האותנטיות של חוות הדעת נבדקה
על ידי מערכת אוטומטית.
הכותב אומת
חוות הדעת נקראה על ידי מערכת האתר ובוצע אימות
קבלת השירות
בין הספק ללקוח.
*מערכת האתר אינה אחראית לתוכן חוות הדעת ואינה בודקת את עובדות המקרה.
חוות דעת חדשה
נכתב בשיחה עם בוט הואטסאפ שלנו
הכותב לא קיבל שירות מלא
חוות הדעת אינה מתייחסת לאירוע חתונה
נכתב על הבעלות הקודמת של העסק
מקצועיות
1
מתן שירות
1
זמינות
2
תמורה למחיר
1
רוצים לשמוע איך נציג מכירות גורם לכם להרגיש לא רצויים? בבקשה, תהנו:
רצינו להתחתן בנסיה.
הגענו לפגישה עם נציג מכירות חייכן. חיפשנו שישי צהריים עבור חתונה קטנה יחסית. הבחור שמע כמה מוזמנים יש לנו, עיקם פרצופו, אך לבסוף "השתכנע" לתת לנו הצעת מחיר. (לא לשכוח שקבענו את הפגישה מראש והבחורה שתיאמה מולנו את הפגישה ידעה בדיוק כמה מוזמנים יש ואמרה שזה לחלוטין אפשרי לשישי צהריים).
מהבחור קיבלנו הצעת מחיר נחמדה מאד למנה. עם זאת, היו תוספות שהוסיפו לנו כמה עשרות שקלים על כל ראש:
שירותי מזיגה 2,700 ש"ח (ללא אלכוהול מלבד בירות ויין מקומי), עיצוב סטנדרטי (נר מפה ומפית) בעלות מוזרה של 800 ש"ח, והשיא - 8,750 ש"ח עבור תאורה הגברה ומסכים.
הסכום הכולל לראש, ללא אלכוהול, יצא מעל 300 שקלים.
נסיה היתה אחת האופציות הראשונות שלנו. לכן הראנו נכונות להתקדם איתם, ושאלנו את הבחורצ'יק אם אפשר לבוא לקראתנו ולהוזיל את העלות של התאורה, הגברה ומסכים (כי רק זה לבד מעלה את מחיר המנה בכ60 ש"ח) והוא כתגובה גיחך בביטול ואמר שצריך לבדוק עם המנהל שלו שנמצא בטורקיה. ואז בלי קשר לכלום התחיל לדבר איתנו על חלופות שבבעלות נסיה כמו ערמונים וכמו דוריה. כאילו לא בא לו שנמשיך לבצע את העסקה אצלו.
לקראת סיום הוא ליווה אותנו ליציאה לכיוון המסדרון ליד 2 נציגות הקבלה שישבו במקומן. תוך כדי צחקק לנציגות וזרק הערות כמו "לא נורא, אתם זוג נחמד, תמצאו בסוף את המקום שלכם" (תודה באמת), התעלמתי ושאלתי אם הוא בודק לנו לגבי התאורה וההגברה בהמשך לשיחה במשרד - הוא אמר בלי לחשוב פעמיים "תתקשרו אליי מחר".
בחורצ'יק - לא מתנהגים ככה.
אתה איש שירות.
החלטת שאין לנו מספיק כסף להתחתן אצלך? או אולי דאגת שהעמלה שלך תהיה לא מספיק גבוהה יחסית לאירוע גדול יותר של זוג אחר?
ההתנהגות שלך לא מכבדת. לא צריך לזלזל בלקוחות, בטח לא לצחקק מול עובדים אחרים של המקום.
אישית? נפגעתי מהיחס המזלזל הזה. הרגשתי שלא מכבדים אותי ואת בן זוגי. בלתי נתפס איך איש שירות עושה הכל חוץ משירות כי הוא דואג לאינטרסים שלו ורק שלו. אלה הפנים של נסיה?
הגענו אליך במטרה לסגור עסקה של עשרות אלפי שקלים, ויצאנו עם הרגשה מזלזלת ולא נעימה.
ממליצים למי שמכבדים את עצמם - לא להתקרב לנסיה.
...
אהבתי: המקום נראה טוב, תפריט אוכל סבבה.
למרות שלפי מה שטען לנו נציג המכירות- בשישי צהריים זה תפריט קטן יותר משמעותית. אולי הוא אמר את זה גם בשביל שלא נסגור איתו, אין לדעת. מחיר: 305 הערות לגבי המחיר: 2,700 ש"ח שירותי מזיגה עם בירות ויין, 800 ש"ח עיצוב בסיס מפה מפית נר, 8,750 ש"ח הגברה תאורה מסכים. טיפ 1: תכבדו את עצמם. אתם עומדים להשקיע סכום לא מבוטל של כסף עבור האירוע שלכם. אם הבנאדם הראשון שאתם מדברים איתו מתנהג ככה, אז מה יקרה בהמשך כשבאמת תצטרכו אותם? טיפ 2: בסוף באמת תמצאו את המקום שלכם! :) אנחנו סגרנו במקום אחר שמתאים בדיוק לנו. ורוצים להיות מופתעים? סגרנו בכמעט 100 ש"ח לראש יותר מהמחיר שהציעו בנסיה. והכל בזכות שירות טוב ואיכותי. אבל על זה כבר ארחיב עוד כמה חודשים, לאחר האירוע.
הצג עוד
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על דעתו, נסיונו והחוויה האישית של הכותב.