|
310 |
|
2 |
|
1 |
|
3 |
|
3 |
היי רז, אנחנו שמחים לתת שירות לכל לקוח ואנחנו צריכים את שיתוף הפעולה מכם. לצערינו, מאחר ולא היה שיתוף פעולה עם המארחות ומנהלות ההושבה שלנו, וסירוב להקשיב להם ולתקן את הטעות החמורה שעשיתם באירוע, היו בעיות בהושבה. נציין לטובת כלל המתחתנים העתידיים שידעו להבא איזה דברים לא לעשות: באירוע הזה האולם והמעצבת הניחו כל אחד מספר שולחן שונה על כל שולחן ככה שהיו שני מספרי שולחן שונים על כל שולחן, דבר שכמובן בלבל את האורחים, ולמרות הערותיה של מנהלת ההושבה היה חוסר הקשבה והיענות דבר אשר גרם לאי סדר באירוע. נשמח לעזור לכל זוג ביום הגדול שלו!
היי אילנה, התשובה נמצאת בגוף השאלה, דחיתם בחודש את החתונה וחודש לפני דיברתם איתנו, מה שכמובן היה זה שעדכנו את התאריך וכפי שציינו המתנו לאקסל מכם עם בקשות חוזרות ונשנות לקבל את רשימת המוזמנים לאחר שמחקתם אותו מהמערכת. מעבר לכך, אין לנו כל ידיעה מי מהזוגות הוא הגורם המשלם ואנו מקפידים לתת יחס ומענה מדהים לכולם ונשמח להמשיך כך, לצערינו אנו ניסינו לעזור בכל דרך אפשרית על כל דבר שכתבת, ובפרט הטענה שלא נשלח לאנשים אך לא ציינתם למי כך שלא נוכל לעזור ללא שיתוף פעולה שלכם. נשמח לתת שירות מכל הלב, לכל זוג! ובפרט שרק ישתף פעולה וישלח את האקסל בזמן (:
היי טל, אנו מצטערים לשמוע. נשמח לציין כי השירות שלנו זמין מהשעה 10:00 - 20:00 כדי להיות תמיד זמינים לכל דבר! אנו פועלים עם נציגים אנושיים ואישיים בווצאפ ובטלפון כמובן לכל המעוניין. נשמח לעזור בכל דבר נוסף (:
היי נטליה, שמחים שעשינו את העבודה שלנו(: לצערינו בשיחת ההיכרות בחרת שירותיים מסויימים ועפ״י זה פעלנו. להבא כמובן שננסה להזכיר לכל זוג במהלך התהליך מה הוא עוד יכול לקבל מאיתנו כמו מארחות ומנהלת אירוע, חיבור לספקים ועוד המון הטבות! שמחנו ללוות אותך (: