אמיר וענבר היקרים,
למען תמונה הוגנת אשתף גם את הצד שלנו במקרה, במיוחד שמדובר בפידבק שלילי יחיד ב 5 שנים האחרונות.
ראשית, קיבלתם שירות מצויין מהטלפון הכרות בינינו ועד סוף האירוע, כמו מאות זוגות שזכינו להיות חלק מחתונתם.
שנית, ידוע שאם סוגרים איתי, אני זה שמגיע לאירוע, אין לי צוותים ואין לי אירועים חופפים וזאת במטרה שכל זוג יקבל את השירות הטוב ביותר ללא יוצא מן הכלל, זאת המטרה שתצאו מרוצים.
שלישית, צילמו כל חלקי האירוע, כולל צילומי משפחות, חופה, ריקודים ואפילו קיבלתם תמונות זוגיות בין לבין והלוואי היה אפשר לעלות פה תמונה כדי להראות איזה תמונות מהממות קיבלתם והכי חשוב שפיתחתי את כל התמנות על המגנטים גדולים, שאותם קיבלתם יחד עם המגנטים הקטנים (קיבלתם מספר מגנטים מוגדלים גבוה ממה שסיכמנו וזאת כי אנחנו לא באמת סופרים מגנטים) ואפילו עשינו לכם אינסטבלוק מתנה (ככה, בלי שביקשתם או סיכמנו על זה, הפתעה).
רביעית, לעניין התמונות שנשלחו באיחור, נכון שלא היתי זמין שבוע לאחר החתונה, אך הוסבר לכם בטלפון שבצער רב רכב נכנס ברכב שלי ומחשב עם התמונות היה בתוך הרכב יחד עם שאר הציוד.
אם לא ידעתם אז לאחר תאונת דרכים לוקח זמן להשתחרר מביה"ח ולשחרר את הרכב ממגרש האחסנה, אך מיד שקבילתי את מחשב חזרה הועברו לכם התמונות במייל.
אציין שהצעתי לכם לפתח מגנטים נוספים למשפחות אם היה חסר למישהו, ללא תשלום כמובן והראנו נכונות לעשות הכל שבסוף תהיו מרוצים.
צער לי לשמוע שזאת חוויית שירות שהרגשתם, אנחנו לא רגילים לחוות דעת שליליות, אבל נקבל כל ביקורת בונה.
שוב מזל טוב!