר, נקיון לאורך כל האירוע, סידורי ישיבה, עמדת אפטר פארטי, סדרני חניה, גנרטור
מספר אורחים מינימלי
טוב
טוב מאוד
מצוין
rank rank rank rank rank

12 ביקורות וחוות דעת על הבית בשרון | בני ציון.

סידור לפי   דירוג       תאריך
whatsapp envelope facebook

Roei
המשתמש זמין לצ'אט

תמורה למחיר
יום החתונה שלנו ב״הבית בשרון״ היה קסום. הודות בחלקו הגדול למקום היפה ולכישורים היוצאים דופן של מפיק החתונה לירון ומנהל האירוע אלמוג.
המקום עצמו הוא גן עדן עלי אדמות. המרחבים היר
...וקים העשירים שלו, הדשא המטופח והפרחים הצבעוניים יצרו אווירה רומנטית ושקטה. פינות הגן היו מושלמות לטקס ולקבלת הפנים שלנו, וסיפקו מרחבים אינטימיים ונופים מרהיבים. האור בשעות היום הדגיש את היופי הטבעי של הגן.
אבל מה שבאמת הפך את החוויה שלנו לבלתי נשכחת היה עבודתו של מפיק החתונה. מהפגישה הראשונה, התשוקה והמסירות של לירון ליצירת יום חתונה מושלם. הוא הקשיב בקשב רב לרעיונות ולחלומות שלנו, ואז הפך אותם למציאות עם יצירתיות ותשומת לב לפרטים. כישורי הארגון שלו היו מושלמים, ודאג לכך שכל היבט של היום יתנהל בצורה חלקה.
התיאום עם הספקים היה חלק. מקייטרינג ועד לדייג׳י, כל שירות היה מהשורה הראשונה והשתלב באופן מושלם ביום. הוא הבין היטב את הסגנון וההעדפות שלנו, שהושקפו בכל בחירה, ונתן מענה לכל בקשה שלנו בצורה מיטבית.
בנוסף, מנהל האירועים שיחק תפקיד מרכזי בהפיכת יום החתונה שלנו לחוויה יוצאת דופן. המומחיות שלו בלטה בכל אספקט של האירוע. היה לו יכולת יוצאת דופן לנהל את מגוון הפרטים, ודאג שהכל, ממערכי הישיבה ועד לתזמון כל חלק בטקס, יתבצע בצורה מושלמת. כישורי התקשורת שלו היו מרשימים, ושמרו עלינו מעורבים ורגועים לאורך כל האירוע עצמו. תרומתו של מנהל האירועים הייתה בלתי נתפסת, ואנחנו מאוד מודים על מסירותו וכישוריו בהפיכת החתונה שלנו להצלחה מסחררת.
בנוסף, הנוכחות הרגועה והמעודדת הייתה מתנה משמיים במהלך התכנון של החתונה וביום החתונה. הם היו זמינים תמיד לענות, לעזור ולייעץ. אנחנו לא יכולים להיות שמחים יותר על הבחירה שלנו במקום. מודים מאוד, ורד ורועי.
תאריך קבלת השירות: 22/09/2023
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.

Sharon

תמורה למחיר
הגענו לראות את המקום ומיד אהבנו. מקום מומלץ מאוד לחתונות קטנות- בינונית, תחושה של טבע עם עיצוב קלאסי ועדין. קיבלנו יחס נהדר מלירון מנהל המקום שליווה אותנו גם בשלב ההכנות ותפעל את ה...אירוע בצורה מדהימה.
תאריך קבלת השירות: 11/06/2021
אהבתי: עיצוב המקום, המיקום, הגמישות לקיים אירוע בשישי בערב, היחס של מנהל המקום!!

negringil

תמורה למחיר
הגענו ל"בית בשרון" בתקופה שבה עוד היו הגבלות מחמירות בשל מצב הקורונה. מהרגע הראשון שפגשנו את לירון הבנו שהגענו למקום הנכון - לירון בחור מקסים וסופר מקצועי. הוא היה קשוב לכל בקשותינ...ו, בכל שעה, עמד בקשר עם הספקים השונים ודאג שכל מה שנרצה יקרה. המקום עצמו יפה ואינטימי, ומאפשר לתכנן ולעצב אירוע לפי הטעם האישי של כל אחד. בסופו של דבר, לשמחתנו האירוע התרחש כאשר כבר לא היו עוד הגבלות, ויחד עם לירון התאמנו את האירוע למצב החדש, והיה לנו פשוט ערב מרגש ומושלם!

danielle

תמורה למחיר
הגענו לבית בשרון יחד עם מפיקה משלנו (אוריום המלכה) ופגשנו את לירון המקסים. מיד כשנכנסנו בשער המקום ידענו - ציוצי הציפורים, הצמחייה והעצים והמבנה היפייפה של בית העם כבשו אותנו. בהמש...ך רק יותר יותר שמחנו על שבחרנו במקום שמחזיק ריהוט ועיצוב מהמם, ונותן שירות מלא של אנשי צוות, התחושה הייתה חתונה ייחודית ומשלנו, לא כמו בשום מקום אחר. אמנם החתונה בבית בשרון תהיה קצת יותר יקרה מחתונה באולם סטנדרטי, אבל אם מתכננים נכון בעזרת לירון, ההפרש הוא ממש בקטנה.
תאריך קבלת השירות: 07/05/2021
עיצוב אירועים

Lee

תמורה למחיר
קיבלנו המלצה מחברה ומהרגע שראינו את המקום התאהבנו וידענו ששם נרצה להתחתן. הבית בשרון הרימו לנו הפקה לאירוע ברמה הכי גבוה שיש שאנשים לא הפסיקו להחמיא ולדבר עליו. מהקבלת פנים, לטקס, ...לאוכל והריקודים הכל עבד מדהים ולפי הזמנים. הצוות היה מקצועי לאורך הדרך ובמיוחד ביום האירוע - הם היו זמינים לכל דבר הכי קטן ונתנו לנו שקט וביטחון. היה אירוע באווירה פסטורלית טבעית ומיוחדת.
תאריך קבלת השירות: 06/05/2021
אהבתי: לירון המפיק שלנו נתן לנו ביטחון שאנחנו בידיים טובות. ליווה אותנו מהפגישה הראשונה ועד ליום האירוע. ידענו שהוא מבין את הראש שלנו, בן אדם שמקשיב, ישר, אמין ונעים והיה פשוט תענוג לעבור יחד איתו את תהליך בחירת המקום ועד הפקת החתונה והאירוע עצמו.
הטיפ שלי: צריך להבין שהבית בשרון הוא לא אולם אירועים זו חתונת שטח לכל דבר- תחליטו על תקציב מסוים ומשם תתחילו לגזור. כי אפשר לעשות שם מה שרוצים ואז זה לא נגמר

Shirli

תמורה למחיר
לירון היקר, אנחנו בדיוק יורדים מהרקיע השביעי...🌟 וזה הרגע להודות לך על אירוע מושלם מכל הבחינות. חלמנו ביחד איתך וביום חתונתינו חיינו את החלום. אמנם הכל עבר כל כך מהר, ממש שנייה, אב...ל התענגנו על כל רגע. תודה לך על ארגון אירוע מדהים במקצועיות, נחישות, חוש הומור, ירידה לפרטים ועזרה בכל שעה בימימה. היית המצפן בתוך ים סוער של קורונה ובאמת עד הרגע האחרון לא היה לנו ברור איך האירוע שלנו יראה. כשהגענו לבית בשרון הלב שלנו התמלא באושר וידענו שההחלטה שלנו הייתה נכונה. בחרנו בבית בשרון כי רצינו אירוע אינטימי, רצינו ללכת על מקום שיש לו אמא ואבא. ומצאנו. ושמחנו בגדול. תודה לך לירון היקר על שהפכת את היום הזה למאושר ביותר בחיינו.
אהבתי: הכל! אירוע חלומי!

Gal

תמורה למחיר
הגענו אל הבית בשרון לאחר דחיות תאריכים בשל המצב, ובעקבות חתונות מהממות של זוגות חברים שלנו, ברגע שהגענו לשם- הבנו ששם נתחתן! עשינו חתונה אינטימית ומהממת, לירון היה קשוב לאורך כל הד...רך והיה מקסים, לקראת התאריך נראה שיהיה מזג אוויר סוער ביום החתונה- ולכן המליץ לנו להשכיר אוהל (שהרי אי אפשר לקיים חתונות במקום סגור) ודאג שיעמידו הכל אפילו יום לפני האירוע! ההחלטה התקבלה כנכונה- היה מבול מטורף לפני החופה, והאורחים נשארו יבשים. המשפחה והחברים לא הפסיקו לשבח את המקום
תאריך קבלת השירות: 23/12/2020
אהבתי: את האווירה, את האכפתיות של לירון, הרצינות שלו והדאגה המטורפת לכל הזוגות שלו שיהיה הכי טוב

Adi
כתבתי עוד 6 חוות דעת

תמורה למחיר
הגענו לבית בשרון וללירון פחות משבוע לפני החתונה. לירון והצוות באו לקראתנו עם כל מה שרצינו, זרמו עם כל הבקשות שלנו והמקום היה פשוט מהמם!!! אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על כמה שהמקום... היה יפה והאווירה הייתה ממש קסומה

