מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר
x
דף הבית   >   נותני השירות   >   DIGINET | הזמנות ואישורי הגעה לאירועים   >   חוות דעת של דניאל
שתף תמונה לסטורי

חוות דעת על DIGINET | הזמנות ואישורי הגעה לאירועים

דניאל
המשתמש זמין לצ'אט
דירוג
בינוני
60 מתוך 100
נבדק
האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות קבלת השירות בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
3
מתן שירות
3


זמינות
4
תמורה למחיר
2
כל מה קשור למערכת שלהם עבד מצויין, ברגע שהתחילו השיחות התחילו הבעיות. התחילו סבב שיחות יום לפני שסיכמנו איתם, ומסתבר שסבב ערב זה ב-4 בצהריים…
יאמר לזכותם שהם מאוד זמינים וגם אבירן בעצמו זמין לפני ואחרי האירוע אבל כשהגענו לאירוע עצמו התחיל המון בלאגן, בטלפון אמרו לנו שיעברו ויסתכלו אם הסקיצה תואמת למה ששמו בפועל וזה קרה בצורה חלקית, האולם שם 12 מקומות בשולחן במקום 14 וזה יצר המון בעיות בהושבה, רק אחרי האירוע הסביר לנו אבירן שהם סופרים כמות כיסאות בטוטאל באירוע ולא פר שולחן אז שימו לב לזה.
בסופו של דבר חצי מהמשפחות והחברים לא ישבו ביחד כי לא היה להם מקום בשולחן וזה יצר המון תסכול שלהם עליינו. בלי לדבר על זה שאחד האורחים פשוט אמר לדיילת שהוא פותח רזרבה על דעת עצמו והתיישב בשולחן רזרבה (למזלנו הצלחנו להתמקח על זה עם האולם).
לקחנו את אבירן כאיש מקצוע שיהיה לצידנו ומצאנו את עצמנו רבים גם איתו וגם עם האולם.
בקיצור, בדיעבד ממש חבל לי שלקחנו את הדיילים. ראש שקט זה לא היה.
**
עריכה- דיברתי עם אבירן אחרי האירוע במשך שעה, הוא הסביר לי שככה הם עובדים וזה מה שהם התחייבו כלפינו. בנוסף הוא פנה אליי אחרי כתיבת הביקורת וציין שהם עומדים מאחוריי השירות שקיבלנו.
...
אהבתי: האתר מאוד נוח לתפעול
מחיר: 1,300
הערות לגבי המחיר: על הדיילים
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.
הצג פחות
תגובת בית העסק
לוגו של העסק
DIGINET | הזמנות ואישורי הגעה לאירועים
לפני 5 חודשים
דניאל היקר, ראשית תודה רבה על חוות הדעת והביקורת שלך, נשמח כמובן לדייק את הפרטים שקרו:
1. ביקשת להקדים את השיחות ליום חמישי ה06.06 וכך בוצע לפי בקשתך דרך התמיכה בהתכתבות ב-WhatsApp.
2. סבב שיחות "ערב" בהגדרת המוקד זה בין 16:00-19:30, השיחות מתבצעות בהתאם לסידור העבודה לאותו יום ובהתאם לכמות האירועים והשיחות לביצוע באותו סבב (תמיד ניתן לפנות אלינו ולתאם שעה מסוימת).
3. שתי הדיילות שנכחו באירוע וידאו בסקיצה שאכן ישנם 300 כסאות באולם וזה עבר אישור שלך וגם צומצמו כל הכסאות הריקים.
4. לטענתך נפתחו 3 שולחנות רזרבה ובפועל נפתח שולחן רזרבה אחד בלבד בחתימתו של מורשה החתימה (אנחנו לא חותמים לעולם וזה מוסבר כמובן מראש)
5. ביקשנו ממך מסמך חתום שמציג את הפרטים של שולחנות הרזרבה שנפתחו אך טרם קיבלנו ממך מסמך שכזה.
6. בשיחה שהתקיימה איתך אישרת שלא היו כסאות ריקים באולם וגם לאחר ספירת המתנות.
4.4K
השאירו פרטים ונחזור אליכם:
דברו איתי
עוד באתר
הקטגוריות
כלים באתר
הקטגוריות המובילות
כלים לעסקים
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
אודות | שאלות ותשובות | תקנון | צור קשר | לעסקים
כל הזכויות שמורות © mit4mit ltd
אודות   |   תנאי שימוש   |   הצהרת נגישות   |   משרות   |   צור קשר
אפליקציה חינמית לתכנון החתונה


download from google play

download from apple app store
הקישור
הועתק
הוספת חוות דעת