שמחים שאהבת,
כדי לשמור את הבחירה שלך ולהציג לך תוכן מותאם אישית עליך להתחבר למערכת.
התחברות
תודה, אולי בפעם הבאה.
mitformit
להמשך גלישה באתר
x
דיווח על תוכן לא הולם
סיבת הדיווח:
שם:
*
מייל:
*
טלפון:
*
*פרטיכם נחוצים לנו על מנת שנוכל לחזור אליכם עם המשך הטיפול.
לאחר קבלת הדיווח, יתכן שצוות התוכן יסתיר את חוות הדעת עד לאחר הבדיקה.
חשוב להבהיר שאנו בודקים את אמיתות המשתמש ולא את אמיתות העובדות.
שליחה
תודה על תרומתכם.
סגור
למזכרת
לחצו להוספת נותן השירות לניהול החתונה והתקציב.
הוספנו את נותן השירות למארגן החתונה שלכם.
לחיצה על כפתור תוביל ל-WedPlanner
סגרתם?
סגרנו!
מנהלים את החתונה בקליק, בקלות וללא עלות!
נהלו את כל המשימות במקום אחד:
קבלו המלצות אישיות וצ’קליסט כדי שלא תפספסו דבר, נהלו את רשימת המוזמנים שלכם,
עצבו בעצמכם הזמנה דיגיטלית ושלחו אישורי הגעה בקלות וללא עלות.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
קוראים יקרים, בתור מי שמנהל את צימרים "למזכרת", אני חש הגיע הזמן להעמיד דברים במקומם ועל דיוקם. אנו מספקים שירות כבר זמן רב מאוד. לקוחות רבים שמגיעים אלינו נהנים מהחדרים ...ומהמקום וחוזרים אלינו פעמים רבות לאחר מכן. חבל שתקבלו רושם לא נכון כתוצאה מאכזבה של אדם בודד שלא מעידה על הכלל.
מאחר ומתחם הצימרים / חדרים שלנו מכיל מספר מבנים שאינם מסודרים בצורה סימטרית, לפעמים, ללא הכוונה מתאימה, קשה למצוא חדר ספציפי. אנו תמיד מבקשים מהמזמינים שמודיעים לנו מראש, שכוונתם להגיע בשעת לילה מאוחרת (2-3 לפנות בוקר), שיבואו לראות את החדר הספציפי שלהם לפני הגעתם להתארח. אנו נותנים להם את האפשרות לבוא זמן רב – אפילו שבועות – לפני תאריך ההזמנה שלהם. אנו לא רוצים ליצור מצב בו הם יסתובבו במתחם ויעירו מתארחים אחרים בזמן שהם מחפשים את החדר שלהם. מבחינה תפעולית, אנו לא מסוגלים שיהיה בן אדם זמין בכל שעות הלילה להכוונת אורחים. כך גם הבהרתי לאורחים הנ"ל, בצמוד להזמנת החדר שלהם. פרטיות המתארחים שלנו היא בעלת חשיבות עליונה. אני מעדיף שהאורחים יבואו לראות את החדר מראש, מאשר שיוצר מצב בו הם יפריעו בעת הגעתם לאורחים אחרים. הגברת לא ציינה שקישוט החדר, שכלל בלונים, נרות, פרחים ודברים נוספים, נעשה מתוך רצון טוב, ללא כל חובה מצידנו. שמפו וסבון היו בחדר. בכל מקלחת היו דיספנסרים של שמפו, וסבון נוזלי ליד הכיור. למרות זאת, כשקיבלתי מהמתלוננת טלפון היסטרי, שלחתי עובדת שהביאה לגברת שמפו ומרכך אישיים שלה, מאחר והשמפו הסטנדרטי שלנו לא היה לשביעות רצונה. כיום, עברנו להשתמש בבקבוקונים ייחודיים של שמפו, מרכך וסבון שנמצאים בכל חדר. בחדרינו אין חלוקי רחצה. המגבות, הסדינים ושאר כלי המיטה במתחם שלנו נקנים באחת החברות הגדולות בארץ, המספקת את מוצריה למיטב המלונות. לכן, מוזרה טענה זו של המתלוננת. בכל חדר, כל מיטה מסודרת בצורה הבאה: מזרון עבה עם קפיצים המסופק מחברת מזרונים מכובדת, מעל המזרון ישנו מגן מזרון, מעליו סדין ומעליו שמיכת פיקה, ובארון ישנה שמיכת פוך עם ציפה – לפי צורך האורח. כל המצעים מכובסים לאחר עזיבת כל אורח במכבסה