הוספנו את נותן השירות למארגן החתונה שלכם.
לחיצה על כפתור תוביל ל-WedPlanner
סגרתם?
סגרנו!
מנהלים את החתונה בקליק, בקלות וללא עלות!
נהלו את כל המשימות במקום אחד:
קבלו המלצות אישיות וצ’קליסט כדי שלא תפספסו דבר, נהלו את רשימת המוזמנים שלכם,
עצבו בעצמכם הזמנה דיגיטלית ושלחו אישורי הגעה בקלות וללא עלות.
*עלות השירות בפועל תחושב לפי מספר האורחים שאישרו הגעה
המשך
תודה.
למנהל החתונה
המשך גלישה
חיפה, ישראל
דרוג הגולשים
-
מחושב לפי ביקורות וחוות דעת של זוגות מתחתנים
3
0
0
0
0
הדירוג נקבע על ידי
אלגוריתם ייחודי המחשב מספר רב של נתונים ביניהם: מספר חוות הדעת, הרלוונטיות שלהן, עומק התוכן המופיע (למשל: הכותב ציין תאריך, מחיר, טיפ לזוגות הבאים, הוסיף תמונה וכתב על ספקים נוספים). חשוב לציין שהדירוג אינו ממוצע פשוט.
100 / 95
טוב מאוד
לפי
3
מדרגים
95
אודות ALL EVENTS
חברת All Events , מתמחה בשירותי ארגון , ליווי וניהול אירועים.
בכל פגישה עם ספק / אולם ילווה אתכם נציג החברה על מנת שתקבלו את השירות והמחיר הכי טוב.
אנחנו נארגן אתכם את האירוע המושלם שלכם.
וביום האירוע אנחנו גם ננהל לכם את האירוע כפי שאתם רוצים בצורה הכי מקצועית .
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
לפני שנה שהתחלנו לארגן את החתונה שלנו, בין הדברים הראשונים שסגרנו היה את מיכאל. מיכאל ליווה אותנו לכול פגישה והכיר לנו את כול הספקים הכי טובים שיש ואפילו השיג לי את הדיגיי שכול... כך רציתי. מהתחלה מיכאל דאג והסביר והכול, מהדברים הקטנים ביותר ועד הדברים הגדולים והמשמעותיים ביותר. באירוע עצמו מיכאל עשה מעל ומעבר, החל מבדיקת סידורי ההושבה באולם, בדיקת אלכוהול, קשר מול כול הספקים שכולם עומדים בזמנים ועד ללהזרים לנו כוסות מים לרחבה. בזכות מיכאל היה לנו את האירוע הכי מטורף שיש ואנחנו והמשפחות היינו עסוקים בלהנות ולא בלדאוג לדברים שיעבדו.
אם אתם רוצים אירוע הכי טוב שיש ובראש שקט? אתם חייבים לסגור קודם כול עם מיכאל והצוות המושלם שלו.
תאריך קבלת השירות: 06/02/2024 אהבתי: התמיכה והידע האין סופי והאהבה שלו למקצוע ומאגר הספקים הכי טופ שיש. הטיפ שלי: דבר ראשון תסגרו עם מיכאל, ותתחילו להנות מהתהליך של ארגון האירוע שלכם
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
קיבלנו המלצה חמה על מיכאל מחברה, וראינו את המסירות שלו באירוע שלה. בדיעבד ההחלטה לקחת מנהל אירוע לחתונה הייתה בין ההחלטות הטובות שעשינו.
היתרונות לכך הם רבים. הבולטים ...שבהם זה תחושת בטחון שיש על מי לסמוך, כלומר יש מישהו שמייצג את האינטרסים שלנו ואת הדברים שחשובים לנו מול הספקים השונים.
ביום האירוע עצמו זה סופר קריטי שיהיה מישהו שמשגיח ומעורב *בכל* הדברים שסגרתם ויודע לדאוג שהם גם יתקיימו. למשל: שכחנו לכתוב מנה בתפריט ומיכאל זכר ומיד הורה על כל המלצרים לעדכן את האורחים במנה החסרה!
מניסיון - אתם, והמשפחות שלכם רוצים להיות אורחים באירוע ולא להתעסק בארגון שלו.
לאורך כל התהליך החל משלב סגירת האולם ועד שלב סיום האירוע (ואף אחרי!) הוא דאג לשלומנו והאם צריך ממנו עזרה נוספת מול הספקים.
הספקים שמיכאל חיבר בינינו, היו אדיבים ומקצועיים. כל אחד מהם תרם להצלחה של האירוע בהינתן זה שבחרנו להתחתן באוגוסט חתונת שישי צהריים :-)
תאריך קבלת השירות: 25/08/2023 אהבתי: הסבלנות של מיכאל לכל שאלה שלנו, ובמיוחד לכל השאלות של ההורים שלנו. טיפ 1: להכין תקציב מראש על החתונה. טיפ 2: לחשוב מראש על דברים שחשובים לכם באירוע טיפ 3: להתחייב על פחות אורחים ממה שאתם צופים שיגיעו. אם יש לכם מנהל אירוע הוא יודע להתעסק בזה ;-)
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.