האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
מתן שירות
זמינות
תמורה למחיר
הזמנתי מן החברה הנ"ל חבילת נופש ללונדון -23.9 עד 27.9 חופשה קצרה הכוללת טיסה ומלון.
פורט באינטרנט כי הטיסה הלוך ת"א-לונדון בשעה 7:30, לאחר שהשארתי את פרטיי באינטרנט חזרה אליי נציגה העונה לשם דינה,
סיכמה עימי את הפרטים הידועים ושלחה לי מייל הכולל את אותם הפרטים אשר ציינתי.
שעה לאחר מכן שלחה לי אותה דינה את כרטיסי הטיסה ואני לתומי לא בדקתי את שעת הטיסה הנקובה על כרטיס הטיסה אשר שונה מרחק רב
מן המסוכם. יש לציין כי אין כל קשר בין היות הטיסה טיסת שכר לבין שינוי השעה מכיוון שישנן 2 טיסות קבועות בתאריך ה-23 אחת ב-7:30 והשנייה
בתאריך אשר דינה קבעה לי על דעת עצמה ללא ידיעתי 17:25. במקרה שמתי לב לשעה בשבוע שעבר בתאריך 17.9. מייד לאחר מכן בדקתי את הנתונים של הטיסות באותו היום צלצלתי אל החברה וקיוויתי כי ישנה טעות.
נתקלתי בנציגי שירות אשר מנתקים בפניי את הטלפון וכאשר ביקשתי לשוחח עם האחראי אמרו כי לא נמצא.
יום למחרת בשישי בבוקר הגעתי פיסית בערב החג למשרדי החברה ברחובות ברח' הרצל. שוחחתי עם אחראי טיסות צ'רטר העונה לשם משה.
משה בדק לגבי טיסה "חלופית" דרך הספקים "קווי חופשה" ולא שינה דבר בטענה כי כרגע לא יכול לדעת אם ניתן.
נוסף על כך אמר כי כנראה שלא היה מקום ודינה רצתה שנטוס. דינה לא יידעה אותנו בשינוי כמובן...
משה לקח את מס' הטלפון שלי ואמר כי ייצור עמי קשר לאחר החג ביום שני. משה צלצל ביום שישי ואמר כי יוריד את העמלה שלו 6...
לא אהבתי: שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת, ניתוקי טלפון, רשום שעובדים עד 8 וב19:40 אומרים לי "אני צריכה ללכת הבייתה ביי!", מנהלי שירות לקוחות שמודים בטעות ללא כל בושה ולא עושים דבר כדי לשנות את המצב. בושה וחרפה של חברה, הטעיית לקוחות לשמה.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.