תעשייתית בקיבוץ שכן. מעולם לא היה המצב בו אורח ישן במיטה עם מצעים לא נקיים שלא עברו כביסה לפני כן – טענת המתלוננת הנה שקר גס. 6. לגבי בקבוקי השתייה – בכל חדר אנו שמים שלושה בקבוקי שתייה. אחד – מים מינרליים, והשאר מיצים. מעולם לא השתמשנו במיצים מחברת טמפו. מעולם לא השארנו בקבוק משומש בחדר. בזמן הכנת החדרים אנו עוברים על כל פריט ומוודאים שהכל מוכן לקבלת האורחים הבאים. אין לנו כוונה לחסוך בשלושה שקלים (עלות בקבוק) ולכן, טענה זו של המתלוננת נראית לי מפוברקת לחלוטין. לטובת אורחינו שאינם מעוניינים להיות בחדר שבו ריח עשן של סיגריות, כתבנו שלט אחד בכל חדר המבקש לא לעשן בחדרים – אני מודה באשמה. לסיכום, קל מאוד "ללכלך" על כל מקום וכל דבר. עד היום התארחו אצלנו מאות רבות של אורחים, שלפי תגובתם, ועצם חזרתם אלינו שוב ושוב, אני חש ויודע שבסך הכל אנו בסדר, ואף יותר מכך. כמובן שתמיד רצוי להשתפר ואנו מנסים לעשות זאת מדי יום ביומו. ביקורות בונות תמיד נשמח לקבל. אם מישהו נתקל באיזושהי בעיה בעת השהייה בחדרים שלנו, אנו תמיד משתדלים לצאת מגדר הרגיל, ולנסות לענות על צרכיו – כמו שקרה גם במקרה הספציפי של הגברת המתלוננת. כנראה שבעולמנו ישנם אנשים שכמה שתנסה להשביע את רצונם לא תצליח, ותמיד ימציאו טענות מטענות שונות. אני מאחל לגברת הנ"ל שתגיע למקומות אחרים בעתיד ותהנה יותר מאשר נהנתה אצלנו. אבי
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
במילה אחת מזעזע! פשוט מאכזב, סיום ממש גרוע ליום כל כך נפלא. במהלך השנים ביקרנו בהמון צימרים - רמה כזאת נמוכה מעולם לא ראינו ואף לא דמיינו. נתחיל מהעובדה שאבי מנהל המ...קום לא הסכים בשום פנים ואופן להשאיר לנו מפתח והתעקש שנגיע ביום החתונה(!) בצהרים כדי להסביר לנו איך מפעילים את הג'קוזי כי הוא מבחינתו לא מוכן שנתקשר אליו ב 2 בלילה ואם לא נמצא את המקום אז נחזור הביתה כי הוא לא מתכוון לענות. את זה עוד בלענו (לצערי) בן זוגי הגיע במיוחד ולקח את המפתח. הגענו בלילה לצימר, יש לציין שביקשתי לקשט את החדר ואכן היו בלונים, נרות ופרחים. הדבר שהכי היה קשה להתמודד איתו הוא שלא היו בקבוקונים של שמפו, סבון שלא לחלום על מרכך וכך קרה שבילתי כל הלילה עם התסרוקת שלי והלכלוך של כל היום... המגבות היו לא נעימות ולא היו חלוקים, המצעים מבד גס ולא נעים לגוף והכריות הכי זולות שיש כאלה שמרגישים גושים של כותנה.. והכי מגעיל שאין סדין להתכסות איתו אלא שמיכת פיקה שלא ברור מתי כובסה לאחרונה במקרר שבו הובטח שתהיה שתיה קלה היו שני בקבוקי טמפו קטנים אחד פתוח חצי שתוי בכל הצימר תלויים שלטים - נא לשמור על הניקיון ונא לא לעשן כאילו זה שרותים ציבוריים בקיצור בבוקר כבר נשברתי אחרי לילה ללא שינה על מיטה לא נוחה ועם וילון שלא חוסם את האור התחלתי לבכות והתקשרתי לבעל המקום ששלח לי מישהי שתביא לי מהבית שלה שמפו וסבון להתקלח כי הם פשוט לא נוהגים להשאיר שמפו וסבון לאורחים ומצפים שהם יביאו מהבית...
בקיצור, ממליצה לכל מי שחשוב לו ירח הדבש לא להתפשר ולחפש מקום אחר!!!
מחיר: 600
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.