הוספנו את נותן השירות למארגן החתונה שלכם.
לחיצה על כפתור תוביל ל-WedPlanner
סגרתם?
סגרנו!
מנהלים את החתונה בקליק, בקלות וללא עלות!
נהלו את כל המשימות במקום אחד:
קבלו המלצות אישיות וצ’קליסט כדי שלא תפספסו דבר, נהלו את רשימת המוזמנים שלכם,
עצבו בעצמכם הזמנה דיגיטלית ושלחו אישורי הגעה בקלות וללא עלות.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
אז החלטתי להקים עסק. לצורך העסק הייתי צריכה כמעט מה שכל בית עסק צריך- חשבוניות, כרטיסי ביקור, ובמקרה גם הדפסה על שמשונית של ציור ילדים אהוב שיעבור איתי מגן לגן בהצגות הפורים שעשיתי....
בשיחתי עם אמנות הדפוס בטלפון, ציינתי את מידותיה המדוייקות של השמשונית: 2.1 מ\' גובה, ו1.5 מ\' רוחב.
כאשר הגעתי לבית הדפוס כדי לוודא שהכל מוזמן כמו שצריך ציינתי שוב את המידות, ולאחר שנשאלתי שוב, הדגשתי: 2.1 מ\' גובה, ו1.5 מ\' רוחב. לא מסובך מידי, נכון?
ובכן אתם בוודאי מנחשים מה קרה. את השמשונית שלי קיבלתי עם המידות ההפוכות! ובכן, לא על טעות אנוש אטרח לפתוח שם משתמש באתר זה ולתת חוות דעת (למרות חזרותי והדגשותי של המידות). השירות לאחר שנתגלתה הטעות היה מחפיר!
הגרפיקאי החל לצעוק עלי בטלפון- איך ייתכן שלא שמתי לב כששלח לי את התמונה למייל לאישור שהמידות הפוכות? אני מאוד עדינה ולא רגילה לצעקות, אז מיהרתי להתנצל- ובכן, אני מאוד מצטערת שמסך המחשב שלי, במקרה לא בגודל של מסך קולנוע ולא מתאים למידות המבוקשות! דבר נוסף הוא שהמידות מצויינות בשם הקובץ שנשלח ועל ההזמנה עליה הם חתומים!
מעבר למנהל שכנראה אחראי על סניף נוסף (תושבי תל אביב- ראו הוזהרתם!) עמד מאחורי העובד. את כספי, כמעט 300 שקלים, בטח שלא אקבל בחזרה ואין מה לדבר בכלל על שמשונית נוספת, וגם אם הייתי רוצה בתוך כמה ימים לא יוכל לעשות לי את זה! (בבדיקה שערכתי לאחר מיכן עם בית עסק אחר השמשונית מוכנה בתוך פחות מיום).
\"ומה לגבי כרטיסי הביקור?\" הוא שאל, ובכן הלכאורה \"גרפיקאי\" (שהדגים בפניי את היכולות הווקאליות שלו מוקדם יותר) היה אמור לשלוח גרפיקה של כרטיסי הביקור שעתיים לאחר ביקורי. עברו כבר לפחות 6 שעות, ועוד יעברו 4 ימים עד שיודפסו 1000 כרטיסי ביקור פשוטים! בית דפוס אחר שהלכתי אליו מייד לאחר מיכן הוציא לי את הכרטיסים בתוך פחות מחצי שעה!
בקיצור, הוא לא בעל העסק הזול ביותר ובטח שלא נותן השירות הטוב ביותר. יש כל- כך הרבה אחרים, מומלץ בחום להתרחק! מי יודע איזה פאשלות יכולות להיות על ההזמנה הפשוטה ביותר, וכשהן קורות, אין סיכוי שהם ייקחו על כך את האחריות!
ולבתי עסק אחרים אני ממליצה- 300 שקלים, תספוג את ההפסד, תרוויח לקוח נאמן. יכולתי להזמין ממנו לשנה לאחר מיכן 52 שמשוניות נוספות! אבל בעיניו הייתי רק לקוח קטן!
אהבתי: כלום! לא אהבתי: צעקות, אי לקיחת אחריות, שירות מזוויע! מחיר: 290 הערות לגבי המחיר: למרות שזה נחשב מחיר סביר לא היה קשה לי למצוא זולים יותר ומהירים הרבה יותר.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.