האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
3
מתן שירות
3
זמינות
4
תמורה למחיר
4
החלטנו לשכור את השירות אישורי הגעה, מאחר והאולם עובד עם מערכת ההושבה שלהם והחבילה היתה יחסית משתלמת כי כללה גם טלפונים של המוקד.
בגדול, תהליך אישורי ההגעה עבד טוב.
רוב האורחים השיבו שבועיים לפני החתונה והיתר קיבלו טלפונים מהמוקד בשלושה סבבים יום אחרי יום.
אבל, לא היתה לנו שום אפשרות לבחור את מועדי שליחת המסרונים לאורחים.
רצינו להתחיל לשלוח מעט מוקדם יותר כי בדיוק היתה תקופת חגים.
המסרון השני נשלח יום אחד בלבד לאחר הראשון וזה לא ניתן לשינוי.
המוקד יוצר קשר רק עם מי שלא סימן תשובה ולא יוצרים קשר עם מתלבטים שסימנו "אולי".
לטעמנו, זה חבל.
פנינו לשירות לקוחות בווטסאפ ובטלפון ונענינו שפשוט כך התהליך ואי אפשר לשנות את זה.
אך, דבר אחד כן עשו לבקשתנו -
ביקשנו להקדים את הסבב טלפונים ואכן הקדימו ביומיים את הסבב.
נקודה בעייתית לדעתנו - סמס תזכורת יום לפני האירוע נשלח לכולם - כולל מי שסימן שלא יגיע!
הטיעון של הנציגה היה לא הגיוני - שתהיה אפשרות למוזמנים לשנות את דעתם ברגע האחרון ופתאום להופיע למחרת באירוע( אחרי שכבר סגרנו הושבה)
כמו כן, לא היתה אפשרות לרווח את הסבבי טלפונים של המוקד( הגדירו 3 ימים ברצף) וגם האפשרויות עריכה של המסרונים היו מוגבלות ועם באג( התמונה של ההזמנה השתבשה).
מערכת ההושבה -
יש לה ממשק נוח לתפעול, אבל היה באג קריטי ששיבש את הספירה :
ברגע שהאורחים סימנו כסא תינוק( תחת מנות מיוחדות - שזה בכלל לא קשור) - הם נספרו בצורה לא נכונה וזה שיבש את הספירה ובלבל אותנו לגמרי.
בנוסף, לא היתה אפשרות לקבוע מנות מיוחדות ונתנו לנו רשימה שכללה מנות גלאט במקום מנות טבעוניות.
נאלצנו להסיר את הבחירה של הכסא תינוק ולמלא רשימה ידנית לאולם של אורחים עם כסאות תינוק ומנות טבעוניות !
...
מחיר: 499 הערות לגבי המחיר: מבצע חגי תשרי הטיפ שלי: תקראו את הפירוט למעלה
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.