האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
3
מתן שירות
2
זמינות
4
תמורה למחיר
2
לקחנו מדיגיטל פיק חבילה של אישורי הגעה, הושבה וניהול אלכוהול. כבר עתה יצויין שחוות דעת זו אינה מתייחסת לאישורי ההגעה. בתחום זה הם היו בסדר גמור וקיבלנו תמורה לתשלום. בכל התחום של ניהול הושבה ואלכוהול הצטערנו על כל רגע שנעזרנו בשירותיהם. לעניין ההושבה, אכן הגיעה דיילת ומנהל הושבה לאולם ונשלחה הודעת אס אם אס לאנשים היכן הם יושבים. אולם, התפקוד היה לקוי ביותר. בהושבה עצמה ה״מנהל הושבה״ לא עשה יותר מידי וגם לא פתר סיטואציה בה אורח מסוים החליט להתיישב בשולחן לא לו. במקום להקימו לשולחן הרצוי, הוא העביר זוג לשולחן אחר והם נאלצו לשבת עם משפחה שהם בסכסוך איתה. המנהל לא חשב לפנות להורים כדי לוודא שזה בסדר. לאחר הארוע המעקב והרשומות שקיבלנו היו לוקים מאוד בחסר. אנשים שבוודאות היו (דוגמת אחד המלווים) נרשם כלא היה והיה פער של *מעל* 50 !! אורחים שהיו בפועל וברשימות שלהם לא. בסוף האירוע כששאלנו לכמות אנשים שהייתה, הנציגה שלפה מספר הזוי שגרם לנו למפח נפש רב. היינו בטוחים שלא עמדנו במספר המוזמנים וזה בא לידי ביטוי בטיפים שניתנו לאחר מכן. באופן מפתיע, מזל שמנהל האירוע של האולם היה עם היד על הדופק וקיבלנו באמת את המספר המשקף אל מול השוואה לטבלת המוזמנים. ״מנהל ההושבה״ לרגע לא חשב ליידע את ההורים/ חתן כלה במהלך ההושבה במספר השגוי. למרות שהיה שגוי ההורים יכלו שוב לעבור ולספור את האנשים. לעניין האלכוהול, ביקשנו שבקבוקים מסוימים יפתחו קודם (כאלה שלא יכולנו להחזיר) וזה לא קרה, נשפכה המון שתייה על ארגז האקסל היחיד שלא נפתח, מה שמנע מאיתנו להזדכות עליו, בקבוק שלם מלא שנשאר נעלם וגם על זה הפסדנו כסף. אבל כל זה לא משתווה ליחס של הבעלים. כשהתקשרנו לקבל תשובות, הוא התנהג בצורה הכי לא מקצועית - לא לקח אחריות, הקטין את כל התקלות שלהם, הרים את הטון וגם עקץ ופגע בפן האישי. למרות שאחרי דין ודברים הציע לקנות מאיתנו את האלכוהול שניזוק ואת הבקבוקים שביקשנו שיפתחו קודם וזה לא מעשה, הטעם המר נשאר. מעולם לא ראינו אדם שיש לו עסק ולקוחות שצועק ומתנהג בצורה כזו, לא יודע לקבל ביקורת ואחריות ומקטין את תחושות הלקוח....
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.