Shani

תמורה למחיר
אל הבית בשרון ובעיקר ללירון הגענו ממש במקרה. שהגענו התחושה הייתה כמו בית, לגמרי. המקום הוא כמו קנבס ענק שלירון והצוות דואגים לצייר עליו ולהפוך את השטח והחלל לכל מה שחולמים ורוצים! ...הגענו לערב החתונה ופשוט ידענו שבאנו להנות, בדיוק כמו שלירון אומר. לירון הבעלים ומתן מנהל האירוע דאגו לדבר עם הספקים מראש, פתרו בעיות שצצו בלי שידענו בכלל ובאמת פשוט הגשימו לנו חלומות. המחמאות על המקום, העיצוב, השירות והאווירה לא מפסיקות להגיע וזה פלוס ענק לחתונה מצומצמת ומרגשת. אם היינו צריכים לעשות הכל מחדש, לא חושבים פעמיים ורצים לסגור עם לירון ☺️
תאריך קבלת השירות: 08/12/2020
אהבתי: בגדול, את לירון! הפך חתונה קטנה לדבר הכי קסום שיש! בזכותו יצאנו עם חוויות קסומות וטעם של עוד

almaifrach

תמורה למחיר
הגענו אל לירון אחרי שהבנו שהחתונה שלנו הולכת להתבטל (בגלל הסגר) ורצינו להקדים, שחיפשנו מקומות והגענו אל לירון, כבר בפגישה הראשונה ידענו שיש על מי לסמוך, בן אדם מדהים, שמבין את התס...כול שלנו ואת המצב שנקלענו אליו. אני חייבת להגיד שלא יכלתי לבקש משהו אחר לירון תיכנן לנו חתונה ב3 ימים! דאג לפרט הכי קטן הקשיב לנו, היה זמין לכל דבר שהיינו צריכים, נתן לנו להיות בראש שקט, החתונה עצמה הייתה כל כך מדהימה המקום היה חלומי, לירון והצוות היו מדהימים!! דאגו להכל! לפרטים הכי קטנים הרגשנו שהם עושים את זה מאהבה ולא משום דבר אחר. ממליצה בחום!!!!!

Eden

תמורה למחיר
אל לירון הגענו אחרי שכבר היינו מיואשים בתקופת הקורונה כ4 ימים לפני החתונה. לירון היה סבלני, קשוב ומקצועי. ידענו שלא צריך לדאוג ישר, לירון דאג לכל עד הפרט הכי קטן. רואים את הניסיון ...המקצועי שלו ובכללי פשוט בן אדם מדהים! למרות ההכרות הקצרה הבנו שאנחנו יכולים להגיע רגועים לחתונה ויש מי שידאג שהכל יתקתק. כל האורחים כלכך התלהבו ממנו וראו כמה שהוא משקיע ודואג ברמה שיהיה לנו יין לבן קר לחופה! בקיצור מומלץ מכל הלב ❤️
אהבתי: את המקצועיות, הרוגע שהוא משרה עלינו והירידה לפרטים הקטנים!

Almog

תמורה למחיר
נפגשנו עם לירון וכבר בפגישה הראשונה קיבלנו רושם טוב ממנו. ישר מבינים שלירון בן אדם מקצועי ויצירתי. לירון והצוות שלו הפיקו לנו את החתונה הכי טובה שהיתה יכולה להיות. התחתנו בבית הע...ם במושב בני ציון בתקופת הקורונה וקצת הורדנו ציפיות מאיך המקום בו נתחתן יראה. ולהפתעתנו לירון והצוות הכינו את המקום ליותר יפה ומאובזר מבגן אירועים. לירון היה לצידנו לאורך כל הדרך בחיוך ובשמחה ותמיד נתן מענה מהיר ומספק.
עין יעל
גני אירועים
חודשי הקיץ במחירים אטרקטיבים!
חתונה בטבע הירושלמי שמרחיב לנו את ה💗

חורשת האורנים, בני ציון, ישראל
הרב שי הלל
רבנים ועורכי טקסים
"וואו.. הרב שי, לא יכולנו לבקש יותר"
17.0K
עוד פרטים
חלום בחווה
אולמות וגני אירועים
אתם בוחרים את ההטבה שלכם!
חלום בחווה - גן אירועים תחת כיפת השמיים

הוספת חוות דעת
bizlogo
בחרו את הדרך בה תרצו לשתף אותנו ברשתות החברתיות,
כל שעליכם לעשות זה פשוט קליק מהיר על אחד הכפתורים.