האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
1
מתן שירות
1
זמינות
1
תמורה למחיר
1
הבחירה בדיגיטל פיק נעשתה לאחר הצעה של האולם שבו ערכנו את החתונה. מהרגע הראשון היה קצר בתקשורת עם החברה. הדבר בא לידי ביטוי בעיקר לאחר שדחינו את החתונה בשל המצב הביטחוני. טרם הדחייה שילמנו את התשלום המלא הנדרש, אך לא נוצר איתנו קשר בכלל לגבי האירוע. לקראת המועד החדש של החתונה, יצרנו קשר עם החברה, שילמנו שוב מקדמה (בשוגג) והחברה אפילו לא טרחה לזהות את הכפילות בתשלום ולהתריע ששולם כבר הסכום המלא. כך שעד היום, גם אחרי האירוע, לא קיבלנו את כל הסכום העודף ששילמנו עבור השירות. בנוגע לאירוע עצמו - נאלצנו לרדוף לא פעם אחר החברה לוודא שההודעות אכן נשלחות על פי הלוז שתואם על ידי החברה, וגם כשזה נעשה - ההודעות נשלחו בשעות הערב ורבים מהמוזמנים טענו שלא קיבלו את ההודעה. הדבר יצר לנו מבוכה גדולה כזוג למול המוזמנים שחלקם קיבלו הזמנה וחלק לא. אם זה לא מספיק, בערב האירוע פגשנו את הדיילת שניהלה את ההושבה והפגשנו אותה עם ההורים מורשי החתימה. פרט לתחילת האירוע, לא שוקף בכלל להורים או לנו כזוג לגבי כמות המוזמנים המדויקת שהגיעו לאירוע. מעבר לעניין הכספי, ראוי שחברה שמנהלת קשר מול זוג שעומד להתחתן, בטח זוג שעבר דחייה של החתונה כמונו, יתנהגו בצורה רגישה הרבה יותר מבדרך כלל ויעניקו לנו את המענה הראוי לאורך כל האירוע. לצערנו החוויה שלנו הייתה גרועה ביותר וההתנהלות הזו הביאה אותנו לעיסוק יתר בסוגיית אישורי ההגעה וההושבה. בדיעבד היינו בוחרים אחרת לגמרי....
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.