היי
אנחנו מצטערים מאוד שככה את מרגישה וחבל שלא פנית אלינו אחרי ושיתפת אותנו.
התלונה נבדקה וזו תשובתנו :
לגבי כך שטענת שאני ( שי ) לא נעים , הסיבה לכך הייתה לפי דעתי שסירבתי לוותר על דמי הביטול של המיניבוס שהזמנת וביטלת.
שראיתי שהשיחה הולכת לכיוון לא נעים אפילו הצעתי לך לקחת את כל הכסף בחזרה ושתזמיני במקום אחר.
כמובן שלא הסכמת כי קיבלת את המחיר שנמוך ב30% ממחיר המחירון שלנו ושל המקובל בשוק.
ביום האירוע אני בעצמי התקשרתי אלייך לקבל טלפון של איש קשר .
בתאום איתה סיכמנו שכל אוטובוס יכנס כאשר מוכנים האנשים.
ֿאוטובוס מס׳ 1 נכנס ב 18ֿ:20 שכולם היו מוכנים.
אוטובוס מס׳ 2 נכנס בשעה 18:30 ששאר האורחים היו מוכנים , והכל בתאום טלפוני רציף עם אשת הקשר שלך.
לא ציפית שביום האירוע נהיה בקשר איתך. כאשר נעשים דברים בתאום מול איש קשר שאת סיפקת , מבחינתי החלטה שלו שווה להחלטה שלך.
יום נעים ומזל טוב
היינו בקשר רציף עם מלווה מטעמך