טל משולם אירוע מיום 29.06
ראשית כחברה שחרטה על דגלה שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר הצטערנו מאד לקרוא את התגובתך . יחד עם זאת לא נוכל להתעלם מחומרתה וחובה עלינו להגיב .
לאחר בדיקה מעמיקה על כל ההליך שלך מולנו להלן התייחסותנו לכל אחת מטענותייך .
ראשית, הווה נעמיד דברים על דיוקם : מי שעדכן אותך שהשירות העברת מתנה באמצעות הקישור לא פעיל זה היה אנחנו. העדכון היה יום לפני יום האירוע בשעות הבוקר , לאחר שהשלמנו תיקון באחד מהמסמכים ששלחת לאישור קיבלנו אישור מחודש מחברת האשראי להפעיל את הקישור וכך גם היה עפ״י התיעודים שלנו, הודעה נשלחה ב 28.06 והמתנה הראשונה נצפתה בדוח ב 2022.06.28 13:32 מכאן והלאה המתנות זרמו עד לסיום האירוע כאשר המתנה האחרונה נצפתה בדוח ב 2022.06.30 00:43
לפיכך הטענה כאילו לאורחים לא הייתה אפשרות להעביר מתנה באשראי משוללת כל יסוד אמת .
חשוב לציין שהודעה עשויה להשלח או ביום האירוע או יום לפני האירוע בלבד וזאת על פי בחירת הלקוחה וזאת בניגוד לטענתך כי ההודעה נשלחה יומיים לפני יום האירוע .
לעניין שירות סמס הושבה שהינו שירות הודעות המציין את מקומות הישיבה למוזמנים בהתאם להושבתם בסקיצה כתבת בטוב לבך שאת מתעלמת אך לא מציינת אי אלו תקלות כי לא באמת היו !
לאחר פנייתך אל שירות לקוחות שלנו, קיבלת תשובות מלאות ומגובות בנתוני אמת לכל אחת ואחת מטענותייך .
השירות שלנו היה זמין לך בכל זמן ובכל שאלה, ונציגים שונים טיפלו בך באופן אישי כפי שאנחנו נוהגים לעשות בשגרה הכל מוקלט ומתועד .
חשוב לציין כי תגובתך באתר המכובד נגועה בחוסר תום לב ויושר אישי פנייתך הייתה לא ראויה, רצופה צעקות ושפה לא נעימה , בנסיבות האלו המענה מצד מנהלת המוקד היה סבלני וקשוב יחד עם זאת החברה לא מצאה לנכון לדרישתך לקבלת פיצוי וזאת בהתאם לסיבות כפי שפורטו לעיל, יותר מכך, שכן, לאורך כל התהליך מול החברה היית מרוצה ולא העלת שום טענה אשר מראה על תפקוד לקוי.
לצערנו, בחרת לפרסם ולהכפיש את החברה מאחר ולא קיבלת פיצוי שאינו מגיע לך, קיבלת את כל השירות והמענה מצדנו על הצד הטוב ביותר כדיי שהאירוע שלך התקיים בהצלחה.
נסכם ונאמר כי הבדיקה העלתה כי אין כל ביסוס לטענות שלך, בטח לא על השירות והיחס מצד נותני השירות.