היי יובל,
צר לנו מאד שזאת התחושה שיצאת איתה. תקלות טכניות קורות, במיוחד כשמדובר בשירותים חיצוניים כמו וואטאספ ואנו עושים כל שביכולתנו כדי למנוע אותן ובכל מקרה, לתת מענה מיידי וראוי.
גם אצלכם, ניתן מענה מיידי ונשלחה הודעה עוד באותו הערב, ובנוסף, גם בבוקר למחרת לבקשתכם.
באשר למתנה שבוטלה, מדובר באורחת שניסתה להעניק מתנה תוך הפרה בוטה של תנאי השימוש. לכן, אותה עסקה בוטלה והאורחת יודעה על כך.
משפניתם אלינו בנושא, למרות ההפרה, הצענו לשוחח עם האורחת ולפתור את העניין מולה. הגבתם שכרגע אין צורך ואם זה ישתנה, תאמרו לנו.
למרות העיכובים שזה יצר, ההעברה בוצעה ביום המתוכנן. בשיחה אתכם הצענו לבצע העברת זה״ב שתופיע בחשבונכם באותו היום ואמרתם שזה לא משנה לכם.
הלקוחות שלנו חשובים לנו ואנחנו עושים מאמצים רבים כדי להעניק את החוויה הטובה ביותר במחיר שאין שני לו.