רותם היקרה שלום,
צר לנו לשמוע שנפלה לך האבן המרכזית מהטבעת.
נכון כפי שציינת וכפי שמצוין בתעודת האחריות, אין אחריות על אובדן אבן מרכזית, אך אנו עושים ככל שביכולתנו על מנת שלקוחותינו יהיו מרוצים.
לצערנו בעקבות התמונות ששלחת לנו רואים בבירור שהשיניים שמחזיקות את היהלום עקומות לחלוטין בעקבות מכות\משיכות שקיבלו.
כפי שנאמר לך טלפונית אם היית מוצאת את היהלום כמובן שהיינו מסדרים מתקנים ומבריקים הכל ללא שום עלות, אפילו החניה והקפה על חשבוננו, אך לטענתך את לא יודעת איפה היהלום.
גם לזה מצאנו פתרון והצענו לך יהלום חדש במחיר עלות שלנו רק על מנת שתהיי מרוצה.
המשך יום נעים וחג שמח :)