האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
5
מתן שירות
5
זמינות
5
תמורה למחיר
5
ההכרות שלנו עם דני התחילה כאשר כבר התייאשנו מהניסיון לארגן אירוע בעצמנו וקיבלנו עליה המלצה במקרה מחבר. מהרגע הראשון דני עודדה אותנו ונתנו לנו תחושת ביטחון שאפשרה לנו להתקדם. היא מצאה פתרונות יצירתיים לכל קושי ואתגר שנתקלנו בו בדרך, חסכה לנו המון התעסקויות, עזרה לנו להרים את האירוע שהתאים בדיוק לרצונות שלנו וגרמה לנו להנות גם מהדרך. דני היא בדיוק מנהלת האירוע שכל זוג צריך: מקצועית, מסודרת, יצירתית, מעניקה יחס אישי ואכפתי וכל זה במחיר זול יחסית לשוק....
תאריך קבלת השירות: 31/03/2023 אהבתי: אהבנו את המקצועיות של דני, הקשרים הרבים שלה בתעשייה, היצירתיות שלה והיכולת לחשוב מחוץ לקופסא. מעל הכל, אהבנו את דני והאישיות הכובשת שלה והיחס האישי והאכפתי שהעניקה לנו. מחיר: 2,600 הערות לגבי המחיר: מחיר מלא הכולל גם נוכחות בפגישות עם האולם וליווי מול ספקים אחרים. קיים גם מחיר מוזל יותר, עם ליווי אך ללא נוכחות בפגישות. טיפ 1: להתחיל בהבנת סדר גודל האירוע ובפרט כמות המוזמנים. טיפ 2: לקחת מנהל/ת אירוע ולהיוועץ בו/בה על כל דבר אפשרי. דני מומלצת בחום! טיפ 3: להכין מראש רשימת משימות מסודרת, עם זמנים לביצוע ולהכניס תזכורות היכן שצריך. טיפ 4: להכין קובץ מסודר עם תקציב, כולל הערכת הכנסות והוצאות ולהשתדל לא לחרוג מסך ההוצאות. טיפ 5: לחשוב על האורחים, אבל גם על עצמכם ביום האירוע (למשל לוודא שאוכלים טוב, שותים מספיק וכו') טיפ 6: להיעזר בחברים שהתחתנו לאחרונה בהמלצות לספקים טיפ 7: להיות מוכנים לתקלות לפני ובזמן האירוע ולדעת להתמודד גם איתן
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.