אנחנו מתנצלים מאוד על חווית הקניה השלילית שקיבלת לתחושתך. העסק שלנו ותיק מאוד ומחויב לחווית קניה מושלמת בכל הפרמטרים ומאכזב אותי שלא כך חשת. לגבי האי עמידה בזמנים, אנחנו עובדים על שיפור הנושא הזה בימים אלה ממש ולגבי איכות התפירה אני מופתע, כי אנחנו מעסיקים חייטים מעולים ומייבאים חליפות שעברו בדיקות איכות מחמירות, אשמח בכל אופן להבין מה הייתה הבעיה בתיקון החליפה כדי לשפר את השירות שלנו להבא.
נשמח לפצות אותך על עוגמת הנפש ועל כך שהיית צריך ללכת לתופרת ולתקן את החליפה, כדי לנסות ולשפר את חווית הקניה, נושא שכל כך חשוב לנו. כדי לעשות זאת אנא התקשר ל03-5372118 ותבקש לדבר איתי (שמי יוני, אני לא נמצא בחנות כל היום, אבל אם לא אהיה תשאיר לי טלפון ואחזור אליך בדחיפות), אני מבטיח לעשות את המיטב כדי לשפר את הרגשתך.